DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 21:25

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors nov 01, 2001 23:35 
Offline

Tilmeldt: ons aug 29, 2001 1:01
Indlæg: 479
Geografisk sted: Dk
Efter at være kommet hjem fra endnu en snigpremiere på en kommende film, følte jeg for denne tråd.

Jeg har lige set BANDITS.
Dette er den værste film, jeg har set i år. Den har enkelte sjove ting. Men hvor er den kedelig. Handlingen er nærmest ikke eksisterende. Den står fuldstændig stille, absolut blottet for videre udvikling.
Bruce gør det ok, men "the other guy", hans rolle bliver da så irreterende efter 30 min af filmen.


Top
   
Indlæg: fre nov 02, 2001 0:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
Sikke en kedelig oplevelse... Jeg synes også traileren så rigtig dårlig ud... det er een af de trailere der viser alt for meget af handlingen, - i kronologisk rækkefølge...

Jeg skulle egentlig til premiere surprise i Imperial på Lørdag, men mon ikke det er den samme film? hvilken bio så du den i... så kan jeg måske finde ud af det.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: fre nov 02, 2001 6:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 11, 2001 2:01
Indlæg: 2791
Geografisk sted: Danmark
The Mummy Returns er uden tvivl den værste film jeg har set i år...den er simpelthen så gennemført ringe, men alligevel ikke ringe nok til at være en af de film der er så dårlig at den er god....
Ibz


Top
   
Indlæg: lør nov 03, 2001 10:45 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Ibzen:
<strong>The Mummy Returns er uden tvivl den værste film jeg har set i år...den er simpelthen så gennemført ringe, men alligevel ikke ringe nok til at være en af de film der er så dårlig at den er god....
Ibz</strong><hr></blockquote>

Fed måde at udtrykke dig på Ibz, den skal jeg huske [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

I øvrigt er årets dårlige bio-film i DK Pearl Harbor hvis man spørger mig . Selve doku-delen er okay lavet, og viser flot bombningen, men aldrig har jeg været vidner til sådan en gang opblæst medieskabt Hollywood-bras uden den mindste form for handling, drama eller nogen form for filmisk kunnen...

Da jeg så den sagde halvdelen (deriblandt mig) og skral-grinede over filmens elendighed, mens den anden halvdel gik i pausen... forståeligt nok ....


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team