DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 0:11

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Swordfish.
Indlæg: man sep 24, 2001 21:23 
Offline

Tilmeldt: ons aug 29, 2001 1:01
Indlæg: 479
Geografisk sted: Dk
Lige komet hjem fra bio, hvor jeg så swordfish.
Den kan anbefales. Dens plot er bedre end set i mange action film. Den er kanon godt lavet. Jeg vil ikke trætte jer med et langt referat...


Top
   
 Titel: Swordfish.
Indlæg: tirs sep 25, 2001 0:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 228
Geografisk sted: Toronto, Canada
Jeg så den i lørdags og er helt enig i filmens kvalitet. Dog synes jeg ikke plottet er noget videre originalt.. der er lige een overaskelse for meget, og opbygningen til dem virker en anelse anstrengt.... Billede
Tilgengæld har historien en udmærket struktur og sørger for at blande både følelser og heftig action på en måde der holder dig konstant underholdt. filmen står aldrig stille, og har en af de mest fede åbningsscener jeg længe har set.....

Se den i Imperial! (hvis du bor i storkøbenhavn)


------------------
Min DVD samling
ICQ: 131737458


Top
   
 Titel: Swordfish.
Indlæg: ons sep 26, 2001 16:17 
Offline

Tilmeldt: ons aug 29, 2001 1:01
Indlæg: 479
Geografisk sted: Dk
Nej du har ret at plottet ikke er originalt i forhold til film generelt. Dog mener jeg det er mere end de fleste action film som oftest bare ringe handling men mange special effekts.


Top
   
 Titel: Swordfish.
Indlæg: tors okt 04, 2001 13:50 
Offline

Tilmeldt: fre aug 10, 2001 1:01
Indlæg: 921
Geografisk sted: Copenhagen, Denmark
Jeg så filmen sidste weekend i Imperial og kan altså ikke forstå jeres begejstring...
Filmens største aktiv ses i de første 10 minutter (eksplosionen, der er ren Matrix), men ellers går det jævnt ned ad bakke hele vejen. Historien er mildest talt banal, selv for en actionfilm. Hugh Jackman er i mine øjne ikke troværdig som Hacker af den kaliber der lægges op til og det udstyr han får stillet til rådighed til at løse den opgave han får stillet af John Travolta er så dybt urealistisk, at det mister al troværdighed!
Og Halle Berry er da lækker, meeeen hendes topløse scene er fan'me påklistret, hvpor meget man end synes om det man ser!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team