DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:49

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1313 indlæg ]  Gå til side Foregående 178 79 80 81 8288 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors jul 19, 2018 11:44 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
I det letbenede, men underholdende hjørne - en liste fra sidste år, som jeg grinte en del af:
Dwayne Johnson's next 26 films decoded
"Dwayne “The Rock” Johnson currently has 26 movies in development. That is a staggering amount of work, possibly equalled only by crippling-debt-era Nicolas Cage. On paper, it looks like a tremendous amount of resources will go into developing all of these scripts. In reality, though, that’s unlikely to be the case, because Dwayne “The Rock” Johnson only really makes three types of film: the ironic action comedy, the kids movie and the disaster epic. In fact, you can probably guess what happens in all of those forthcoming films just by looking at their names."

Her et år senere passer deres forudsigelser ret godt indtil videre :)

Baywatch
Well, this is easy. Dwayne “The Rock” Johnson stars in an ironic action-comedy remake of a beloved piece of entertainment, in this case a TV series.

Jumanji
Dwayne “The Rock” Johnson stars in an ironic action-comedy remake of a beloved piece of entertainment, in this case a kids’ film.

Og fremadrettet:
San Andreas 2
Sequel to San Andreas. Just when Dwayne “The Rock” Johnson has finished putting the world back together after the events of the first film, it’s destroyed again by another earthquake. Dwayne “The Rock” Johnson vows to dig to the centre of the earth and punch some magma in the mouth.

Alpha Squad Seven
Tricky. Since this film has a number in the title, it could be a gritty wartime drama. Then again, Alpha Squad Seven abbreviates to ASS so it’s probably an ironic action comedy.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 12:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Hahaha... det vilde er, at stort set alle hans film tjener store penge, så han behøver ikke rigtigt udvide sit repertoire! Hører dog lidt om, at den gyselige Skyscraper vist nok ikke klarer sig enormt godt. Den så også jammerlig ud.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 13:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg læste for ikke så længe siden, at The Rock er den eneste sikre ting (sammen med velsagtens MCU) i filmverdenen i dag. Selvom det ikke engang er remakes eller efterfølgere de putter ham i :lol:

Jeg kommer til at se Skycrapper, men jeg kommer nok ikke til at kunne lide det :loco:

Har de i øvrigt lige fået Party of Five i Kina? Jeg tænker det er derfor Neve Campbell er med i den.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 13:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg ser næsten alle moderne blockbustere, for de dårligste af dem kommer altid på hos ViaPlay eller Netflix, så sådan kan man f.eks. ende med at se skrækkelige pengespild som Power Rangers eller The Mummy (2016). Hvis Skyscraper ender på en af de to tjenester, så er den med sikkerhed et suverænt tømmermændskurerende spektakel.

Sjovt i øvrigt med Neve Campbell, ja. Jeg har ikke set hende siden Scream 4. Hun har måske ligge i et limbo mellem at få roller som ung babe som tidligere og nu have alderen til at spille mor med nogenlunde store børn som de vist er i Skyscraper. Nu er Neve så måske den alder, hvor hun kan få "hot mom in her fourties"-roller, så måske hun får en lille renæssance i de kommende år.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 14:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
For 2 dage siden blev The Rock kåret til den bedst betalte skuespiller nogensinde af Forbes Magazine. Han er fænomal i Ballers, men jeg synes ikke specielt meget om resten af hans CV. Han er en person, der lever af sin karisma. Ekstrem begrænset range som skuespiller, hvorfor han altid spiller med i de samme type film.


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 14:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Du har helt ret, Fritzschen! The Rock er i bund og grund en fantastisk karismatisk person, som gennem sin wrestlingpersona, der var større end nogensinde set tidligere, pludselig gik hen og blev et navn, der var på alles læber, men han er nu en gang stadig The Rock og ikke en uddannet skuespiller, der evner de store udsving i sine personas/roller.

Han kommer til at lave tonsvis af disse film, indtil der kommer en anden og overtager pladsen fra ham. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 16:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Mike Haggar skrev:
Sjovt i øvrigt med Neve Campbell, ja. Jeg har ikke set hende siden Scream 4. Hun har måske ligge i et limbo mellem at få roller som ung babe som tidligere og nu have alderen til at spille mor med nogenlunde store børn som de vist er i Skyscraper. Nu er Neve så måske den alder, hvor hun kan få "hot mom in her fourties"-roller, så måske hun får en lille renæssance i de kommende år.


Hun snakker om det her.


