DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 8:04

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 129 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 69 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør feb 23, 2008 18:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Tillad mig, at citere mig selv herfra:

DeathPosture skrev:
Billede

Dragon Wars - D-War (2007)

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Avoid at all cost!

Halvanden time af mit liv jeg aldrig får igen. Dette er uden sammenligning den dårligste film jeg har set i 2007. Den halve stjerne er pga. de virkeligt flotte visuelle effekter. Han har et fornuftigt grafikkort ham Hyung-rae Shim - det skal han i det mindste have props for. Men udover det, er dette en stinker af Uwe Bollske dimensioner. Ufatteligt tynd historie, exceptionelt dårligt skuespil, ufrivilligt morsom, kliché på kliché og et endeløst antal af gabede plothuller. Føj for en klam hånd i natpotten!

Og ja, jeg så en pirat-udgave af den. Hvilket jeg i alle andre situationer ville være flov over. Men ikke her. Jeg havde simpelthen have været tvunget til at foretage rituelt hara-kiri hvis jeg havde brugt så meget som én krone på at se dette makværk af en film. Så slem er den. Så jeg er glad for at være i live, men pænt irriteret over hvor elendig denne film er. Hverken money- eller nippleshot af filmens kvindelige hovedrolleindehaver hjælper på det faktum. Og så ser det fandme skidt ud, hvis sleaze ikke engang tæller op. Snakes On Plane er et mesterværk sammenlignet med denne big budget pinlighed. Nuff said.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: lør feb 23, 2008 19:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Kenneth McNeil skrev:
Jeg må erklære mig enig med Søren og uenig med Avatar666 m.fl. i at Knocked Up slet ikke hører hjemme her

Øh, jeg har sku' aldrig udtalt mig om Knocked Up herinde !? Hvor har du det fra? Synes faktisk det var en helt fin film da jeg så den.

Kenneth McNeil skrev:
Hvis man rent faktisk mener at Epic Movie er god, middelmådig eller til nød kan ses - groft sagt: Hvis man mener andet end at den er det argeste, billigste "lad os ramme laveste fællesnævner"-agtige lort - bør man få undersøgt sine smagsløg.

Har fået dem undersøgt, og ja jeg HAR dårlig smag, og det er jeg faktisk stolt af :) Har set meget værre i genren så står selvfølgelig ved min bedømmelse.


Top
   
Indlæg: lør feb 23, 2008 19:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 21, 2004 10:57
Indlæg: 566
Geografisk sted: Nørrebronx
Avatar666 skrev:
Kenneth McNeil skrev:
Jeg må erklære mig enig med Søren og uenig med Avatar666 m.fl. i at Knocked Up slet ikke hører hjemme her

Øh, jeg har sku' aldrig udtalt mig om Knocked Up herinde !? Hvor har du det fra? Synes faktisk det var en helt fin film da jeg så den.


Hvilken uforskammethed! At du ikke blot lader mig skyde dig alt muligt i skoene...! :) Jeg undskylder mange gange og retter min kritik videre ud i debatforummets stratosfære!

_________________
"The secret? I don't know... I guess you've just gotta find something you love to do and then... do it for the rest of your life. For me, it's going to Rushmore."

foto :: Kenneth McNeil Photography
film :: Criticker
musik :: Last.fm


Top
   
Indlæg: lør feb 23, 2008 19:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Kenneth McNeil skrev:
Hvilken uforskammethed! At du ikke blot lader mig skyde dig alt muligt i skoene...! :) Jeg undskylder mange gange og retter min kritik videre ud i debatforummets stratosfære!

Alt forladt, man skriver mange dumme ting under indflydelse af spirituosa ;)


Top
   
Indlæg: lør apr 05, 2008 10:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
D War (eller Dragon War hedder den vist) smider jeg lige i denne kategori. Jeg slukkede efter 14 minutter i går. Var fuldstændig lost i historien (vi starter i nutiden, så kommer der et flashback på 15 år og så kommer der et flashback på 500-600 år :? ). CGen var grim af helvedes til. Føj! Heldigvis kostede det mig kun 22,50 kr. at leje den. AVOID!!


Top
   
Indlæg: fre apr 18, 2008 18:04 
Offline

Tilmeldt: lør sep 25, 2004 17:42
Indlæg: 70
Hvis I leder efter en seriøs spild af penge og tid så se
Meet the spartans.
Magen til L... skal man da lede længe efter. Vi så den som snigpremiere. Folk udvandrede.
Da filmen på tidspunkt fortæller at nu kommer der rulletekster og bagefter mere film, forlod en meget
stor del salen.

