DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 4:22

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 182 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 1113 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør aug 02, 2014 22:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Lance skrev:
Der er altså en til. Den er fra 1993.
http://www.imdb.com/title/tt0106452/reference :)
Haha, ja den havde jeg lige glemt. Den må jeg hellere også se igen på et tidspunkt.

The Invasion er også baseret på samme novelle.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: lør aug 02, 2014 22:38 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
ImpulzE skrev:
Lance skrev:
Der er altså en til. Den er fra 1993.
http://www.imdb.com/title/tt0106452/reference :)
Haha, ja den havde jeg lige glemt. Den må jeg hellere også se igen på et tidspunkt.


Den er ikke noget særligt.


Top
   
Indlæg: man aug 11, 2014 18:09 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Juli (29 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Identity Thief
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Turbo
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Pain & Gain
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: About Time
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Punisher: War Zone
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Heat
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Frozen
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Four Weddings and a Funeral
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Object of My Affection
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: 2 Guns
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Warm Bodies
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Mean Girls
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Lightning Over Water
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: La Grande Vadrouille
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Black Book
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Windtalkers
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Seconds
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Spirit of the Beehive
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Bridge
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Picture Perfect
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Damien: Omen II
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Final Conflict
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Kontroll
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Barefoot Contessa
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: I Am Cuba
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Cloack & Dagger
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Dawn of the Planet of the Apes
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Pantani: The Accidental Death of a Cyclist
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: In Cold Blood

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: lør aug 30, 2014 12:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 23, 2002 2:01
Indlæg: 763
Geografisk sted: Køge
Månedens Update:

August

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Det andet liv
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Lucy
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Hercules - 2D
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Kapgang
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Postmand Per
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Flyvemaskiner 2, 2D
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Into the Storm
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Step up All in - 3D
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Magic in the Moonlight
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Expendables 3
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: What If
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Sex Tape
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Sin City 2: A Dame to Kill for, 2D


Største positive overraskelse: What If, største skuffelse, selv om forventningerne ikke var for høje, Expendables 3

_________________
Peter Hansen

My Collection


Top
   
Indlæg: lør aug 30, 2014 12:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Postmand Per tæver The Expendables.... :thumb:

(det måtte jeg bare skrive når nu muligheden bød sig)


Top
   
Indlæg: man sep 01, 2014 9:10 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7959
August har været en god måned, måske er der ikke taget så mange chancer, men der er blevet luget en smule ud i stakken af uåbnede film ;)

August - 12 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: The Right Stuff (1983)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Forbidden Planet (1956)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Blues Brothers (1980)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Before Midnight (2013)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: City Girl (1930)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Minisekterne - Kampen Om Myrernes Dal (2013)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Alice in Wonderland (1951)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Insomnia (1997) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Insomnia (2002) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Foreign Correspondent (1940) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Lifeboat (1944) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Singin' in the Rain (1952)

Ud over The Right Stuff var højdepunktet et gensyn med Singin' in the Rain i går (det var bare med at benytte anledningen!) En perfekt combo af dans, show, bovlamme vittigheder, fysisk humor og en masse gode sange. Siger manden, der normalt hader musicals. Ungerne løb rundt hele aften og skrålede løs på titelsang, Good Morning etc., så det var en bragende succes :)

Men nu må jeg vist også hellere komme i omdrejninger med de nye(re) film!

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man sep 01, 2014 13:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
AUGUST 2014:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Cannibal Holocaust [1980]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Treasure Planet [2002]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Inbetweeners Movie [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Busters Verden [1984]
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: 101 Dalmatians II: Patch's London Adventure [2003]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: I Am Legend [2007]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Zero Theorem [2013] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Brother Bear 2 [2006]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Tucker & Dale vs. Evil [2010]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Ratatouille [2007] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Go West: A Lucky Luke Adventure [2007]
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 1 [2008]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 2 [2009]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 3 [2010]

August var måneden hvor sommervejret stoppede - og mine 3 ugers sommerferie begyndte. Med andre ord: Det helt rette tidspunkt, at tage to uger i sommerhus i Blokhus. :? Og med konstant regnvejr udenfor + en utrolig ustabil wifi-forbindelse, var det oplagt at kaste sig over lidt letfordøjeligt underholdning.

