DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 25, 2024 22:57

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs okt 23, 2001 17:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
Jeg så Shrek i Imperial til P. surprise, næsten to måneder før officiel premiere.. men den er jo også et særtilfælde, da det tager et stykke tid at lægge danske stemmer på, og derfor er original versionen jo tidligt til rådighed...

jeg regner med at tage derind næste lørdag... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tirs okt 23, 2001 18:54 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Jeg har også prøvet "Premiere Surprise" et par gange. Det var dog kun første gang jeg blev posistivt overrasket (det var faktisk også den aller første premiere surprise overhovet!). Her så jeg "Vild med Mary" en halvanden måned før premiere! Det var dog lidt irreterende at gå og snakke om sjove episoder i en film, som ingen har set - og så halvanden måpned efter så snakker alle om filmen!

Siden har jeg set "American Pie" og "Three Kings" - begge film blive vist til premiere surprise kun ca. 1 uge før premiere - meget skuffende, synes jeg.

Konceptet er meget fedt, synes jeg - og nogen gang bliver man jo også positivt overrasket. Måske folk lige skulle give en melding om, hvilke film de ser i fremtiden til premiere surpriser - det kunne da være sjovt at vide.

[ 23-10-2001: Indlæg Rettet Af: simpson ]</p>


Top
   
Indlæg: tirs okt 23, 2001 21:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 1158
Geografisk sted: Randers, Danmark
Det lyder da ikke så fedt at det er en film som allerede får premiere en uge senere, så vil jeg tillade mig at sige, det er falsk reklame for hvis man jeg læser på biobookings hjemmeside står der at det er en film der først får premiere langt in i fremtiden.
Jeg har nu tænkt mig at tage til Premiere Surprise på torsdag i Biocity Århus alligevel da jeg har bestilt pladser og aftalt med en body.
Hvis jeg skal gætte på hvilken film det kunne blive vil jeg nok gætte på The Bandits med Bruce willis eller i hvertfald håbe.
Hvad tror i det kunne blive [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons okt 24, 2001 0:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 1158
Geografisk sted: Randers, Danmark
Hejsa

Er der nogle her der har erfarring med premiere surprise, det jeg søger efter er om det er noget der er hver at bruge tid på, altså om det er film som kommer meget senere i andre biografer, eller er det en film der kommer en uge efter som DKpremiere


Top
   
Indlæg: ons okt 24, 2001 8:55 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 762
Geografisk sted: NV
Hejsa

Jeg har også været til en sådan "surprise" aften men den gang vil jeg nu ikke kalde surprise for det var sq Axterix [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] or what ever , aldrig har jeg været så skuffet!!!! og så bruger man en aften på sådan noget L...!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team