KingHans skrev:
Jeg skal da gerne forklare dig lidt om et par af dem.
G.I Joe - dejlig popcorn action, med en masse gode action scener, og en noget bedre humor end transformers 2. Jeg fandt denne god, med en del mangler, 7 af 10.
1408 - John Cusack viser hvorfor han er en de mest undervurderet skuespiller i denne lille perle af en film, hvor han jo er stort set den eneste på skærmen hele tiden. Historien er også ganske god, jeg er stor fan af stephen king skal der lige huskes, effekterne er gode, og det viser blot at man stadig kan lave en god gyser uden det skal være en gorefest.
Nordkraft - det danske svar på requiem for a dream, ikke helt så god, men indeholder også en lang rakke gode skuespillepræsentationer og et godt kik ind i undersiden af vores samfund. og ikke mindst et rigtig godt soundtrack...
så jo, smag har da en del at gøre med det.
men når vi snakker om en rigtig dårlig film, er der Boogeyman.... føj
G.I Joe - masser af gode action-scener ? Kvalmende ringe CGI-man-kan-alligevel-ikke-se-hvad-der-foregår-lort - humor ? Hvor er det henne i G.I Joe ?
Nordkraft - gode skuespilpræstationer ? Uhm-um, Thure Lindhardt (landets mest overvurderede skuespiller) er dybt utroværdig som Aalborgenser og generelt fremstiller filmen Aalborg helt hen i vejret, hvilket er en hån mod en ellers fantastisk bog..