_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 17:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Det var et godt klip, der.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 18:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Surrealismens hyggeonkel Veit Helmer, manden bag Tuvalu og Absurdistan, har ligget i postproduktion med The Bra i omkring et år nu. Der går rygter om den bliver klar til festivaler før vinter. Siden det bliver (endnu) en stumfilm, så er det fantastisk at se de to Tuvalu hovedroller Denis Lavant og Chulpan Khamatova være med. Kortene bliver holdt tæt imod kroppen, der er ikke et sekund at finde noget sted endnu, men manden formår virkeligt at lave syrede film for hele familien - så bare bring hid!

http://www.plutofilm.de/films/the-bra/0027

Jeg glæder mig som det lille barn der bor et sted inde i mig :)

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: fre jul 20, 2018 9:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
njhansen skrev:
Mike Haggar skrev:
Sjovt i øvrigt med Neve Campbell, ja. Jeg har ikke set hende siden Scream 4. Hun har måske ligge i et limbo mellem at få roller som ung babe som tidligere og nu have alderen til at spille mor med nogenlunde store børn som de vist er i Skyscraper. Nu er Neve så måske den alder, hvor hun kan få "hot mom in her fourties"-roller, så måske hun får en lille renæssance i de kommende år.


Hun snakker om det her.



Jeg var ikke helt ved siden af, så. Tak for klip til njh. :) Ps. Neve ser skønnere ud end nogensinde. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre jul 20, 2018 22:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Instruktør James Gunn er blevet fyret fra Guardians of the Galaxy Vol. 3 på baggrund af stødende tweets fra 2009-2012.

Citat:
In a shocking development (via The Hollywood Reporter), Walt Disney Studios has fired writer/director James Gunn from the forthcoming Guardians of the Galaxy Vol. 3, the sequel to the filmmaker’s first two massively successful Guardians films for Marvel Studios. The move comes after several conservative personalities pulled old Tweets by the director from 2009-2012 in which he made transgressive jokes about rape and pedophilia. He has since ceased posting on his Twitter account.

“The offensive attitudes and statements discovered on James’ Twitter feed are indefensible and inconsistent with our studio’s values, and we have severed our business relationship with him,” said Walt Disney Studios chairman Alan Horn in a statement.

Before leaving his account, Gunn tweeted, “Many people who have followed my career know when I started, I viewed myself as a provocateur, making movies and telling jokes that were outrageous and taboo. As I have discussed publicly many times, as I’ve developed as a person, so has my work and my humor.”


http://www.comingsoon.net/movies/news/9 ... gunn-fired


Top
   
Indlæg: lør jul 21, 2018 4:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
De tweets er selvfølgelig bare dybt sarkastiske og vi ved jo også at "aktionen" er blevet udført i ond tro af et kæmpe konservativt røvhul, som i øvrigt højst sandsynligt selv er voldtægtsmand. Højrefløjen bruger nu MeToo i ond tro mod dem der vover at kritisere Trump. Forskellen er, at venstrefløjen (Franken, etc.) rent faktisk tager konsekvensen og afskaffer dem der er klamme. Bortset fra at de knapt nok er klamme, i modsætning til de kæmpe svin der er på højrefløjen.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: lør jul 21, 2018 10:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Naiera skrev:
De tweets er selvfølgelig bare dybt sarkastiske og vi ved jo også at "aktionen" er blevet udført i ond tro af et kæmpe konservativt røvhul, som i øvrigt højst sandsynligt selv er voldtægtsmand. Højrefløjen bruger nu MeToo i ond tro mod dem der vover at kritisere Trump. Forskellen er, at venstrefløjen (Franken, etc.) rent faktisk tager konsekvensen og afskaffer dem der er klamme. Bortset fra at de knapt nok er klamme, i modsætning til de kæmpe svin der er på højrefløjen.


Wow..... :shock: :|

Jeg er glad for jeg ikke er så meget inde i amerikansk politik at det påvirker mig så meget..


Top
   
Indlæg: man jul 23, 2018 10:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
I og med Guardians of the Galaxy vol.2 føltes som en total kopi af første film - med samme type platte jokes, der ofte kammede lidt for meget over, så er det måske i virkeligheden helt okay med en ny instruktør. Det viser samtidig, at man skal passe på med, hvad man skriver på sociale medier, om det er nu eller i fremtiden. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man jul 23, 2018 11:20 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Jeg citerer lige mig selv fra FB:
"Disney har næppe været kede af indtjeningen efter de to første film. Hvis selskabet virkelig mente noget med denne sag, kunne de jo starte med at donere et par procenter af deres overskud fra filmene til velgørende organisationer."

I øvrigt enig med Vol.2, som jeg fik set her i weekenden. Alt for rodet og ufokuseret. Jeg kunne ikke huske, hvad store dele af den handlede om, da den lige var sluttet.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1313 indlæg ]  Gå til side Foregående 178 79 80 81 8288 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team