DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 21:13

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 932 indlæg ]  Gå til side Foregående 132 33 34 35 3663 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn feb 12, 2012 21:03 
Offline

Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 18:48
Indlæg: 104
Hehe 8) Jeg kan også huske at jeg, som ung knægt, blev installeret i sofaen af min far for at se Convoy. Fed film :thumb:


Top
   
 
Indlæg: man feb 13, 2012 16:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Billede

Chronicle

Var en tur i England i weekenden og tog ind og så denne her på et hunch og en interessant premise. Der var, ligesom med "Warrior" i oktober, jackpot. Det er en rigtig god film med et interessant twist på superheltegenren.

Hvad ville der ske, hvis 3 amerikanske teenagere fik overnaturlige evner? Hhv. 1 hvid normal regular dude fra middelklassen, 1 sort sportsstjerne fra overklassen og 1 hvid dysfunktionel knægt fra et suburbian trash kvarter.

Indledningsvis en hel masse ekstatisk "goofing around" som teenagere jo ville gøre og senere, efterhånden som de nyfundne kræfter tager til i styrke og kompleksitet, en masse moralske dilemmaer og deraf medfølgende konfrontationer...for slutteligt at bevæge sig mod anderledes mørkere afkroge af "Med store kræfter følger et stort ansvar"-klichèen.

Handlingen er kort fortalt: Andrew er en introvert og usikker ung mand, der bor med sin uhelbredeligt kræftsyge mor og sin voldelige og drukfældige invalidepensionist af en far. Han er filmens omdrejningspunkt og den eneste, hvis baggrund bliver uddybet. Sammen med sin fætter Matt og skolens sorte sportsstjerne Steve finder han en aften en underjordisk hule i en skov. Hulen gemmer på et eller andet overjordisk fænomen, der giver de 3 telekinetiske evner.

Gruppen finder ud af, at telekinese kan trænes og udvikles og dette kommer der indledningsvis en masse ret morsomme situationer ud af. Efterhånden som filmen skrider frem, og efter en nær tragisk hændelse, opstår der en stigende uenighed om hemmeligholdelsen og forvaltningen af disse evner. Især Andrew, hvis skrøbelige psyke er under stadigt større socialt pres fra både hjemmefront og det generelle amerikanske teenage-værdisæt, kollapser mentalt og ryger lige lukt mod afgrunden. Med Andrews spirrende darwinistiske tilgang til sine kræfter, sprænges gruppens sammenhold snart og en kaotisk afslutning venter.

Filmens stil er den velkendte ”found footage”, som snart må være ved at være et udsuttet bolsje. Shaky cam effekten virker dog knap så trættende i denne film takket være et fint lille twist midtvejs, som næsten løser problemet. Generelt er ”found footage” kun tåleligt, hvis det tjener et virkeligt formål (Cloverfield, Trolljegeren) og ikke bare er en gimmick. ”Dokumentaristen” her er Andrew selv, men filmen havde også fungeret fint, hvis den var skudt på normal vis.

Alt i alt en virkelig positiv filmoplevelse. Skuespil og effekter er fremragende (CGI-gestapo’er vil fryde sig). Plottet er ”troværdigt” i forhold til de medvirkenes adfærdsmønstre og prioriteringer. Så troværdigt som det nu lader sig gøre i en film om overnaturlige evner. Se den så snart det lader sig gøre !!!!

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Senest rettet af Shiva tirs feb 14, 2012 10:46, rettet i alt 1 gang.

Top
   
 
Indlæg: tirs feb 14, 2012 10:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre sep 10, 2004 19:20
Indlæg: 999
Geografisk sted: København
Billede

Blev til et herligt gensyn med min datter i går i Grand. Jeg skal bare noget mere i 3'eren i Grand. Det er så fed en oplevelse, at der ikke er popcorn overalt og at folk er stille og åbenbart så "gamle", at de ikke er afhængige af mobiltelefoner.

Og filmen er jo bare en nydelse af "gamle" elementer, som bare virker. Selvom jeg godt nok havde en anden favorit udenfor de nominerede, så vil det være fint, hvis The Artist slutter sæsonen af med også at triumfere ved Oscar. Som en klog anmelder sagde hos Guardian:

"Selvom man godt kan være irriteret over filmens succes nu, så skal man ikke glemme, hvor The Artist var i Cannes sidste år. En outsider og et eksperiment, som ingen reelt troede på".

