DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er søn maj 26, 2024 17:03

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 9 10 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jul 19, 2016 9:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Hvor er min Rogue One-trailer?! :devil:

Billede


Top
   
Indlæg: tirs jul 19, 2016 15:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Harmy har tydeligvis fejlet i opdragelsen af lillebroren! :D



Top
   
Indlæg: tors jul 28, 2016 16:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Ingen Han Solo i Rogue One, dejligt! :thumb:

http://www.comingsoon.net/movies/news/7 ... y#/slide/1


Top
   
Indlæg: søn aug 07, 2016 20:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Den nye Rogue One-trailer kommer på TORSDAG! :lightsabre:

Citat:
Walt Disney Pictures and Lucasfilm will be premiering the new Rogue One: A Star Wars Story trailer during NBC’s coverage of the Rio Olympics this upcoming Thursday!


EDIT:

Billede


Top
   
Indlæg: tirs aug 09, 2016 10:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Instruktør Gareth Edwards begynder stille og roligt at løfte sløret for Rogue One.

Citat:
“The Force is basically in Star Wars like a religion, and they’re losing their faith in the period that we start the movie,” said Edwards of the film which takes place just before the events of 1977’s Star Wars: A New Hope. “We were trying to find a physical location we could go to that would speak to the themes of losing your faith and the choice between letting the Empire win, or evil win, and good prevailing. It got embodied in this place we called Jedha. It’s a place where people who believe in the Force would go on a pilgrimage. It was essentially taken over by the Empire. It’s an occupied territory… for reasons we probably can’t reveal. There’s something very important in Jedha that serves both the Jedi and the Empire. It felt very much like something we could relate to in the real world.”

“Within Jedha, even though there’s the oppressive foot of the Empire hanging over them, there’s a resistance that won’t give up and our characters have to go and meet people there to try and secure a person from this group,” Edwards added. “In a wider level, there must be loads of people who just believe in the Jedi and believe in the Force and have been affected by it. If it’s a really ancient religion, as Obi-Wan Kenobi said, it’s got to exist in thousands or millions of people in the galaxy.”


Jeg hæfter mig særligt ved "There’s something very important in Jedha that serves both the Jedi and the Empire." og "our characters have to go and meet people there to try and secure a person from this group."

Det er fandme spændende! Jeg har ikke set så meget frem til en film som Rogue One i årevis. Håber den leverer varen :D


Top
   
Indlæg: ons aug 10, 2016 8:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Gimme gimme gimme



Top
   
Indlæg: fre aug 12, 2016 6:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Trailer time! :clap:



Top
   
Indlæg: fre aug 12, 2016 8:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Det ser umiddelbart fornuftigt ud :)

Star Wars er uden sammenligning mine yndlingsfilm, så jeg håber det bliver godt.

Det bliver spændende om Vader blot er et salgsgimmick eller om der er lidt substans bag :lightsabre:


Top
   
Indlæg: lør aug 13, 2016 0:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Lagde I mærke til det her?

Teaser: (før reshoots?)

Billede

Trailer: (efter reshoots?)

Billede


Top
   
Indlæg: lør aug 13, 2016 6:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Synes der er en del som ikke fatter, at dette ikke er Star Wars 8. "Endnu en dødsstjerne, hvor kedeligt".... :wallbanger:

Daisy Ridley er nemlig blevet fyret og Rey er erstattet med Filicity Jones :thumb:


Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 7:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Japansk trailer med nye scener. Jyn Ersos "May the Force be with us" er anderledes end den vi så i sizzle reel. Nu lyder den lidt mere alvorlig.



Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 12:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Dette er første Star Wars film uden John Williams (ihvertfald i biffen). Alexandre Desplat er komponist. Han har nogle gedigne sko at fylde ud.

Fed nok trailer. Er fortrøstningsfuld om resultatet, selvom jeg ikke helt kan vænne mig til den hast hvormed nye Star Wars film udkommer.

Spørgsmål. I traileren er der en der siger:
"I fear nothing. All is as The Force wills it"

Siden hvornår har The Force fået en vilje? Er det ikke en kraft der kan tøjles på den ene eller anden måde alt efter færdigheder og temperament? The Force er for fanden ikke en gud med en plan??

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 15:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg hilser det i hvert fald velkommen at det ikke er John Williams der skal komponere musikken i Rogue One. Soundtracket til The Force Awakens var frygtelig uinspirerende og dovent, IMO. Er der nogle der kan huske Rey's Theme? Det kan jeg heller ikke.


Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 16:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Fritte skrev:
Jeg hilser det i hvert fald velkommen at det ikke er John Williams der skal komponere musikken i Rogue One. Soundtracket til The Force Awakens var frygtelig uinspirerende og dovent, IMO. Er der nogle der kan huske Rey's Theme? Det kan jeg heller ikke.

Desplat er også et godt valg. Han har lavet mange rigtig gode scores til mange rigtig dårlige film, så det er fedt at han får chancen med så stor en film.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 17:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Fritte skrev:
Jeg hilser det i hvert fald velkommen at det ikke er John Williams der skal komponere musikken i Rogue One. Soundtracket til The Force Awakens var frygtelig uinspirerende og dovent, IMO. Er der nogle der kan huske Rey's Theme? Det kan jeg heller ikke.


:shock:

Jeg synes soundtracket er fremragende og kan høre Rey's Theme for mit indre øre.

Williams har et kæmpe ansvar for magien i Star Wars. I prelogien er han den eneste der kan holde den gumpetunge forestilling i live. Jeg synes det seneste soundtrack er aldeles smukt men forstår at gamle Williams trænger til en puster.

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 9 10 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team