DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 14:11

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1313 indlæg ]  Gå til side Foregående 162 63 64 65 6688 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors jun 01, 2017 14:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg kommer til at købe Baywatch for humor og boobs, men det bliver sgu da ikke under illusionen om at der venter en god film :P

At skyde skylden på rådnetomater er simpelthen for latterligt. De samler jo bare anmeldelserne og informerer forbrugere. Men i disse Trump-tider er det jo #nothingmatters, så man skal vel ikke være overrasket over noget.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors jun 01, 2017 15:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Naiera skrev:
Jeg kommer til at købe Baywatch for humor og boobs, men det bliver sgu da ikke under illusionen om at der venter en god film :P



Det er sgu en dårlig investering. Spar pengene, tag på en bar og hæld dem på en indehaver af et par rigtige boobs. Det er noget sjovere end at sidde med bukserne nede til Zac Efron :beerchug:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tors jun 01, 2017 16:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
:laugh:

Nu du nævner Zac Efron, så vil jeg lige nævne, at jeg synes han rent faktisk er oprigtigt pissesjov i de rette roller. (Bad) Neighbors-filmene, Dirty Grandpa og Mike and Dave Need Wedding Dates, af hvad jeg har set. I sidstnævnte er Adam DeVine dog, som sædvanligt, pisse irriterende :roll:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: man jun 05, 2017 12:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Ny trailer til Transformers: The Last Knight:



Top
   
Indlæg: man jun 05, 2017 18:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Tom Cruise er tilbage som pilot. Denne gang i American Made.



Top
   
Indlæg: man jun 05, 2017 22:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Peter Sallis, bl.a. med i "Last of the Summer Wine" og stemmen bag Walter i Wallace and Gromit, er død. 96 år. RIP.

edit:
Billede

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE tirs jun 06, 2017 14:17, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs jun 06, 2017 11:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Casper Van Dien og Dina Meyer vender tilbage i Starship Troopers-efterfølgeren Traitor of Mars. Det er dog en sequel i animeret form.



Top
   
Indlæg: tirs jun 06, 2017 13:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Billede

Citat:
Sorry for the long silence. I've been busy packing the truck and am now heading home. After 17 years, we have completed the shoot of THE MAN WHO KILLED DON QUIXOTE.

Muchas gracias to all the team and believers. QUIXOTE VIVE!


Endelig skudt færdigt efter meget lang tid! :clap: :clap:

Håber godt nok at der ikke sker et-eller-andet brand i klipperummet!

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tirs jun 06, 2017 13:58 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
What???? Det er lykkedes??? Crazy! :clap:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs jun 06, 2017 15:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Fritte skrev:
Casper Van Dien og Dina Meyer vender tilbage i Starship Troopers-efterfølgeren Traitor of Mars. Det er dog en sequel i animeret form.


Jeg er forsigtigt optimistisk. Den der live action treer Van Dien også var med i var kraftedemig noget lort.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs jun 06, 2017 23:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Der er fuld fart på Universals nye franchise, Dark Universe. Frankenstein, Bride of Frankenstein, Dracula, The Creature from the Black Lagoon, The Phantom of the Opera, The Hunchback of Notre Dame og The Invisible Man + spin offs. :shock:

Citat:
Now, talking with Fandom, Alex Kurtzman has shared more characters that will be joining the Dark Universe. “We know we’re going to do Frankenstein, Bride of Frankenstein, Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantom of the Opera, Hunchback of Notre Dame, Invisible Man,” he says.

He added: “There are characters within those films that can grow and expand and maybe even spin off. I think that digging into deep mythologies about monsters around the world is fair game for us, as well and connecting the monsters that we know to some surprising monsters could also be really interesting.”

And which other actors would he like to bring into the fold? “I’d love to bring Michael Fassbender in, I’d love to bring Jennifer Lawrence in, I’d love to see Charlize Theron in there, Angelina Jolie…” Jolie has often been mentioned as the favorite to play the Bride of Frankenstein, but we’ll have to wait and see.


http://www.comingsoon.net/movies/news/8 ... k-universe


Top
   
Indlæg: ons jun 07, 2017 8:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Kan ikke rigtigt finde ud af, om jeg er fan af denne idé, eller om jeg synes, det er lidt noget pjat med det her interconnected-halløj.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons jun 07, 2017 9:22 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Universal vil jo gerne have en bid af kagen lige som alle andre (læs: Disney og Warner).
Men jeg har virkelig svært ved at se, hvordan det skulle fungere. Ingen tvivl om, at superhelte gennem mange år har været en fast bestanddel af vores kulturelle kludetæppe, og at mange har en eller anden relation til Spider-Man, Wonder Woman, Batman og Wolverine.

Menøh... hvornår har nogen sidst namedrop'pet Bride of Frankenstein eller Quasimodo?? De er bare slet ikke en del af den kollektive bevidsthed på samme måde, så selv om Universal sikkert vil stopfodre os med reklamer og post-credits-teasere for "Næste sommer svømmer Dracula en lang tur.... i Den Sorte Lagune", er det svært at se som et hit.
Men jeg har på den anden side svært ved at forstå hitpotentialet bag størstedelen af de film, der scorer i kassen i disse år, så lad være med at lytte til mig.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: ons jun 07, 2017 9:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Marvels succes skyldes bl.a. at der allerede eksisterer et enormt stort materiale med sammenspundne historier, hvorfor det er relativt nemt for Disney/Marvel at sætte de her historier sammen.

Der, hvor interconnected bliver fjollet, det er når man SKOHORNER (Ikke sandt, Fritte?) tre superhelte ind med en tilfældig scene, som DC så fjollet gjorde i Marthas Søn vs Marthas Søn. Der fungerede det overhovedet ikke.

Om The Dark Universe kommer til at fungere, ja det kan man jo lige præcis stille de spørgsmål til, som du stiller, Buck. Er det virkelig så interessant med de her gamle monstre?

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons jun 07, 2017 10:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Universal burde lige klappe hesten og se hvordan det går med The Mummy. Hvis den bliver et flop i boxofficen og får dårlige anmeldelser, så er det nok ikke en god idé med 14 film og 7 spin offs.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1313 indlæg ]  Gå til side Foregående 162 63 64 65 6688 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team