Som sædvanligt blev der konsumeret en del animation: Et par hurtigt glemte Disney-efterfølgere: 101 Dalmatians II: Patch's London Adventure og Brother Bear 2. Lidt bedre så det ud med Treasure Planet som jeg så for første gang (missede den totalt dengang i 2002, hvor jeg var for cool til, at se Disney-animation). På DR Ultra fangede vi tilfældigt Go West: A Lucky Luke Adventure der var ganske fin. Der er godt nok sket noget med tempoet i forhold til de gamle Lucky Luke-film (og cigaretten er væk). Gensynet med Busters Verden var en fornøjelse, og endnu bedre var gensynet med en af Pixars bedste: Ratatouille.

Som en fin modvægt til børnefilmene fik jeg også nappet lidt horror. Jeg havde glædet mig meget til, at se Shameless' bluray-udgave af found footage-klassikeren Cannibal Holocaust , men jeg blev faktisk en lille smule skuffet. Sad hele tiden og ventede på en forløsning, men den kom ikke. Bevares, det er en fed film med masser af gore og fucked-up situationer, men jeg tror internettet har spoleret det lidt for mig. Det var ikke så chokerende som jeg havde forventet. Og så fik jeg endelig poppet cherryen på min Tucker & Dale vs. Evil-bluray. Og hvilken fornøjelse det var. Fremragende horror-komedie der endte med, at være månedens højdepunkt! Klar anbefaling herfra!

The Inbetweeners Movie var overraskende sjov og gik rent ind, på trods af, at jeg aldrig har set tv-serien. The Zero Theorem havde jeg set ufatteligt meget frem til, men det endte med, at blive en skuffelse (selvom jeg rater den 4/6). Gensynet med I Am Legend var ligeså godt som altid. Det er bare en fremragende film.

På tv-serie fronten fik vi også lige pløjet os igennem 3 sæsoner af Sons Of Anarchy. En serie jeg har haft i skuffen meget længe, og nu blev der endelig taget hul på den. Konen er totalt hooked, men selv er jeg lidt mere tilbageholdende. Bevares, det er en god serie og når den peaker (sæsonstart og afslutning) er den enormt god, men der mangler lige det sidste, før vi kommer helt op i de højere luftlag. Det er jo "bare" Desperate Housewives på motorcykler (hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ting). Men vi har stadig 4 sæsoner til gode, så kurven er forhåbenligt på vej endnu længere op? Jeg ser i hvert fald frem til, at se de næste sæsoner her i løbet af efteråret...

Billede

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man sep 01, 2014 13:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Herlig gennemgang, DeathPosture :thumb:

Og ja - Tucker & Dale vs Evil er ganske enkelt en gennemført lille film.... Smukkere horror-hyldest findes næsten næppe... ;)


Top
   
Indlæg: man sep 01, 2014 15:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Det blev til 23 sete film i august.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: ons okt 01, 2014 9:33 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7959
September - 13 stk.
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Gladiator (2000)
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Hot Fuzz (2007)
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Olsen Banden Går I Krig (1978)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Murder By Death (1976)
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: From Here To Eternity (1953)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Guardians of the Galaxy (2014)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Kung Fu Panda (2008)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Boyhood (2014)
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Mad Men sæson 4
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Time After Time (1979)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: To Dage, En Nat (2014)
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Zardoz (1974)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Predator (1987)

En udmærket måned - Boyhood var fantastisk, Hot Fuzz og From Here to Eternity ikke så gode som håbet, Zardoz lige så kageagtig som forventet - og på månedens sidste foreslog min kone en Arnold-film, og når Predator så falder i god jord, kan det ikke være helt skidt :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tors okt 02, 2014 12:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
SEPTEMBER 2014:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 4 [2011]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 5 [2012]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 6 [2013]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Boyhood [2014] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Steamboy (Suchîmubôi) [2004] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Invasion of the Body Snatchers [1978] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Man on a Ledge [2012] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Olsen-banden Over Alle Bjerge [1981]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Howl's Moving Castle (Hauru no ugoku shiro) [2004]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Transcendence [2014] *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: The Rescuers Down Under [1990]

Endnu en, efter min målestok, yderst produktiv måned hvor der blev høvlet film og serier til den store guldmedalje.

