DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er søn maj 12, 2024 6:43

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1313 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 688 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons feb 04, 2015 15:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
The Rum Diary koster 25 kr. på BD i Fona pt., hvis andre skulle få lyst. Jeg ser den i morgen.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons feb 04, 2015 15:51 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7959
Henrik24 skrev:
Af denne grund er jeg p.t. 8 for 8 med Tinto Brass titler og kun 1 for 8 med Kurosawa titler i BD samlingen :shock:

Respekt - det er sgu da konsekvent, det dér :notworthy:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: ons feb 04, 2015 16:29 
Offline

Tilmeldt: tors sep 09, 2010 14:34
Indlæg: 1735
Buck Rogers skrev:
Henrik24 skrev:
Af denne grund er jeg p.t. 8 for 8 med Tinto Brass titler og kun 1 for 8 med Kurosawa titler i BD samlingen :shock:

Respekt - det er sgu da konsekvent, det dér :notworthy:

Jeg har en teori om at jeg nok ikke er den eneste med denne brist, og at det er en altovervejende grund til den nuværende succes for tv-serier, såsom Game of Thrones, Boardwalk Empire, Banshee m.v.

Mine forventninger til at Inherent Vice overhaler Kurosawa indenom på must-see listen er derfor store, uanset hvor elendige anmeldelser P.T. Anderson får i denne omgang. Sad but true, men mine (muligvis ubegrundede) forventninger til en masse sort/hvid regn og mudder hos Kurosawa giver plads til en del overspringshandlinger.


Top
   
Indlæg: ons feb 04, 2015 16:59 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7959
Henrik24 skrev:
Sad but true, men mine (muligvis ubegrundede) forventninger til en masse sort/hvid regn og mudder hos Kurosawa giver plads til en del overspringshandlinger.

Ha, det er Kurosawa når han laver samuraifilm :) Dem jeg har set, har været underholdende, ikke mindst Yojimbo, Sanjuro og (selvfølgelig) Syv Samuraier - men han lavede jo også små, intime dramaer, som den meget roste Ikiru, der med Wiki-ord "examines the struggles of a minor Tokyo bureaucrat and his final quest for meaning" eller Dodes'ka-den (som jeg ikke har set), der handler om "the lives of a variety of characters who happen to live in a rubbish dump" Det er der sgutte meget T&A over, men muligvis er der lidt regn :)

Som vi har talt om herinde tidligere, kan det virkelig være op ad bakke at få set de små, skæve dramaer - med mindre man hedder t23 - hvis der står noget gemen, Hollywood-actionbasker på hylden. Fååårk, hvor skulle jeg dog bruge mange tilløb før jeg fik set Tokyo Story. Men sort/hvid Toshiro Mifune bevæbnet til de hvide tænder i kulsort mudder, det er altså ikke så slemt endda.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: ons feb 04, 2015 18:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
The "Hutts" skal være med i de nye SW film og de skulle være lavet praktisk. :thumb:
http://screenrant.com/star-wars-spinoff ... a-maslany/

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: tors feb 05, 2015 11:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Billede
John Wick Directors Are Already Working on a Sequel

Citat:
We’re happy to report that if you were completely blown away by the action and thrills in John Wick, the directors tell us they’re in the works on another one.

During our chat with Chad Stahelski and David Leitch for “Director’s Notebook,” the stuntmen turned directors revealed that they definitely want to give the fans what they want and are currently working on a sequel to their hit debut, which not only proved that Keanu Reeves is still a viable action star but introduced us to some spectacular new action sequences like “gun fu” and “car fu.”

“We’re in development right now,” Stahelski told us.

They didn’t go into any specifics on story or if Reeves would return, though Stahelski did hint, “If we could work with Keanu Reeves for 10 movies you’d have a really cool career.” The two admitted that pressure of a sequel isn’t coming up with more action, but keeping the character relatable.

“We have ideas for days and without blinking twice we know we can outdo the action from the original,” Stahelski said. “It’s the matter of story and how much you like the character. That’s always the most important. If there’s great action but you have a character that no one likes and doesn’t have charisma you’re not going to watch it. Look at any great action star, whether it’s Harrison Ford or Liam Neeson or Robert Downey Jr., pick a name, you love the guy first. Good action, bad action, you just love them in action. So we want to make sure we have a story and a character that everybody loves and then we’ll dress it with action that we promise will be awesome.”

