DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 12:07

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 932 indlæg ]  Gå til side Foregående 117 18 19 20 2163 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons sep 14, 2011 15:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Helt enig! - Limitless er en ganske fed film. :thumb:

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 
Indlæg: fre sep 16, 2011 15:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
Bronson [2008] :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty:
"I have to eat, sleep and crap in that room twenty-three hours of a twenty-four hour day. You tell me, what human being deserves that? Apart from the stinking paedophile or a child killer. I don't deserve that!" Før Nicolas Winding Refns helt store internationale gennembrud med Drive i 2011, lavede han i 2008 den atypiske biopic Bronson der på mange måder er en hyldest til A Clockwork Orange i bedste ultravoldelige stil. Filmen, som er baseret på en sand historie, følger den småkriminelle Bronson (med det borgerlig navn Michael Peterson) der ender med at blive Storbritanniens mest voldelige fængselsindsatte. Desværre lider filmen af voldsom stilforvirring og byder på alt fra low-res billeder blandet med high def, småirriterende storladent instrumentalmusik, forvirrende krydsklipning, tidsforvirring og en underlig blanding imellem comic relief og socialrealistisk voldsopera. Hele ideen med ansigtsmaling er også kikset; scenerne på sindssygeanstalten er alt for karikerede og der er generelt for mange langtrukne og halvkedelige scener. Det havde været fint nok, hvis der blot havde været en mening med galskaben, men det er der ikke. Til gengæld trækker Tom Hardys fremragende skuespil voldsomt op, og det må være noget nær hans livs performance. Han spiller virkeligt imponerende og leverer en Chritian Bale-i-The Machinist-indsats. Men det er desværre ikke nok til at hæve det samlede niveau der er under middel.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: tirs sep 20, 2011 16:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
Sanctum [2011] :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty:
"I'd rather be cold and alive than warm and dead." Jeg var godt nok blevet kraftigt advaret, men faktummet at James Cameron havde co-produced fik mig alligevel til at anskaffe Sanctum på bluray... Og det skulle jeg aldrig have gjort, for den er desværre ikke ret vellykket på trods af nogle virkeligt flotte billeder. Filmens force er klart de tekniske aspekter der viser hvor langt CGI efterhånden er kommet, når selv en 'mindre' australsk produktion kan se SÅ imponerende ud. Det er virkeligt eyecandy, men ligesom så mange gange før, er det ikke nok til at løfte en ellers skuffende film. I bedste Uncharted / Indiana Jones-stil foregår filmen i en cave explorer-eventyrverden på eksotiske, svært fremkommelige locations. Et hold af explorers er ved at udforske en underjordisk hule der er delvist oversvømmet og da adgangen til jordoverfladen bliver blokeret, bliver de nødt til at dykke dybere ned for at overleve... Det lyder alt sammen ret spændende, og det kunne det også have været hvis ikke historien slæbte sig afsted og skuespillet var tåkrummende pinligt. Far/søn-konflikten er så klichéfyldt, karikeret, konstrueret og ikke mindst udpenslet at det grænser til det groteske. Ja, vi har fattet at faderen og sønnen ikke er har det bedste forhold, stop med at skære det ud i pap igen og igen og igen! De kiksede forsøg på lommefilosofi hjælper heller ikke på det. Og så er der dialogen der virker så falsk og forceret at man græmmes, og selv ikke en momentvis stigende spændingskurve og en joke om flagermuselort kan opveje det. Alt i alt er det en skuffelse.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: tors sep 22, 2011 10:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Tak til Nicolas Winding Refn for at have lavet en film som Drive! Tak at for at lave en film der giver sig tid til sine karakterer og indstillinger. Selv i actionscenerne er der intet "chaos cinema" over filmen. Ingen shaky-cam eller sindssygt klippetempo. Man kan sagtens se hvad der sker og hvor personer er placeret og tak for det! Desuden er der heller ikke en masse dårlig CG på nær et meget lille sted...( [spoiler]Da Christina Hendriks får blæst knoppen af![/spoiler]
Det er tydeligt at man har prøvet at skabe stemningen fra "Bullet" fremfor "The Fast and Furious". Samtidig vidner den lyserøde grafik og miljøet om om at Refn også har haft Manns "Miami Vice" og "Collateral" med i tankerne da han lavede filmen.