_________________
Om filmkvalitet


Top
   
 
Indlæg: tirs feb 14, 2012 13:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Lidice, Tjekkiet / Slovakiet, 2011 - 9/10 - IMDB link

Vi skriver år 1938 i landsbyen Lidice i hvad der dengang var Tjekkoslovakiet. En far til to kommer op at slås med sin ene søn, hvilket ender i sønnens død, og farmand bliver dømt til fire år bag tremmer.

I 1939 var der ikke noget der hed Tjekkoslovakiet længere. Silesien var blevet indlemmet i Riget, og resten af det nuværende Tjekkiet hed pludseligt Rigsprotektoratet af Böhmen og Mähren. Den overlevende søn bliver af en kammerat lokket til at bilde et par piger en historie på ærmet, om at de er frihedskæmpere, naturligvis med det formål at få noget på den dumme. Det er dog ikke så nemt som de tror, men de giver ikke op.

I 1942 blev Reinhard Heydrich på det nærmeste sprængt i luften i Prag. Han overlevede, men døde få dage efter af .. jeg tror det var blodforgiftning forårsaget af granatsplinter. Der skulle findes en syndebuk. Og det blev landsbyen Lidice.

Der er nogle ting der umiddelbart slår mig. Det er den tredje Tjekkiske film inden for de sidste to år der omhandler Heydrich's skæbne. Det er som om der er enelleranden form for trend i gang dernede, men til forskel fra de to andre, så er denne her rent faktisk ekstremt god, ikke mindst på grund af Karel Roden i hovedrollen, som efter min mening spiller sit livs bedste rolle i denne her film.

Desuden kan jeg ikke lade være med at sammenligne Lidice med Katyn. Det er begge historier, som står som store sorte skygger i historien for deres pågældende lande. Petr Nikolaev er bestemt ikke nogen Andrzej Wajda, og jeg tror heller ikke vi snakker Oscar materiale her, men det er stadig en stinkende god film som gik rent igennem hos mig. Dog skal det nævnes at Lidice er mere visuelt barsk end Katyn er (det eneste rigtigt grafiske i Katyn er slutscenen), så sarte sjæle skal nok se den med en pude i hænderne de kan gemme sig bag.

Så nu vi har fået den definitive film om Lidice, søde rare Tjekker, lad for fanden være med at lave flere. Denne her er god nok! God solid historie bakket op af godt solidt skuespil, som een gang for alle hamrer ind med syvtommersøm at Karel Roden bare er den bedste skuespiller Tjekkiet kan tilbyde. Desuden er den tæskeflot filmet, specielt er der en scene henimod slutningen når hovedpersonen bliver løsladt efter fire års afsoning, og ikke kan finde sin hjemby .. der måbede jeg godt nok.

Købt i Prag med en bonus CD med soundtrack'et. Den kommer i en "rigtig" R2 udgave til Maj, til dem der hellere vil shoppe hos Amazon eller lignende.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
 
