DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør maj 11, 2024 2:30

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons feb 13, 2002 14:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
... efter 9. sæson.

TV selskabet og de 6 meget populære skuespillere har læge ligget i krig om betalingen for at medvirke i en 9. og sidste sæson af Friends.

Men nu har NBC bøjet sig og accepteret at betale hver 1.000.000 $ pr. afsnit. Dette skulle give mulighed for at tage ordentligt afsked med de enkelte personer, og ikke, som det bl.a. har stået i EB, at man ville lade Rachel dø i barselssengen under fødslen af hendes og Ross' barn.

Personligt, så synes jeg at det er OK, at serien stopper, og jeg er glad for, at det sker på en ordentlig og aftalt måde. Friends er da ganske glimrende, men det er ligesom om, at de medvirkende ikke rigtigt kan "gå for" at være 28-32 år mere...


Top
   
Indlæg: ons feb 13, 2002 15:31 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Yoda:
<strong>
Personligt, så synes jeg at det er OK, at serien stopper, og jeg er glad for, at det sker på en ordentlig og aftalt måde. Friends er da ganske glimrende, men det er ligesom om, at de medvirkende ikke rigtigt kan "gå for" at være 28-32 år mere...</strong><hr></blockquote>

helt enig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Friends er den p.t bedste serie på skræmen, men man skal stoppe mens legen er god, og karakterer som f.x Joey holder ikke som snart 40-årig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg må dog sige at fx. ideen med at lade Rachel dø i barselssengen var et originalt tiltag som ville chokke mange, og selvom det måske ikke passede ind i Friends' humor er jeg stadig sikker på at det ville være et stort TV-moment [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

I øvrigt yoda: Hvor har du disse oplysninger fra?


Top
   
Indlæg: ons feb 13, 2002 15:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Chatiz:
<strong>

I øvrigt yoda: Hvor har du disse oplysninger fra?</strong><hr></blockquote>

Well - jeg gav da lige Jen A. et ring, for at høre, hvordan det gik med lønforhandlingerne, og så kom hun lige til at fortælle mig om truslen fra producerne om at lade hende dø i barselssengen [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Nej - det blev fortalt på min lokalradio i deres formiddagsprogram, og de brugte www.hollywoodreporter.com som kilde. Men der kunne jeg ikke finde noget, så jeg læste det på MSN.

Hvorfor? Tror du ikke på mig? [img]images/smiles/converted/cry2.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons feb 13, 2002 15:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 20, 2001 1:01
Indlæg: 108
Geografisk sted: Midtjylland
Nyheden var også slået op på EB's hjemmeside i går... så den er jo nok god nok.

Læs mere her: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=153459

/Kim


Top
   
Indlæg: ons feb 13, 2002 16:19 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Yoda:
<strong>
Hvorfor? Tror du ikke på mig? [img]images/smiles/converted/cry2.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Jo da [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] det gør jeg da, hvorfor skulle jeg ikke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men jeg læser bare en masse forskellige ting om Friends forskellige steder, og jeg ville bare vide om det var 100%


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2002 14:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 12, 2001 1:01
Indlæg: 486
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Der er flere artikler her:
http://search.news.yahoo.com/search/news?p=friends&c=news&n=20


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team