“You gotta go on a journey with the guy and have to like the guy,” Leitch added


Jeg ser frem til den næste :D

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tors feb 05, 2015 13:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Jeg kan stadig ikke blive klog på den film, med de vildt store forskelle i folks opfattelse af dens kvaliteter, eller mangel på samme.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors feb 05, 2015 14:09 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7959
... men hvor kunne det dog være forfriskende, hvis en eller anden filmskaber sagde: "Det var en god film. Den indtjente penge. Fint. Men den behøver ikke en efterfølger" :loco:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors feb 05, 2015 18:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Enig, Buck. Håber ikke der kommer en Gone Girl 2: Gone Again.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man feb 09, 2015 16:19 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7959
Buck Rogers skrev:
... men hvor kunne det dog være forfriskende, hvis en eller anden filmskaber sagde: "Det var en god film. Den indtjente penge. Fint. Men den behøver ikke en efterfølger" :loco:

Here we go again :P

Mel Brooks confirms development on Spaceballs sequel, hopefully with the original cast
Comedy legend Mel Brooks has confirmed in a recent appearance on Adam Carolla’s "Take a Knee" podcast that a sequel to his 1987’s sci-fi comedy classic Spaceballs is in the early phases of development — and he wants some of the original cast back for the revival. Brooks said the project is tentatively titled Spaceballs: The Search for More Money, and he hopes to potentially start filming in early 2016, after the release of Star Wars: The Force Awakens in December.

Brooks has previously spoken about his desire to make a sequel, telling Parade Magazine back in 2014 that original writer Thomas Meehan has “some great ideas” for a potential followup. But it sounds like a lot of the weight falls on original star Rick Moranis, who retired from acting a while back and has been tentative about returning to the craft.
[kilde]

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man feb 09, 2015 16:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Oh lord!!! :shock:


_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: man feb 09, 2015 20:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Original slutningen på Birdman lyder frygtelig! Spoiler hvis man ikke har set filmen!!!!!



http://blogs.indiewire.com/theplaylist/ ... p-20150209

Filmen er desuden fuldstændig fabelagtig!

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: tirs feb 10, 2015 14:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle


Viggo Mortensen taler dansk på film for første gang i Jauja (der i øvrigt ligner en langgaber)

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tirs feb 10, 2015 14:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Billede
Læs meget mere her.

In news that should come as a surprise to no one, Sony and Marvel Studios have officially announced a partnership that will bring Spider-man into the Marvel Cinematic Universe.

UPDATE: As a result of this news, Marvel has shifted release dates for a number of titles. Adjust your calendar accordingly! THOR: RAGNAROK will now hit four months later than planned on November 3, 2017 (from July 28, 2017). BLACK PANTHER, which was previously slotted for Thor's date, will be delayed eight months, going to July 6, 2018. CAPTAIN MARVEL will move to November 2, 2018, leaving INHUMANS to move to July 12, 2019. The two-part AVENGERS: INFINITY WAR: PARTS 1 & 2 will keep their preset dates of May 4, 2018 and May 3, 2019, respectively.

UPDATE 2: It's being reported that Andrew Garfield is out and that the character will be recast. We'll follow up when we get the official word, but it's very much looking like we'll get a new guy in the red and blue tights.

Citat:
Under the deal, the new Spider-Man will first appear in a Marvel film from Marvel’s Cinematic Universe (MCU). Sony Pictures will thereafter release the next installment of its $4 billion Spider-Man franchise, on July 28, 2017, in a film that will be co-produced by Kevin Feige and his expert team at Marvel and Amy Pascal, who oversaw the franchise launch for the studio 13 years ago. Together, they will collaborate on a new creative direction for the web slinger. Sony Pictures will continue to finance, distribute, own and have final creative control of the Spider-Man films.


The new Spider-man debuts on July 28, 2017.

:clap: :clap: :clap: :clap:

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tirs feb 10, 2015 14:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Strålende idé!

De to Garfield-Spidey-film var godt nok dårlige, selv for en genre, der for nogen kan være ret så pjattet.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1313 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 688 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team