Billede

Den utrolig stemningsskabende musik i filmen smelter sammen med billederne og skaber en meget poetisk men også ultra brutal film. Det er en film der hænger ved og jeg synes kun den er blevet bedre her dagen derpå! Filmen er meget underspillet et langt stykke hen af vejen og dette gør at når tingene endelig går i gang er man fuldstændig med. Her kan andre instruktører godt lærer noget om hvordan man opbygger spænding. Alle skuespillerne gør det godt, men Ryan Goslings præstation som næsten Terminator chauffør bør også lige nævnes.
Jeg vil ikke skrive mere om filmen, men blot opfordre til at man går ind og ser den. Det er en sjælden perle i en sæson med rigtig meget blockbuster crap!

Vi er meget tæt på fuldt hus her og 5 ud af 5. :D

Billede

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
 
Indlæg: tors sep 22, 2011 13:08 
Offline

Tilmeldt: lør jan 29, 2011 9:53
Indlæg: 80
Og det går (eller kører) godt for DRIVE i USA http://ekkofilm.dk/?allowbreak=false&id=1421

Glæder mig meget til at se den, og så er Ryan Gosling en af de helt store fra sin generation. Se ham bare i HALF NELSON eller THE BELIEVER.


Top
   
 
Indlæg: søn sep 25, 2011 19:32 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7955
+1 til Drive - du rammer rigtig godt med dine kommentarer, Mills.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
 
Indlæg: søn sep 25, 2011 20:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Tak. :thumb:
Jeg har faktisk helt vildt lyst til at se den igen!

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
 
Indlæg: man sep 26, 2011 10:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg legede i lørdags action-brian for en dag (undskyld til alle dahf'ere, der kunne hedde dette til fornavn, men konceptet findes og bruges stadig, hvorfor jeg tillader mig at bruge det).

Jeg så:

Green Lantern
Fast Five
Transformers 3: Dark of the Moon


Man kan jo nok godt regne ud, hvordan det kan lade sig gøre at se disse film i hjemmebiffen, så lad os skippe den del og gå til filmene, som jeg vil knytte korte kommentarer til:

Green Lantern - kedelig, én-dimensionel og uinteressant med enkelte sjove momenter og fed action. Meget, meget tynd omgang fortyndet te.

2/6 grønne ringe kan den få.

Fast Five
Den mest brianede film var jo nok Fast Five - troede jeg - indtil jeg kom i gang. For mens det lattergasdrønende racerelement er smidt i baggrunden til fordel for en 'heist-agtig'-handling, bliver Fast Five en skøn videreudvikling af Fast-filmene. Paul Walker, Jordana Brewster, Vin Diesel og nytilkomne Dwayne 'The Rock' Johnson er alle i hopla, og tilsat Ludacris, Tyrese Gibson og en masse andre sjove typer bliver Fast Five sgu en underholdende og overraskende god film. Og så er der i øvrigt meget begrænset bilræs. Kudos til filmskaberne for dén detalje.

4/6 udstødningsrør

Transformers: Dark of the Moon
Der var intet i Holmsgaard, der trak mig mod biograferne i sommer, da tredje og sidste del af Bays Transformers-trilogi skulle afsluttes. Intet overhovedet. Og efter at have set denne afslutning er jeg glad for den beslutning.

Dark of the Moon er bedre end Revenge of the Fallen, men er til gengæld alt for lang og utroligt kedelig lang vej igennem. Transformerne er stort set ikke til stede, da det handler om Sam og hans kæreste, og de små nærmest cameo-agtige roller til ikke bare Ironhide og Sideswipe, men desværre også Megatron, Soundwave og Starscream er ærgerlige, for imens skal vi se på dumme scener med nogle minirobotter og Sams forældre. Nej, Michael Bay, du skulle kun have lavet den første.

2/6 autobotter kan den få.