Indlæg: tirs feb 14, 2012 15:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
The Rum Diary [2011] :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf:
”Human beings are the only creatures on earth that claim a god and the only living thing that behaves like it hasn't got one.” Jeg har altid været stor fan Hunter S. Thompsons forfatterskab og vandvittige Gonzo-journalisme. Jeg elsker mandens poetiske, kyniske og fuldstændigt hedonistiske verdenssyn og har derfor trofast købt bøger og film der omhandlende Hunter (direkte og indirekte). Jeg har også været meget glad for filmatiseringerne af hans noveller. Mest kendt er naturligvis Fear and Loathing in Las Vegas som Terry Gilliam filmatiserede i 1998 med Johnny Depp i hovedrollen, og i min optik er det meget tæt på at være et mesterværk. Jeg har ventet længe på at The Rum Diary blev filmatiseret. Det har været en meget hård fødsel med skiftende tab af rettigheder, men nu er det endelig lykkedes. Endnu mere tændt blev jeg, da det gik op for mig, at det var instruktøren bag den geniale Withnail & I, Bruce Robinson der efter 19 års fravær, tog instruktørkasketten på igen. Mine forventninger var altså skruet pænt højt op! Og jeg skal da lige lov for, at de blev indfriet, for filmen er nøjagtigt ligeså Hunter'sk som jeg havde turdet håbe på. Den fuldstændigt vandvittige historie forgår i slutningen af 1950erne, og omhandler Hunter (som journalisten Paul Kemp i skikkelse af Johnny Depp) der bliver træt af USA og Eisenhower i særdeleshed og derfor rejser til Puerto Rico for at prøve lykken som journalist på den lokale sprøjte. Ret hurtigt kommer han i cahoots med et par drukfældige kollegaer og så går der ellers hedonisme og sofistikeret gonzo-journalistik i den. Undervejs stifter vi bekendtskab med en hotelregning inklusiv 161 miniature spiritusflasker; En sværdfisk med knækket sværd, Nazi-vinyl, En pik i et sidespejl, En voodoo-dyrkende hermafrodit, En god portion cockfights, En god morgenslurk af guldfiske-bowlen og skildpadden Harry der naturligvis har diamanter på skjoldet. Læg dertil en dramatisk kærlighedshistorie, masser af drugs & tømmermænd og et storladent erhvervseventyr... Og det er bare en smule af handlingen i denne skønne film. Skuespillerne, med Depp i front, spiller alle eventyrligt og både billeder, locations og musik er perfekt skåret. Eneste anke er de få gange filmen går lidt for langt over-the-top med crazy komik (den skøre biljagt f.eks). Men det ødelægger heldigvis ikke det samlede billede af en meget helstøbt, næsten perfekt film der hermed får mine varmeste anbefalinger.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: tirs feb 14, 2012 17:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
The Descendants [2011] :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty:
"What is it that makes the women in my life destroy themselves?" Award season-darlingen The Descendants brillierer ved at have en afmålt blanding af drama og underspillet komedie. Blandingsforholdet er ret genialt, og det er interessant at se hvordan dybe eksistentielle problemer tackles med underfundig humor som er tilpas afvæbnende. Problemer-i-paradis historien er relativt dyster og omhandler en far (George Clooney) der totalt har mistet kontrollen over sit liv, sin kone og sine børn. Da hans kone ender i koma få dage før han skal træffe en beslutning om at sælge et stort naturområde, er det på tide at tage sit liv og sine prioriteret op til genovervejelse. Forholdet til de to døtre er også pænt problematisk, så der skal træffes nogle svære beslutninger. Clooney gør det afsindigt godt som den godmodige, tålmodige og angrende familiefar og patriark in spe. Shailene Woodley som den ældste datter Alex spiller også godt og det er en fryd at se Robert Forster som den bitre bedstefar i Hawaii-skjorte med de løse næver. De fejende flotte billeder af Hawaiis underskønne natur og den konsekvent lokale musik er også en fornøjelse, men det er i bund og grund den gribende historie der er filmens største plus. En flot, velfortalt film med stof til eftertanke. Et stensikkert valg når der skal ses film med den bedre halvdel.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: tirs feb 14, 2012 17:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Hunter S thompson og hans fanivolske facon har jeg også fundet en primitiv glæde ved "jeg vil aldrig anbefalde stoffer til nogle, men mig har de aldrig skadet..." H.S.T. eller noget i den retning. Så det er også en film jeg bliver nød til at skaffe mig. Hvordan er Johnny Depp i den? Han har ligesom allerede slået tonen an i Fear and .... Las Vegas, så det ville være svært at se ham Spillede på andre måder end den depp'ske :thumb:

Jeg tror at det hos Doonesbury jeg stødte på Duke første gang.

_________________
"Free Truman!"


Top
   
 
Indlæg: tirs feb 14, 2012 17:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Kristian skrev:
Hunter S thompson og hans fanivolske facon har jeg også fundet en primitiv glæde ved "jeg vil aldrig anbefalde stoffer til nogle, men mig har de aldrig skadet..." H.S.T. eller noget i den retning. Så det er også en film jeg bliver nød til at skaffe mig. Hvordan er Johnny Depp i den? Han har ligesom allerede slået tonen an i Fear and .... Las Vegas, så det ville være svært at se ham Spillede på andre måder end den depp'ske :thumb:


