DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 13:56

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6
Forfatter besked
Indlæg: tirs apr 10, 2018 14:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Herlig monsterhajscheese! :thumb:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs apr 10, 2018 14:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Ser helt fantastisk åndsvagt og fjollet ud. En værdig opfølger til Deep Blue Sea, som er en af mine guilty pleasures. Og glæder mig til at se min første Statham-film i 10 år. Han er ellers på min kulsorte liste.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: ons aug 01, 2018 9:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Tidlige indtryk er positive!

Citat:
I saw #TheMeg tonight. It featured a massive shark gaining justifiable revenge against dumb dumbs that invaded its home. I am forever pro-shark. And this movie's a freaking blast. @MegMovie

Citat:
Jason Statham vs giant prehistoric shark = THE big summer movie you’ve been waiting for. A heart-pounding thrill-ride with stunning visual effects & a big sense of humour. A lot of fun. Had a whale of a time, sorry! #TheMeg @MegMovie #JasonStatham

Citat:
#TheMeg *is* like JURASSIC PARK and JAWS on steroids. A total, mega-fun crowd-pleasing riot with bite that’s a gargantuan amount of mega-entertaining, mega-intense thrills. An absolute must see with a crowd. @Themeg2018 @MegMovie @wbpictures

Citat:
Can confirm. Courtney and I were movie buddies during this screening. We had a blast! See this flick ASAP and on a huge screen with a big crowd. #TheMeg @MegMovie

Citat:
#TheMeg is like the ridiculous love child of Jaws & Jurassic World and they let the Fast & Furious franchise raise it. It's fun, silly, self-aware, chaotic, and everything it's supposed to be.

Citat:
I saw #TheMeg at a screening last night and I can honestly say that I really enjoyed it. It's legitimately well-executed in its tension and action scenes and it 100% knows what type of movie it is without resorting to dumb Sharknado levels of stupidity. Perfect late summer film.


Top
   
Indlæg: ons aug 01, 2018 11:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Fantastisk! Jeg er så glad på Steve Altens vegne. Jeg har fulgt ham i mange år og læst de første 3-4 bøger. Det er helt fantastisk, at hans MEG-film endelig er en realitet. Glæder mig.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team