DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 25, 2024 21:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Filmliste?
Indlæg: tirs mar 26, 2002 16:44 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 26, 2002 2:01
Indlæg: 26
Geografisk sted: Grindsted
Enten så hader man dem ellers kan man egentlig godt lide dem.

Men hvad er jeres yndlingsfilm? Det er meget svært at begrænse, men man har jo altid nogle favoritter.


Top
   
 Titel: Filmliste?
Indlæg: tirs mar 26, 2002 16:53 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Keyser Soze:
<strong>
Men hvad er jeres yndlingsfilm? Det er meget svært at begrænse, men man har jo altid nogle favoritter.</strong><hr></blockquote>

Det var da et horribelt spørgsmål [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] for den liste skulle da godt nok være lang... det er simpelt hen umuligt for mig

Min yndlingsfilm er dog Dancer in the Dark, og derefter i en umålelig rækkefølge kommer så Godfather, Amadeus, Star Wars, Gøgereden, Riget, Breaking the Waves, Schindler's List, Full Metal Jacket, Moulin Rouge, LOTR, Livet er Smukt, Taxi Driver, Magnolia, Olsen Banden og mange mange mange flere


Top
   
 Titel: Filmliste?
Indlæg: tirs mar 26, 2002 18:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
Uha ja, det er et forfærdeligt spørgsmål. Jeg plejer altid at svare at min yndlingsfilm er Dr. Strangelove, så det vil jeg gøre igen. Men det er jo uretfærdigt overfor alle de film jeg elsker ligeså meget.

For at nævne nogle "få": The Godfather 1 og 2, Magnolia, Almost Famous, JFK, Platoon, GoodFellas, De nådesløse, Schindlers liste, The Piano, En verden udenfor, Pulp Fiction, Se7en, Trainspotting, Alien, Citizen Kane, The Wizard of Oz, Jagten på den forsvundne skat, M, The Deer Hunter, Some Like It Hot, Raging Bull, Casablanca, Star Wars, Elefantmanden, Psycho, Vertigo, Chinatown, Key Largo, Barton Fink, Ondskabens hotel, Dødens gab, Amadeus, Manhattan, Blade Runner og nej, nej, nej, nej det er næsten umuligt at indkredse det til f.eks en top 5.

[ 26-03-2002: Indlæg rettet af: Silent Bob ]</p>


Top
   
 Titel: Filmliste?
Indlæg: tirs mar 26, 2002 21:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons feb 27, 2002 2:01
Indlæg: 773
Jeg vil da også bidrage med nogle hurtige titler fra hoften.

American Beauty, Magnolia, M, Citizen kane, Taxi Driver, Raging Bull, Goodfellas, Godfather, Cykeltyven, En verden udenfor, Livet er smukt, Seven, JFK, Almost Famous, Coen Bdr. Titler, LA. Confidential, Raiders of the lost ark, og, og, og den, og en mere, og uendeligt mange flere.


Top
   
 Titel: Filmliste?
Indlæg: tors mar 28, 2002 11:32 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 26, 2002 2:01
Indlæg: 26
Geografisk sted: Grindsted
Mine er:

En verden udenfor, American beauty, magnolia, jfk, Seven, Raging bull, transpotting, taxi driver, truman show, leaving las vegas, leon, american history x, livet er smukt, pleasentville, being john malkovich, 12 monkeys, Citizen kane, hudsucker proxy, o brother.., fight club, the game, l.a. confidential, usual suspects, toy story, sleepers, moilin rouge + dem jeg har glemt.

Disse film har gjort mest indtrykt på mig. Nogle af filmene er i thriller-genren. Dem vil jeg normalt ikke sige at det er de bedste film jeg har set, men dem jeg har nævnt har virkelig gjort indtryk på mig og er nogle af de bedste i denne genre.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team