Depp spiller eminent. Han var jo personlig ven med Hunter, og det kan man sagtens fornemme i hans portræt der bærer præg af at kende manden særdeles godt. Han spiller en interessant, men knap så vandvittig udgave af Hunter i forhold til hvad vi så i Loathing - hvilket er helt naturligt, da historien i Rum Diary jo foregår knap 10-15 år før Loathing. Hunter var ung og relativt uprøvet, men heldigvis stadig enormt eksperimenterende.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: tirs feb 14, 2012 18:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Hehehe.... Ja uprøvet i den Hunter'ske terminologi, tror jeg vi andre dødelige skal afholde os fra ;)

_________________
"Free Truman!"


Top
   
 
Indlæg: ons feb 15, 2012 17:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
The Fighter [2010] :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:
"Stop callin' me an MTV girl, or whatever the fuck that means!" Jeg er ikke for god til at se en klassisk underdog-film engang imellem - på trods af, at disse film altid følger samme, slidte skabelon hver eneste gang. Protagonisten skal gå så grueligt meget igennem og forskellige forhindringer skal overvindes. Vi ved godt, at det altid lykkedes at vinde til sidst på trods af de umulige odds. Således er præmissen også i den kritikerroste og prisvindende The Fighter (der i øvrigt er baseret på en virkelig historie). Det er hård social-realisme med hints til både The Wrestler og diverse bokse- og underdog-film. Mark Wahlberg spiller den undertippede bokser 'Irish' Micky Ward der døjer med en crack-afhængig bror, en white trash mor/manager og hele 9 fucked-up søskende. Wahlberg spiller ganske fint og troværdigt og det samme kan siges om hans romantiske interesse Charlene (spillet af Amy Adams). Den ellers-altid skarpe Christian Bale spiller den fallerede bror der tidligere har været bokser. Desværre overspiller han i en sådan grad at det bliver rigtigt pinligt at se på. Komik er på ingen måde Bales stærke side, og det er desværre med til at trække niveauet en tand ned. Generelt er filmens første halvdel den svageste med en rodet historie, men heldigvis bliver det bedre i anden halvdel. Filmens soundtrack er også ganske hæderligt og byder på lækre ting som Whitesnake, Led Zeppelin, Red Hot Chili Peppers og Aerosmith. Nice! Det er en udmærket, og bestemt seværdig, film. Men alt i alt er det desværre ikke det mesterværk som der ellers var lagt op til. Jeg var lettere skuffet.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: fre feb 17, 2012 16:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
Warrior [2011] :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:
"You popped his shoulder? Good. I want you to pop his other shoulder." På overfladen er Warrior blot endnu et sports-drama, hvor slutningen er givet på forhånd. Filmens hovedplot følger den klassiske underdog-skabelon og er således ret forudsigelig. Heldigvis er der også en meget mere interessant, dramatisk og nuanceret historie der kører sideløbende, hvor vi får indblik i nogle fucked-up familierelationer. Plottet er bygget op omkring den fallerede og alkoholiserede mixed martial arts-træner Paddy (Nick Nolte) der har et meget problematisk forhold til sine to sønner. Den ene søn Brendan (Joel Edgerton) har store økonomiske problemer, og det bliver ikke bedre da han prøver at kombinere forstadslivet med kampsport. Den anden søn Tommy (Tom Hardy) har også en pokkers masse issues i baggagen, og hans opgør med faderen og fortiden er utroligt barske. I bedste social-realistiske stil hader brødrene både deres far og hinanden, men efterhånden løsnes der en lille smule op for forviklingerne efterhånden som brødrene træner sig op til at deltage i winner-takes-it-all turneringen Sparta. Undervejs understreges faderens kamp imod alkoholen og de ødelagte familierelationer med Moby Dick-lydbånd hvor Kaptajn Ahab er besat af at finde den store hvide hval. Det er symbolik der er til at tage og føle på - og det fungerer utroligt godt. Jeg er ret begejstret for den fede indie-stemning der er hele vejen igennem. Kampscenerne er vel Skuespillet er også helt i top med meget flotte præstationer af de 3 hovedpersoner (og især samspillet imellem dem). Et godt eksempel er scenen på stranden hvor de to brødre mødes for første gang i årevis. Den er meget stærk. Tematisk befinder vi os et sted imellem The Fighter og The Wrestler. Filmen er yderst vellykket og det eneste der trækker lidt ned er et par kiksede træningsmontager, en lidt fjollet bihistorie med Principal Zito og spilletiden på 2 timer og 20 minutter. Men det er alt sammen tilgivet, når man kigget på det samlede billede af en meget helstøbt og aldeles fremragende film som sagtens kan ses selvom man (som jeg) på ingen måde interesserer sig for sport.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: ons feb 22, 2012 11:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Holmsgaard skrev:
Tucker & Dale vs Evil

