DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 11:13

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Final Fantasy
Indlæg: tirs sep 25, 2001 22:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
Er lige kommet hjem fra biografen....
Filmen er virkelig flot lavet, tilsidst tænkte jeg ikke rigtig over at figurene er animationer... bare mennesker i en drømmeverden.
Selvom jeg er stor tilhænger af al slags Science Fiction, må jeg indrømme at handlingen var noget pjat. Det fungerer nok bedre i et computer spil eller i en bog, bare ikke i en film. Måske vil du sætte pris på filmen, hvis du er til hardcore Sci-Fi eller gerne vil have bombarderet dine sanser..... Billede


------------------
Min DVD samling
ICQ: 131737458


Top
   
 Titel: Final Fantasy
Indlæg: man okt 08, 2001 16:00 
Offline

Tilmeldt: søn apr 01, 2001 1:01
Indlæg: 10
Geografisk sted: aarhus, danmark
Jeg kan ikke sige andet.

Det er det flotteste computeranimation jeg har set. Det er den platteste handling jeg har set.

Gabte 5x under filmen ZzzzZZZzZZ.

Der er ikke noget karakter ved de forskellige (animations)skuespillere. Jeg syntes de virkede alt for sørgelige i deres ansigtudtryk. det holder bare ikke.. Under filmen lagde jeg mærke til at nogengange så lignede det virkelighed men for det meste kunne man godt se det var animation.

det var min mening.. synd at de ikke havde lagt noget mere sjæl ved karakterne i filmen så havde den været meget bedre istedet for at kun fokusere på effekterne ..... jeg har også læst at den ikke har indtjent så meget efter forventningerne... så det ender nok med at det er sidste gang vi ser til det filmselskab.


Top
   
 Titel: Final Fantasy
Indlæg: man okt 08, 2001 23:03 
Offline

Tilmeldt: man apr 23, 2001 1:01
Indlæg: 1041
Geografisk sted: Løgten
Det lyder da ikke rart. Jeg havde ellers ,imod sædvane, valgt at springe den over i biografen, nu da den alligevel snart kommer på DVD, og der kommer så meget andet guf i biffen.

Nå, jeg er vel tilpas meget teknik-freak, til at kunne se imellem fingrene med en lam handling. Det er sket før Billede

/Brian

------------------
/Brian
<A HREF="http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=bn73
" TARGET=_blank>http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=bn73
</A>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team