Billede

Som sædvanligt blev der lagt øje til lidt animation sammen med sønnike. Den obligatoriske efterfølger (som ikke helt fortjener sin klassiker-status) var The Rescuers Down Under fra lige omkring der hvor Disneys renæssance startede. Den er forglemmelig. Meget bedre så det ud med de to anime-mesterværker Howl's Moving Castle (Hauru no ugoku shiro) og Steamboy (Suchîmubôi) som jeg var MEGET imponeret over.

På action-fronten var Transcendence ikke det brag jeg havde håbet på, og Man on a Ledge var decideret skuffende. Olsen-banden Over Alle Bjerge er altid en fornøjelse selvom man har set den (og de andre i serien) utallige gange. Det blev også måneden, hvor jeg fik luret Arrows lækre bluray-udgivelse af horror-klassikeren Invasion of the Body Snatchers som var en udsøgt fornøjelse.

Billede
Månedens højdepunkt var, uden konkurrence, det fuldstændigt perfekte mesterværk Boyhood som jeg stadig bukker mig i støvet over. :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Billede
Og på serie-fronten blev der lige kværnet yderligere tre sæsoner af Sons Of Anarchy. Efter en noget ujævn sæson 1-3 begynder det nu at ligne noget...
[Vis Spoiler]
DeathPosture skrev:
AUGUST 2014:

:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 1 [2008]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 2 [2009]
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Sons of Anarchy: Sæson 3 [2010]


På tv-serie fronten fik vi også lige pløjet os igennem 3 sæsoner af Sons Of Anarchy. En serie jeg har haft i skuffen meget længe, og nu blev der endelig taget hul på den. Konen er totalt hooked, men selv er jeg lidt mere tilbageholdende. Bevares, det er en god serie og når den peaker (sæsonstart og afslutning) er den enormt god, men der mangler lige det sidste, før vi kommer helt op i de højere luftlag. Det er jo "bare" Desperate Housewives på motorcykler (hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ting). Men vi har stadig 4 sæsoner til gode, så kurven er forhåbenligt på vej endnu længere op? Jeg ser i hvert fald frem til, at se de næste sæsoner her i løbet af efteråret...

Billede
Ingen tvivl om, at handlingen skal være vildere og vildere for, at fastholde publikum. Det ses tydeligt på mængden af vold og blod der kammer fuldstændig over, hvilket er lidt påfaldende. Det er også tydeligt, at flere af karaktererne er ved, at have udspillet deres roller og der kan ikke vrides ret meget mere drama ud af dem, før det begynder at ligne en farce. Heldigvis har serie-forfatterne som oftest en god løsning på sådanne problemer. Ingen tvivl om, at SOA er allerbedst når hovedpersonerne er presset til det yderste og tvinges til, at måtte tage (u)rationelle beslutninger der har uoprettelige konsekvenser for hele SAMCRO-økosystemet. Når det er godt er det enormt godt og egnet til binge-watching og når det er værst er det en middelmådig omgang trækken-i-langdrag sæbeopera. Efter at have set den (for det meste fremragende) sæson 6 mangler vi kun, at se den afsluttende sæson 7 før serien lægges i graven, og jeg føler egenligt at den godt kunne have været en sæson eller to kortere. Either way, så har det været underholdende det meste af tiden.

Alt i alt en rigtig god måned :lightsabre:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors okt 02, 2014 22:25 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Sons Of Anarchy. Jeg er i gang med sæson 6 og den er fed nok. Men Kurt Sutter gør for meget ud af hans kone.







Billede




Gemma er konstant på. Det er for meget nu.


:ontopic:


Top
   
Indlæg: fre okt 03, 2014 15:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Tror jeg vil lave en liste fra næste år.. Med 20+ film set hvert måned, er det ikke nemt at huske dem i hovedet...

Rigtigt interessant koncept synes jeg :)

_________________
Movies for me :)

Min dvd-samling


Top
   
Indlæg: tors okt 09, 2014 18:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Det blev til 29 sete film i september.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: søn okt 26, 2014 20:14 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
September (14 film):

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Taking of Pelham 1 2 3 (2009)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Jungle Book 2
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Long Voyage Home
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: La Bete Humaine
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: We Are Marshall
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: 300: Rise of an Empire
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: National Security
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Kvinden i Buret
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Undisputed
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Percy Jackson: Sea of Monsters
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Edison Force
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Machete Kills
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Captain America: The Winter Soldier
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: A Walk Among the Tombstones

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 182 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 1113 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team