DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 3:05

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør dec 08, 2001 12:16 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Lord of the Rings har fået bragende gode anmeldelser over there. læs Her!
and get thrilled!!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man dec 10, 2001 14:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 19, 2001 2:01
Indlæg: 392
Husk at se Bogart iaften!! Omhandler LOTR

http://www.dr.dk/kultur/forside_program.asp?RedaktionsID=13


Top
   
Indlæg: tors dec 13, 2001 10:08 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 1678
Geografisk sted: Hvidovre, Danmark
Ja Ringenes Herre må blive årets film, og de to næste må blive årtiets film ! Gallapremieren på tirsdag i Kbh, kommer også til at overgå alt hvad jeg tidligere har oplevevet af Gallapremierer. Ikke alene kommer H.M. Dronning Margrethe, H.K.H. Prins Henrik, men også flere skuespillere. Prisen bliver uhyrlige 1000 kr, for dem der er hurtige og vil betale prisen !Overskudet går til Røde Kors.Men kl 17.30 på tirsdag i Imperial hvis I er interesseret - 70131211
Jesper
http://dvdfilmguide.dk


Top
   
Indlæg: tirs dec 18, 2001 23:31 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
...nu sker det snart!!!!

Jeg kan ikke vente [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ... små to timer endnu !


Top
   
Indlæg: ons dec 19, 2001 9:55 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 762
Geografisk sted: NV
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Chatiz:
<strong>...nu sker det snart!!!!

Jeg kan ikke vente [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ... små to timer endnu !</strong><hr></blockquote>

Nå hvordan var filmen så levede den op til dine forventninger eller havde du sat næsten for højt op..... jeg vil meget gerne høre andre roser om filmen.


Top
   
Indlæg: ons dec 19, 2001 14:15 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 175
Så er der også lidt til samlergenet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
http://cgi.ebay.de/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1495766595


Top
   
Indlæg: ons dec 19, 2001 16:19 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
I øvrigt synes jeg lige at jeg vil citere aftenens konfenrencier, Jes Dorph Petersen, ved galla premieren, så man ligesom kan "sammenligne" Harry Potter og LOTR:

"Efter min mening får denne film Harry Potter til at ligne en amatør-dogme-film, taget med et dvd-kamera og en nefalygte i Rold Skov."

Så er det vist på plads. Julefreden er reddet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img] [img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors dec 20, 2001 1:13 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev mope:
<strong>

Nå hvordan var filmen så levede den op til dine forventninger eller havde du sat næsten for højt op..... jeg vil meget gerne høre andre roser om filmen.</strong><hr></blockquote>

Den var SÅ fed. Bogen er bedre med stadig * * * * * * !!!


Top
   
Indlæg: tors dec 20, 2001 14:49 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Er der i øvrigt ikke andre end mig der har set LOTR, eller nogen der har en mening om den???
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors dec 20, 2001 16:18 
Offline

Tilmeldt: ons aug 29, 2001 1:01
Indlæg: 479
Geografisk sted: Dk
Jeg skal se den iaften.....Det har jeg glædet mig til meget længe..
Sjælden har man hørt om en film der får så mange roser..


Top
   
Indlæg: tors dec 20, 2001 19:35 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Chatiz:
<strong>Er der i øvrigt ikke andre end mig der har set LOTR</strong><hr></blockquote>

Du behøver ikke ligefrem jokke idet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ..... jeg har først fået billet til d. 29. [img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img]


Top
   
Indlæg: fre dec 21, 2001 1:43 
Offline

Tilmeldt: ons aug 29, 2001 1:01
Indlæg: 479
Geografisk sted: Dk
Jammen så vil jeg jokke idet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Den er fed.... Nu skal man bare sove 365 gange for at se næste afsnit.
Hvis man absolut ikke er til "eventyr", vil man måske ikke synes den er overfed. Den er virkelig godt lavet, der er ikke sparet på noget. Jeg vil ikke fortælle noget om handlingen, men blot sige Se DEN.

Som forfilm var der star wars Del 2
Jeg synes ikke den var noget specielt....


Top
   
Indlæg: tors dec 27, 2001 21:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 625
Geografisk sted: Hvidovre
Skal se den på Lørdag samme med Ulrik, Men først skal vi have Netparty hos ShopEasy fra i morgen med 12 - 15 computere.

Godt Nytår til alle jer.
[img]images/smiles/converted/naughty.gif[/img] [img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img] [img]images/smiles/converted/naughty.gif[/img] [img]images/smiles/converted/xmas.gif[/img]


Top
   
Indlæg: fre dec 28, 2001 18:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Jeg var inde og se den for anden gang i dag og jeg overvejer seriøst at tage ind og se den igen på næste fredag.

Min Top 3 over all-time favorite movies:

1. Lord of the Rings
2. Memento
3. Raiders of the Lost Ark


Top
   
Indlæg: lør dec 29, 2001 11:58 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Nu tror jeg nok jeg bliver slået ned for at sige dette, men jeg synes faktisk ikke at LOTR var særlig fed. Jeg vil kun give den 3 ud af 5. Jeg har ikke læst bogen, men går ud fra filmen følger bogen slavisk - hvilket den jo også skal. Alligevel synes jeg historien fejler på flere punkter. Udover det må jeg indrømme at jeg ikke synes filmen levede op til mine forventninger overhovedet. Jeg forstår seriøst ikke hvorfor alle anmeldelser uden undtagelse har givet den topkarakter. Den er flot, men er den videre original? NEJ. Jeg håber Oscar-komiteen kan se dette og derfor giver "Moulin Rouge" prisen for bedste film fremfor LOTR.

TAG DEN !

PS. Aldrig har jeg set en film i biografen, hvor jeg blev så distraheret af den dårlige billedkvalitet. Det store lærred kunne slet ikke følge med ved de store scener. LOTR kommer vist kun til at fungere optimalt på en lille rund disk kaldet DVD...

[ 29-12-2001: Indlæg Rettet Af: simpson ]</p>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team