Billede
(jeg vil ikke poste filmens officielle plakat, for den er lidt nasty)

Det er muligt, at den lille filmperle ved navn Tucker & Dale vs Evil har været omtalt herinde tidligere, men hvis den har det, så har jeg overset den, og det er lidt en skam, for Tucker & Dale vs Evil er noget af det sjoveste, jeg længe har set.

I kender scenariet: en gruppe unge mennesker tager ud på landet i deres Spring Break for at campere (læs: drikke) og møder nogle dumme hillbillies, som skræmmer dem fra vid af sans, og inden længe dør de én efter én. Damerne er lækre, ungerne er dumme og begår fejl, og så videre. Alt dette kender de fleste af os, og er en central del af, hvordan amerikanske slasher-gysere er blevet lavet i mange år efterhånden.

Tucker & Dale vs Evil indeholder alle disse elementer, men følger alligevel ikke helt efter samme opskrift, for filmens egentlige hovedpersoner er nemlig de to hillbillies, Tucker (Tyler Levine) og Dale (Alan Tudyck), som uforvarende bliver blandet ind i de unge menneskers rejse til hillbilly-land, da de selv skal campere i en gammel, faldefærdig hytte, hugge brænde, fælde træer med motorsave og mange andre ting, som man sikkert godt kan gætte, hvad ender med at blive brugt til...

Jeg vil ikke spoile ret meget af handlingen, men blot konstatere, at twistet på genren kaster en kosteligt morsom historie af sig, hvor der bliver gjort tyk grin med slashergenren, filmen i sig selv og ikke mindst filmens hovedpersoner. At filmens ærkeskurk er [spoiler]en college douche-bag med lyseblå polo med poppet collar[/spoiler]
gør det blot endnu mere underholdende.

Hvis I mangler en film, der med bravur tager pis på alle de "shit, we made the wrong turn and now we're killed by inbreds"-film, som en del af jer ser (og også mig selv til tider), så hiv fat Tucker & Dale vs Evil.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:


Faldt lige over denne anmeldelse:

Billede

:laugh:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: ons feb 22, 2012 11:29 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Udmærket anmeldelse af The Fighter - jeg havde det nok lidt lettere med Bale end du, men ellers rammer den meget godt. Genså den på BD for et par uger siden, og det var en noget bedre oplevelse første gang. Til gengæld kom Warrior ind ad døren i går, så den glæder jeg mig til :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
 
Indlæg: ons feb 22, 2012 13:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre sep 10, 2004 19:20
Indlæg: 999
Geografisk sted: København
Så Shame i går i Grand.

Klassefilm. Meget kompromisløs fortælling og med stort skuespil af de Fassbender og Mulligan. En sikker nominering til bedste skuespiller, som "blev væk" :(

_________________
Om filmkvalitet


Top
   
 
Indlæg: ons feb 22, 2012 13:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 23, 2010 14:45
Indlæg: 2085
Geografisk sted: The road
Maniac
Billede

Fantastisk 80'er slasher om den meget forstyrrede Frank Zito som har et noget forskruet forhold til kvinder og mannequindukker. Det som gør den noget bedre en de "klasssiske" slashere (Halloween, friday 13th...osv osv) er det gode personportræt af vores forskruede hovedperson.

Jeg vil tillade mig at smide et link til Marks utrolig gode anmeldelse på stjernepsykopaten Rammys blog (håber det er OK):
Marks Utroligt gode anmeldelse

Jeg var blevet stillet en god film i forventning, men blev alligevel positivt overrasket :thumb:
Jeg er dog ikke så rundhåndet som Mark, så jeg ender på:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty:

_________________
Årets Film 2012
Alle film set i 2013
Alle film set i 2012


Top
   
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 932 indlæg ]  Gå til side Foregående 132 33 34 35 3663 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team