DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre maj 10, 2024 23:07

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Monsters Inc.
Indlæg: man feb 11, 2002 0:39 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Er der nogen (hvad med vores bio-anmelder The Undertaker [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) der har set Disney og Pixars nye Monsters Inc?

Den blev en pæn stor succes i USA og har da også fået pæne anmeldelser ... selvom de ikke er blevet helt ligeså gode som med Toy Story 2 og Shrek.

Jeg har nemlig ikke selv set den endnu (den er ikke nået til den lokale bio) nå nu er jeg spændt på at høre folks reaktioner.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
 Titel: Monsters Inc.
Indlæg: man feb 11, 2002 17:37 
SPOILER (en lille smule)

Jeg saa filmen i biffen herovre (Canada) for 1 maaneds tid siden.

Den vil sandsynligvis leve fuldt op til dine Pixar-forventinger. Grafikken er paa hoejde, og maake en anelse bedre, end Shrek.

Jeg synes selv at John Goodman er ved at vaere lidt over-exposed mht. at laegge stemmer til diverse animationsfilm - Han goer det godt, men bedst er nu Billy Crystal.

Det eneste jeg var lidt skuffet over var at det meste af historien foregaar paa 'fabrikken'. Det kunne have vaeret fedt hvis de var lidt mere rundt i byen eller lign. Endvidere var der en liiiille smule laengere mellem grinene end f.eks. Toy Story serien.

Rasmus


Top
   
 Titel: Monsters Inc.
Indlæg: tirs feb 12, 2002 1:55 
Offline

Tilmeldt: man apr 23, 2001 1:01
Indlæg: 1041
Geografisk sted: Løgten
Jeg har lige set den på originalsproget. Fed film, selvom den ikke er nær så sjov som Toy Story 2. Bemærk dog at der IKKE er danske undertekster [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] , ihvertfald ikke i Palads, Århus. Det er for slapt, Disney!


Top
   
 Titel: Monsters Inc.
Indlæg: ons feb 13, 2002 19:47 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 04, 2001 1:01
Indlæg: 62
Geografisk sted: Aarhus, Denmark
Jeg har endnu aldrig fået set Toy Story 2, så den kan jeg desværre ikke sammenligne med.
Jeg har en kammerat, som havde set den i London og han syntes det var en fantastisk film. Så den måtte jeg jo ind og se. Så den 31. december om formiddagen gik turen til BioCity. Og den starter godt. De starter nemlig med at vise en lille kortfilm, som Pixar lavede til en animationskongres for et par år siden. Og nu for første gang er "For the birds" blevet vist offentligt. Og den i sig selv er næsten pengene vær. Nå, men tilbage til Monsters Inc.
Det er en flot film og med en god del humor. Jeg går ud fra, at I alle har set forfilm og lign., så jeg vil ikke til at forklare hvad den går ud på. Mike, som er det lille grønne monster er den bedste karakter i filmen, og den bærer tydeligt præg af Billy Crystals humor. Dermed ikke sagt at Sully er en dårlig figur, men den kunne være lavet sjovere. Filmen som helhed er en OK film, men jeg blev en smule skuffet. Jeg vil give den 7-8@10.

Og så lige et lille hint: Hvis du har valget, så skal du vælge den engelske udgave. Den danske udgave vil jeg kalde en fisko og kun give den 5-6@10


Top
   
 Titel: Monsters Inc.
Indlæg: tors feb 14, 2002 2:24 
Offline

Tilmeldt: ons jan 09, 2002 2:01
Indlæg: 45
Geografisk sted: DK
Filmen er ok underholdning... meeennn Shrek er nu noget sejere... og efter min mening bedre "animeret". Jeg har kun set den på engelsk, så skulle ikke kunne kommentere den danske version, men den er vel under middel som den plejer at være.

Monsters Inc. er absolutligt ikke noget der haster med at komme ind i min DVD samling... men den kunne nu godt snige sig ind, hvis der er penge i overskud til den tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MVH Mouse\\


Top
   
 Titel: Monsters Inc.
Indlæg: ons feb 27, 2002 15:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 12, 2001 1:01
Indlæg: 486
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Jeg kunne godt lide Monsters Inc.!

Jeg så den danske version og den var flot stemmelagt med den rigtige rytme.
God historie og fin humor har filmen, jeg kan godt lide hvordan den slutter :-) Sjovt fundet på!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team