DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 2:31

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør mar 09, 2002 16:43 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
I morgen sker det så: Den første egentlige biograftrailer til AotC bliuver offentliggjort bl.a. på www.starwars.com og jeg ved ikke men jer, men den skal jeg se [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Den forventes også at komme til DK i bioen sammen med Ice Age. Du kan læse mere i denne danske artikel


Top
   
Indlæg: søn mar 10, 2002 1:45 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Ganske rigtigt Chatiz. Star Wars: Episode II - Attack Of The Clones er et must i enhvers filmopdragelse. Websitet og trailerens release har øget mine forventninger til filmen.

Vil du se mere så kig på flg.:
http://www.starwars.com/episode-ii/
http://www.starwars.com/episode-ii/video/
http://www.starwars.com/episode-ii/video/archive_episodeiitrailers.html

God fornøjelse!
Filmfreak


Top
   
Indlæg: man mar 11, 2002 14:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Man skal være medlem for at se den nye Ep. II trailer på starwars.com, men for registreringsmodstandere, så kan den hentes i mpg-format her: http://www.movie-list.com/s/starwars2.shtml Den fylder 28 mb, men den er alle bytes'ene værd. Jeg har nu set den en håndfuld gange, og det ser meget actionpræget ud - slet ikke så "mushy" som Forbidden Love-traileren. Det ser defor ud til at vi får både action, effekter, kampe og kærlighed.

Mine forventninger er skruet kraftigt i vejret efter at have set den nye trailer.

Hilsner
Y. (nu CGI - og så kan jeg flyve!!!)

[ 11-03-2002: Indlæg rettet af: Yoda ]</p>


Top
   
Indlæg: man mar 11, 2002 16:06 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Yoda:
<strong>Hilsner
Y. (nu CGI - og så kan jeg flyve!!!)
</strong><hr></blockquote>

[img]images/smiles/converted/lol.gif[/img] Ja, vi får en mere levende Yoda at se... selvom jeg må sige det et eller andet sted er lidt trist at Franz Oz ikke styrer dukken ... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Men hvad angår traileren synes jeg også den er fed, men et eller andet sted har jeg ikke en god fornemmelse. Jeg må indrømme jeg havde håbet noget mere, og the phantom menace-traileren (ihvertfald den anden) var langt bedre, men okay... jeg har kun set den en gang...


Top
   
Indlæg: man mar 11, 2002 17:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Jeg kan ikke lige se hvordan vi får en mere levende Yoda... Jeg synes faktisk det er blasfemi fra Lucas side at skifte dukken ud med med latterlige CGI effekter. Hvad ender det ikke med i Episode 3...skal alle skuespillerne så også være CGI skabte.


Top
   
Indlæg: man mar 11, 2002 18:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
Jeg kan kun give KimK ret, jeg ville helt klart foretrække den gamle Yoda.
I det hele taget synes jeg, at traileren bærer præg af at hele Star Wars universet har været en tur igennem computeren, og lige i dette tilfælde synes jeg ikke at det er nogen fordel.
Jeg ved godt at det er en naturlig del af udviklingen at flere og flere film benytter CGI og i de fleste tilfælde er det også helt fint, men lige netop til SW passer det altså ikke helt ind pga. de gamle film. De nye film skulle forestille at foregå før A New Hope, og derfor synes jeg det virker helt forkert, at teknologien omkring rumskibe o.l. virker langt mere fremskreden i f.eks. Episode 1.
Episode 1 var efter min mening mere en opvisning i Special Effects og CGI end en egentlig Star Wars film, og jeg frygter lidt, at det samme sker for Episode 2.

Men måske er det bare mig...?


Top
   
Indlæg: man mar 11, 2002 19:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev zoidberg:
<strong>Men måske er det bare mig...?</strong><hr></blockquote>


Det er ikke bare dig [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jeg kan ligeså godt indrømme at jeg har meget, meget, meget lave forventninger til episode 2 (ja, altså ikke Safri Duos album... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ), og det har meget at gøre med at man skal se på en CGI Yoda. Det er simpelthen forfærdeligt!

Bevares, filmen kan da være god men det er bare irriterende når sådan en forholdsvis lille ting skal ødelægge det på forhånd.

De gamle Star Wars var ægte eventyr, og jeg vil give zoidberg ret og sige at jeg er bange for at (for mig i hvert fald) de nye ikke vil stå som andet end opvisning i effekter. Desværre. Men det er jo den herlige teknologiske verden vi lever i, der desværre også overtager kunsten at skabe en film... [img]images/smiles/converted/shakehead.gif[/img] Hvad skal det ikke blive til?

Nej, nu skal jeg nok lade være at brokke mig mere!


Top
   
Indlæg: ons mar 13, 2002 9:05 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Så er den officielle E:2 plakat blevet offentliggjort, og den følger stilen fra de andre film. Jeg synes den holder, og hvor ser Natalie da dejlig ud [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] men se selv her: Billede

Vil du tage et kig på de nu i alt fem filmplakater fra verdens bedste filmsaga, så tag et smut forbi denne side

[ 13-03-2002: Indlæg rettet af: Chatiz ]</p>


Top
   
Indlæg: ons mar 13, 2002 21:32 
Offline

Tilmeldt: ons jan 09, 2002 2:01
Indlæg: 45
Geografisk sted: DK
Chatiz... Natalie ER dejlig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] og spillede hendes rolle i SW-E1 til et 13-tal IMO.

Efter at have set traileren en pæn del gange syns jeg den ser meget spændende ud.... håber Anakin begynder at tvivle lidt med hvilken lejr han skal plante hans ben i, så vi kan få noget dramatik og spænding!

Jeg håber ikke der er nogen herinde der begynder at "spoile" filmen i dette fora, og hvis det endeligt skulle ske, så gør det venligst i en tråd der er tydeligt markeret, så der ikke sker det samme som der skete for mig ved Episode I, nemlig at få det meste af handlingen afsløret lang tid før premieren herhjemme!

Som afslutning på dette indlæg kommer der lige et spørgsmål: Er der nogen der ved hvornår forsalget begynder?

MVH Mouse\\ ---> [img]images/smiles/converted/lightsabre.gif[/img]


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team