DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 7:31

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: man okt 29, 2001 15:45 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 04, 2001 1:01
Indlæg: 62
Geografisk sted: Aarhus, Denmark
Årets film. Efter min mening er det Memento, som er en helt kanon film.
Selvom den jo egentlig er fra sidste år.
DVD udgaven er dog ikke noget at råbe hurra for. Den er faktisk temmelig skuffende(Når man godt kan lide ekstra features).
På det område må Shrek være årets udgivelse.
Hvis man skal se på film der er lavet i år. Så tror jeg Moulin Rouge går med titlen som årets film.


Top
   
Indlæg: man okt 29, 2001 21:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 625
Geografisk sted: Hvidovre
LOTR [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man okt 29, 2001 23:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Jeg ser selv filmen "A knights tale" som en af de gode film. Eller også Tomb Raider, men jeg har også altid været glad for spillet, så det er nok derfor.
Men Lord of the rings, tror jeg også bliver et godt emne.


Top
   
Indlæg: tirs okt 30, 2001 16:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 19, 2001 2:01
Indlæg: 392
Mit bud: Band Of Brothers (kammerater i krig)


Top
   
Indlæg: tirs okt 30, 2001 22:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 28, 2001 1:01
Indlæg: 335
Geografisk sted: Nordjylland
Jeg mener Traffic er fra i år og det er efter min mening den bedste film.

Søren


Top
   
Indlæg: tirs okt 30, 2001 22:09 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Christensen:
<strong>Jeg mener Traffic er fra i år og det er efter min mening den bedste film.

Søren</strong><hr></blockquote>

Af en eller anden grund, så tror jeg man taler om årets film ud fra dem som IKKE er med i årets oscaruddeling. Kalenderåret for film skifter ligesom til et nyt år ved en oscaruddeling.

Anyway, my point being: Traffic kan vidst ikke medregnes, da den jo var nomineret til 4 oscars ved sidste uddeling.


Top
   
Indlæg: tirs okt 30, 2001 22:10 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Christensen:
<strong>Jeg mener Traffic er fra i år og det er efter min mening den bedste film.

Søren</strong><hr></blockquote>


Traffic er fra 2000, og vandt jo fx. allerede nogle Oscars i år (bedste manlige birolle, bedste instruktør...) , så den tæller heller ikke [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det lyder til at akademiet får det svært i USA i år [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tirs okt 30, 2001 23:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 1158
Geografisk sted: Randers, Danmark
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">Citat:</font><hr>Det Skrev Chatiz:
<strong>Det lyder til at akademiet får det svært i USA i år [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Det tror jeg også Chatiz, det bliver garanteret ikke en så spredt uddeling i år, jeg har stærkt på fornemmelsen at Pearl Habour bliver en oscar sluger tædt på Titanic, ikke fordi at jeg håber det men det virker bare som typisk amerikansk.
Der har jo egentlig heller ikke været nogle As Good as it Gets, traffic, Erin Brockovich, american Beaty alle mere eller mindre Europæisk inspireret film, måske lige Momento og Moulin Rouge.

Ja jeg tror ikke det bliver en vildt spændende oscaruddeling i år [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Eller gør det????? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hvad ved jeg???


Top
   
Indlæg: ons okt 31, 2001 5:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 11, 2001 2:01
Indlæg: 2791
Geografisk sted: Danmark
Indtil videre er den Japanske Battle Royale min bedste filmoplevelse i år....og det tror jeg ikke der bliver ændret på .
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons okt 31, 2001 16:12 
Offline

Tilmeldt: man apr 23, 2001 1:01
Indlæg: 1041
Geografisk sted: Løgten
Mit bliver Moulin Rouge. Sjældent har en film indfriet mine på forhånd meget høje forventninger.

Hvorfor så årets bedste film. Det er jo ikke en specielt dyb film, som ændrer mit syn på livet i almindelighed. Derimod mener jeg at det er den bedste udnyttelse af film-MEDIET set i mange år.

Det er muligt at LOTR også bliver istand til at indfri mine forventninger, men jeg tvivler på at den vil give mig den komplette tilfredsstillelse jeg fik under Moulin Rouge.

/Brian, som glæder sig til 18 December!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team