For at citere filmland om en dårlig film. Køb stor cola og stor popcorn. Drik cola og spis popcorn under reklamer.
Derefter tages popcornbægeret over hovedet og man kan sove de næste 90 min.


Top
   
Indlæg: fre apr 18, 2008 18:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Søren Langelund skrev:
Knocked Up?? Surf's Up? Kan film ikke være gode, når de slutter med "up"? Specielt førstnævnte er da fremragende!! :shock: :thumb:


Ja, jeg ved ikke lige hvad der sker, når man smider rundt med Knocked Up i en tråd som denne. Den er blandt de absolut bedste jeg har set i det sidste års tid. Film med Seth Rogen involveret har været ret gode, her det sidste stykke tid ;) (Superbad, anyone? 8))

Dårligste film jeg har set indenfor det sidste års tid må være Aliens vs. Predator 2. Jeg forventede kun en lidt bedre film end etteren, men den var så 'forkert' på så mange punkter, at jeg alligevel blev skuffet.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre apr 18, 2008 18:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Avatar666 skrev:
Hvis du synes Epic Movie er den værste har DU set for få film. Does Wicker Man ring a bell? Nicolas "Step away from the bike" Cage's næste hastige skridt mod Gud ved hvad.

Epic Movie var faktisk OK indenfor genren. Ikke fantastisk, men har simpelthen set for mange spoof movies med bl.a. Leslie Nielsen der var flere længder dårligere.


Really? Noget af det eneste der har været dårligere her på det seneste, har været Meet the Spartans ;) Epic Movie er en gigantisk omgang hundelort. Og det tør jeg godt sige, uden at have set den :naughty:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre apr 18, 2008 20:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Pigen i kælderen...

Skjult...

En sand løgn

Benny & Joon

Ja, og sikker flere..

_________________
Movies for me :)

Min dvd-samling


Top
   
Indlæg: tors apr 24, 2008 10:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
I Am Legend

Nøjj for en skuffelse. Synes ellers præmisen og starten af filmen var fin. Kan godt lide Will og synes filmen havde en fed lækker feel i starten. Som om der var lagt i ovnen til noget stort og lækkert (tænkte Independence Day lækkert). Men men men. Det gik bare ned ad bakke, og da CGI'en viste sit grimme ansigt (dvs alle vampyrerne lignede hindanden) og alle former for realisme og de fleste af fysikkens love blev sat ud af spillet så blev det bare for latterligt og trist. Alså de kunne jo springe rundt på lofter og vægge som spiderman!

Det, og så at jeg sad i 30-40 minutter og tænke 'kom nuuu!' efterfulgt af det hele bare ligesom sluttede lynhurtigt. Lidt skæv fordeling af hvad der var relevant og spændende at bruge tid på - efter min mening.

:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty:


Top
   
Indlæg: man apr 28, 2008 10:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 23, 2001 1:01
Indlæg: 2150
Geografisk sted: Odder
Home of the Brave;
http://www.imdb.com/title/tt0763840/

Ikke bare den dårligste film jeg har valgt at se, det sidste år tid, men en af de dårligste film jeg har set nogensinde :lightsabre:

_________________
Med Venlig Hilsen
Denner

DMA 2009 VINDER: FOR BEDSTE MUSIKVIDEO


Top
   
Indlæg: søn maj 04, 2008 12:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Cloverfield. HoldaKÆFT noget snot! Blair Witch møder en rigtigt dårlig Godzilla film. God ide men eksekveret latterligt ringe.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: søn maj 04, 2008 20:11 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg gav op efter 45 minuter af BOBBY :x
Sagde mig intet!

Jeg hader Lindsay Lohan


Top
   
Indlæg: søn maj 04, 2008 20:19 
Offline

Tilmeldt: ons apr 30, 2008 21:52
Indlæg: 74
Lance skrev:
Jeg gav op efter 45 minuter af BOBBY :x
Sagde mig intet!

Jeg hader Lindsay Lohan



Jeg synes nu BOBBY er fin nok.

Jeg så "Harsh Times" http://www.imdb.com/title/tt0433387/ Igår... Puha hvor blev jeg skuffet, Elendig film!

_________________
http://taxidriverfilm.blogspot.com/
Min lille film-blog


Top
   
Indlæg: man maj 05, 2008 19:12 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
svagin skrev:
Lance skrev:
Jeg gav op efter 45 minuter af BOBBY :x
Sagde mig intet!

Jeg hader Lindsay Lohan



Jeg synes nu BOBBY er fin nok.

Jeg så "Harsh Times" http://www.imdb.com/title/tt0433387/ Igår... Puha hvor blev jeg skuffet, Elendig film!

Det gør det ikke bedre at hende Eva.L er med :?


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 129 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 69 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 61 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team