...nu må jeg vist hellere få set nogle indie-film igen. ;)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 
Indlæg: man sep 26, 2011 10:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Holmsgaard skrev:
...nu må jeg vist hellere få set nogle indie-film igen. ;)


Og vi sidder klar til at læse anmeldelserne af dem! Ej, spøg til side, der skal være plads til det hele. Jeg har ikke set nogle af dine Brian-film. Transformers har jeg sværget aldrig at se igen efter sidste fadæse, Green Lantern har fået lunkne reviews, så den venter jeg med at se indtil den kommer i fjerneren eller den bliver virkeligt billig. Fast-serien havde jeg egenligt også afskrevet efter et par virkeligt fesne efterfølgere, men ligesom dig er der flere andre der siger at der er kommet mere kød på i 5eren, så måske den skal have en chance alligevel på et tidspunkt. Anyway, tak for dine reviews, altid rart med noget aktivitet i denne tråd. :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: man sep 26, 2011 12:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Holmsgaard skrev:
Green Lantern - kedelig, én-dimensionel og uinteressant med enkelte sjove momenter og fed action. Meget, meget tynd omgang fortyndet te.

2/6 grønne ringe kan den få.

Som det superhelte fan jeg er, skal den selvfølgelig ses og den kan umuligt være ringere end Green Hornet.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
 
Indlæg: man sep 26, 2011 13:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Silver Surfer skrev:
Holmsgaard skrev:
Green Lantern - kedelig, én-dimensionel og uinteressant med enkelte sjove momenter og fed action. Meget, meget tynd omgang fortyndet te.

2/6 grønne ringe kan den få.

Som det superhelte fan jeg er, skal den selvfølgelig ses og den kan umuligt være ringere end Green Hornet.


Du kan ikke sammenligne de to film. Green Hornet er en forsøgt sjov film, mens Green Lantern er mere alvorlig i sin tone et langt stykke hen ad vejen. Det er lidt som at sammenligne Rush Hour med Die Hard, fordi de begge to er actionfilm.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 
Indlæg: ons sep 28, 2011 15:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
Four Brothers [2005] :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty:
"I wanna make a toast to Evelyn Mercer, the greatest mother four degenerate bastards ever had. Pour me and my brothers another round, and some nice warm milk for my little sister." John Singleton der har stået bag nogle af den moderne tids mest ikoniske black cinema-titler som Boyz n the Hood, Poetic Justice og Higher Learning skiftede til mainstream action da han i 2005 lavede Four Brothers. Denne gang har Singleton forladt Los Angeles' slum og er rykket til Detroit, men skildringen af rå socialrealisme er stadig i fokus. Vi følger fire slyngler der alle har det til fælles at de er kriminelle og har haft samme adoptivmor som betød meget for dem. De er derfor meget tæt knyttede til hinanden. Dette tætte bånd forstærkes da moderen bliver dræbt og sammen skyer de ingen midler for at finde morderne. Det er der kommet en god, gammeldags actionbrøler ud af. Der spares ikke på krudtet og brødrenes facon er meget ligefrem og yderst voldelig. Det bliver en tand eller to for overdrevet et par gange, men sådan er det jo som regel med actionfilm. Skuespillet er ok (selv André 3000 fra Outkast gør det udmærket), musikken er god og billederne er generelt flotte (og dejligt fri for overdreven CGI). Singleton har i filmens første del pænt travlt med at præsentere os for enormt meget baghistorie på kort tid, og det bliver lidt forvirrende, ikke mindst når der også bruges kiksede flashbacks. Det er også ret underligt at se brødrene bede bordbøn og spise thanksgiving turkey. Det harmonerer ikke helt med deres badass facade. Til gengæld trækker det op, at der undervejs kommer et par twists der er med til at løfte spændingen. Alt i alt er det en underholdende film der leverer som forventet uden dog at opnå klassikerstatus.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: ons sep 28, 2011 16:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede
Jack Goes Boating [2010] :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty:
"I was in a bathtub imagining it was a pitch black night. We were in a bed in a spaceship flying through superspace!" Den sky og socialt-hæmmede Jack (blændende spillet af Philip Seymour Hoffman) lever et ensomt liv, så da hans bedste venner sætter ham op med den ligeledes ensomme Connie beslutter han sig for at gøre et indtryk på hende. Det bliver helt enormt kikset og awkwardness-faktoren er skyhøj når Jack skal lære at svømme og lave mad. Samtidig knager vennernes dysfunktionelle ægteskab og der er således lagt i kakkelovnen til en fin lille indiefilm i bedste Sundance-stil. Tempoet er enormt sløøøøøøøøvt, men det vænner man sig ret hurtigt til. Introen er ret sløj og misrepræsenterer faktisk filmen, men det opvejes heldigvis af de mange underfundige øjeblikke (rasta, vandpibe-hash og lyserød coke). Og så er der koalascenen som er hysterisk sjov på sin egen underspillede måde. Underspillet er i øvrigt et godt ord når denne film skal beskrives. Underspillet mumblecore der belønner hvis man undlader at falde i søvn. Fin, omend pænt smal film.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
 
