S/V: Sanyo PLV-Z5 projektor

TILLID & TROVÆRDIGHED. Al handel mellem brugerne her på Dansk Hjemmebio Forum bygger udelukkende på tillid og troværdighed fra både køber og sælgers side. Sørg for at gennemlæse dahfs retningslinier og gode råd, inden du begynder at handle her i "Salg Andet". Du kan finde dem under "Salg SD". "Andet" dækker over ALT det, der ikke hører til i hverken "Salg SD" eller "Salg HD" inkl. annoncer, der intet har at gøre med hjemmebio.
Brugeravatar
Moonpie

S/V: Sanyo PLV-Z5 projektor

Indlægaf Moonpie » fre dec 09, 2016 11:52

Jeg har sådan en 720p projektor, som næsten har kørt sin nummer 2 pære flad og har en gullig misfarvning af midten af billedet (ses primært hvis jeg ser sort-hvid film); men ellers virker den fint - den er bare blevet udskiftet med en yngre og slankere model :-)

Jeg er i tvivl om den misfarvning skyldes pæren eller det er en form for defekt?

Projektoren er udstyret med et CH4 farvefilter; men ellers er alt helt som da den blev født...

Er der nogen som helst brugtsalgsværdi i sådan en aldrende projektor eller skal nevøen bare have den at lege med?
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug

primusmotor

Re: S/V: Sanyo PLV-Z5 projektor

Indlægaf primusmotor » tirs mar 28, 2017 22:09

Hej er intra i din defekte Sanyo Z5. hvis du har den endnu. Mangler en enkelt del fra den. Du må gerne sms på 24829660 hvis intra. Mvh Peter

Tilbage til "Salg Andet"