DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 12:16

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3
Forfatter besked
Indlæg: tirs mar 26, 2002 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons feb 27, 2002 2:01
Indlæg: 773
Der var en, der nævnte Gangs of New york tidloigere, og dette reply er en kommentar dertil, men jeg kunne ike lige finde det.

Var det ikke meningen at Gangs Of NY, skulle have været med i år, jeg mindes at have læst, at den skulle vises i begrænset omfang omkring julen i 2001, fordi så ville den stadig kunne få en nomminering. Men den blev ikke nommineret, og på imdb står den til at få premierre til sommer, er releasen blevet udsudt, eller er det bare mig der husker forkert?

Alt andent end lige så glæder jeg mig meget til Gangs... g jeg håber iikke at Scorsese skuffer, selvom jeg er lidt mistænksom ved det jeg har hørt, men nå, det får vi at se, forhåbenligt snart!


Top
   
Indlæg: tirs mar 26, 2002 22:49 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Tyler Durden:
<strong>Var det ikke meningen at Gangs Of NY, skulle have været med i år, jeg mindes at have læst, at den skulle vises i begrænset omfang omkring julen i 2001, fordi så ville den stadig kunne få en nomminering. Men den blev ikke nommineret, og på imdb står den til at få premierre til sommer, er releasen blevet udsudt, eller er det bare mig der husker forkert?
</strong><hr></blockquote>

Pga. af hele WTC-bombningen blev filmen udsat til juli i år, men nu går der rygter om at filmen får premiere først omkring jul, fordi selskabet på dette tidspunkt skulle have større chancer for at markedsføre filmen bedre og billigere, så nu må vi se.

Et er ihvertfald sikkert: Den har [b]ikke[/i] haft premiere og kan således først være med ved næste års Oscar...


Top
   
Indlæg: tirs mar 26, 2002 23:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons feb 27, 2002 2:01
Indlæg: 773
Det var også mit umiddelbare skøn, for man kan ikke forbigå Scorsese ved oscars uddelingen.

Dog er der allerede nogle, der har set den (eller siger de har set den) se under user comments på imdb.
Men tak for hæjlpen, det var rart at høre, at Scorsese ikke var blevet snydt.


Top
   
Indlæg: ons mar 27, 2002 15:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Hvor mange af jer var med i CinemaZone's "gæt alle Oscar-vinderne"-konkurrence? De har netop udsendt mails til alle deltagere (jeg har i hvert fald fået), hvor man exakt får at vide, hvor mange rigtige man havde.

Nå - er der nogen, der vil indrømme, hvor mange rigtige de havde? Jeg fortæller det gerne, da jeg tror, at jeg ligger ret højt... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Kom nu... Ud af busken.


Top
   
Indlæg: ons mar 27, 2002 15:50 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Yoda:
<strong>Nå - er der nogen, der vil indrømme, hvor mange rigtige de havde? Jeg fortæller det gerne, da jeg tror, at jeg ligger ret højt... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Kom nu... Ud af busken.</strong><hr></blockquote>


Jeg havde kun 7 rigtige [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] (Mine egne meninger tog overhånd).
Det skal dog også lige nævnes at siden jeg meldte mig til konkurrencen og frem til selve Oscar-uddelingen, der ændrede jeg en del af mine forudsigelser.

BTW, det er fandeme genialt at man får sådan en mail - hvordan gør de????

[ 27-03-2002: Indlæg rettet af: simpson ]</p>


Top
   
Indlæg: ons mar 27, 2002 16:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev simpson:
<strong>
Jeg havde kun 7 rigtige [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] (Mine egne meninger tog overhånd).

BTW, det er fandeme genialt at man får sådan en mail - hvordan gør de????

</strong><hr></blockquote>

Mine egne meninger og forventninger tog også over i de store kategorier, hvilket medførte, at jeg hverken ramte Denzel, Halle eller Jim B, men da jeg havde en ret heldig hånd i de små Oscars (havde bl. a. Thoth, For The Birds og No Mans Land) kom jeg op på 15 rigtige...

[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] og det er jeg faktisk ret tilfreds med [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons mar 27, 2002 18:33 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Yoda:
<strong>

Mine egne meninger og forventninger tog også over i de store kategorier, hvilket medførte, at jeg hverken ramte Denzel, Halle eller Jim B, men da jeg havde en ret heldig hånd i de små Oscars (havde bl. a. Thoth, For The Birds og No Mans Land) kom jeg op på 15 rigtige...

[img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] og det er jeg faktisk ret tilfreds med [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] </strong><hr></blockquote>


Øv bøv... jeg fik 16 rigtige [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ... eneste store bummer var Bedste Instruktør hvor jeg satsede på Jackson... også havde jeg ikke Black Hawk Dows wins med eller Randy Newman i bedste sang, men ellers så det rimeligt pænt ud... det skal dog også siges at jeg postede disse predictions ret sent (men før dem her på boardet ... derfor har jeg faktisk i denne quiz ABM som bedste film og ikke LOTR som jeg endte med her), så det var ikke synderligt svært...

ej... en lille hvis løgn for at være bedst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... jeg fik kun 13 idet de sidste små kiksede, men tillykke til Claus [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

[ 27-03-2002: Indlæg rettet af: Chatiz ]</p>


Top
   
Indlæg: ons mar 27, 2002 22:38 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Jeg havde desværre kun 12 rigtige, begge de vigtige hovedroller snød mig sgu´. Desuden tog Moulin Rouge kostumeprisen hvor jeg havde satset på LOTR, derudover havde jeg satset på Amelie som bedste udenlandske film. Ærgerligt! Det havde været fedt at vinde.

Filmfreak


Top
   
Indlæg: tors mar 28, 2002 0:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Chatiz:
<strong>
ej... en lille hvis løgn for at være bedst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... jeg fik kun 13 idet de sidste små kiksede, men tillykke til Claus [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

</strong><hr></blockquote>

Jepper, for jeg kan nemlig afsløre, at 15 rigtige var nok til at vinde... Jeg var ganske vist ikke alene om at have 15 rigtige, men jeg var den heldige i lodtrækningen og derfor tillykke til mig: CinemaZone OscarQuizChamp 2002!

Jeg undskylder ovenstående blær, men jeg kunne ikke lade være [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team