Indlæg: ons sep 28, 2011 20:55 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Billede

Jeg kan sgu godt lige John Carpenters film. Jeg er vild med Elvis.Kurt Russell er altid god med Elvis.

Det kan næppe gå galt,og det gjorde det heller ikke.Meget spændende.168 minuter var ikke for lidt.


Lidt kritik:Filmen slutter i 1970 hvor nedturen begyndte.Her skal man regne resten ud til 1977.



Billede

Billede

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:


Top
   
 
Indlæg: søn okt 02, 2011 19:25 
Offline

Tilmeldt: fre maj 05, 2006 17:36
Indlæg: 2560
Geografisk sted: Göteborg
Dharma & Greg – Sæson 1

Jeg kan godt huske da Dharma & Greg eller et Umage Par som den hed på dansk, fik premiere på de danske tv-kanaler, nærmere bestemt TV 2. Her var en komedieserie som var rigtig sjov og med en kvinde i hovedrollen. Hvad jeg ikke vidste dengang var at hun hed Jenna Elfman. Jeg var ikke særlig gammel, så jeg grinte bare når jeg så noget sjovt. Det har nok nærmere været timingen I morsomhederne jeg har fundet sjovt, da jeg tvivler på jeg egentlig har forstået budskabet I serien, eller sat mig særligt ind I karakterernes historie. Hvad fremstod tydeligt var naturligvis at det handlede om to forskellige familier. Den ene en snobbet rig familie og den anden en åben hippiefamilie, sådan kort fortalt. Selv for en teenager kan sådan noget være sjovt og det er nok også grunden til at det er populært.

Her et årti efter er jeg begyndt at se serien forfra eller det vil sige, at jeg har aldrig set serien fra start til slut men lige fanget den en gang imellem når den har været sendt på TV. Det var således også dette medie jeg tilfældigt faldt over den igen og fik den her underlige ide om at tjekke youtube. Minsandten om ikke hele serien findes derinde. Meget praktisk når kun første sæson af serien er udgivet. Allerede ved første afsnit blev jeg betaget af karaktererne. Ikke mindst Dharma er sådan type person som der burde findes flere af. En person som hver aften får mig i godt humør. En serie der kan præstere dette er altid værd at bruge tid på og den er nu blevet min medicin hver aften inden jeg går i seng.

Hvad de fleste nok ikke ved er at Jenna Elfman var hele omdrejningspunktet i serien. Hun havde været med i serien ”Townies” som ikke blev den store succes og blev stoppet efter kun 1. sæson, men der var nogle skarpe folk hos ABC som havde set hende og ville lave en serie med hende. Efterfølgende var hun til møde med flere forfattere, indtil valget endelig faldt på Chuck Lorre. Serien skulle omhandle en lettere naiv kvinde som var et såkaldt blomsterbarn og frisindet og sjældent sagde nej til noget. Efter et par castinger efter mænd til at spille overfor Thomas Gibson, som havde taget en chance og droppet sin rolle i ”Chicago Hope,” var en serie skabt.

Allerede i løbet af de første 3 minutter for vi etableret hele præmissen for serien : http://www.youtube.com/watch?v=L8JPc9_h3Bo

Dharmas (Jenna Elfman) forældre Larry Finkelstein (Alan Rachins) og Abby O'Neil (Mimi Kennedy, læg mærke til at de ikke er gift, er et par ægte 70er hippier. I serien bliver de præsenteret som vaskeægte stereotyper. De er ikke gift, da de vil ikke underlægge sig myndighederne og så er vi jo gift med alle, som Larry siger. De dyrker økologiske madvarer. Dyrker alternative helseformer. Især Larry er meget paranoid. Jeg vil ikke afsløre for meget, men det er ikke for meget at sige at han ikke er den hurtigste knallert på havnen. Muligvis påvirket at de hashplanter som han dyrker, som han selv påpeger er oregano. Til gengæld er de også begge to meget åbne personer, som glædeligt hjælper til. Nå ja og som ikke er blufærdige på nogle områder, især hvad angår sex.

Gregs (Thomas Gibson) forældre er lige det modsatte. Edward Montgomery (Mitch Ryan) og Kitty (Susan Sullivan) er et par højrøvede overklassefolk, hvor alt skal foregå efter den rette etikette. Især Kitty er en meget stram dame, manipulativ og striks.

Edward og Kitty er selvsagt ikke særlig begejstrede for Gregs pludselige ægteskab, for det passe jo så absolut ikke ind i den fremtid DE har valgt for Greg (eller Gregory som de kalder ham). Larry og Abby synes til gengæld det er fantastisk. I løbet af den sæson er vi derfor vidne til en masse sjove episoder, hvor de hver især bliver plantet i uvant terræn. Dette scenarie er set mange gange før, hvor modsætninger mødes. Hvad jeg godt kan lide ved denne serie og det jeg synes der adskiller den fra andre serie, er den overordnede kærlighed der bliver givet til de enkle karakterer. De færreste kan nok identificere sig med personerne, men alligevel bliver sat nok ind i deres baggrundshistorie at vi kan følge intentionerne bag deres handlinger. Umiddelbart kunne man mene at Edward og Kitty er nogle ondskabsfulde skabninger, men omvendt så er det også en verden de har levet i hele deres verden. Vi får i løbet af serien også blødt dem en del op, ikke mindst pga. de nye bekendtskaber de begge gør sig. Det samme kan sådan set også siges om Larry og Abby. De påvirker hinanden på godt og ondt og vi får set sider andre sider af dem, uden at de ændrer sig radikalt.

Midt i det hele står så Dharma & Greg. Greg er meget præget af sine forældre og alt har altid været skematiseret for ham. Han er advokat, hvilket altid har været meningen og han er ikke særlig spontan. Som sagt er Dharma den meget åbensindede kvinde som aldrig kan sige nej til noget. Dermed er hun også med til at få Greg ud på en masse eventyr som han normalt ikke vil blive udsat for. Hun er sådan en type karakter som nok ikke er særlig realistisk, desværre, men en som vi alle sammen kunne bruge. Hun er godhjertet og altid i godt humør. Jenna Elfman spiller hende perfekt. For selv om hun er meget naiv i forhold til folks hensigter, så har hun sådan en udstråling som man ikke kan stå for. Personligt bliver jeg altid i godt humør af at kigge på hende, alene pga. hendes udstråling og gode humør. Dog kan hun også let blive trist til mode og det er denne balance som Elfman rammer helt perfekt. På den ene side det gode humør og godhjertethed og samtidig hendes sårbarhed overfor uretfærdigheder. I og med vi føler så meget for Dharma rammer det mig ligeså hårdt når hun rammes af uretfærdigheder.

Det er hende der bærer serien et langt stykke hen af vejen og alene det at hun kan gøre mig i godt humør gør serien aldeles seværdig.

_________________
Top 6 Film (2009): 1. The White Ribbon, 2. Sin Nombre, 3. Up in the Air, 4. Bright Star, 5. The Hurt Locker, 6. The Damned United


Top
   
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 932 indlæg ]  Gå til side Foregående 117 18 19 20 2163 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team