DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 21:59

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 93 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man nov 17, 2008 17:43 
Offline

Tilmeldt: man nov 17, 2008 17:35
Indlæg: 1
Dét jeg har gjort er at: gå ind på hvor jeg kan se at Ulrik også tager skilte og sælger fra. Herefter havde jeg fotopapir liggende, man kan også købe ark billigt alt efter antal skilte man skal have. Og har fået nøjagtig samme (eller bedre) resultat som andre som har købt hos Ulrik.
Imo billigere og hurtigere :)


Link fjernet af UHK


Top
   
Indlæg: man nov 17, 2008 22:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 03, 2003 22:12
Indlæg: 3267
Geografisk sted: Söderåsen, Sverige
tobiaspanum skrev:
Og har fået nøjagtig samme (eller bedre) resultat som andre som har købt hos Ulrik


Burde måske lade dit første indlæg ligge og samle støv...(men uanset hvad jeg gør kan altså ikke lade være) :laugh:

Hvor ved du fra om kvaliteten er nøjagtig den samme (eller bedre)?
Har du da købt et sæt af UHK for dermed at sammenligne kvaliteten? ;)

tobiaspanum skrev:
Imo billigere og hurtigere :)


:?:

Tjo måske, men jeg modtog mine to bestilte sæt dagen efter bestilling. Så der kan vist ikke klages over leveringstiden ;)
At kvaliteten på de tilsendte skilte, er meget fornem med tryk i den absolutte spitzenklasse er en lige så klar selvfølge.

Uanset hvad, ville jeg gerne med den meget beskedne investering, støtte UHK for på den måde at vise, hvor værdsat et forum han sørger for dagligt er til vores venlige, rare, hjælpsomme og informative disposition :thumb:

Bedste hilsner herfra og endnu engang tak til UHK & DAHF :beerchug:

Buller :D

_________________
Billede Bosat i :sverige: på 7. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :danmark: igen).

** *** ** ***


Top
   
Indlæg: man nov 17, 2008 22:51 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
tobiaspanum skrev:
Dét jeg har gjort er at: gå ind på hvor jeg kan se at Ulrik også tager skilte og sælger fra. Herefter havde jeg fotopapir liggende, man kan også købe ark billigt alt efter antal skilte man skal have. Og har fået nøjagtig samme (eller bedre) resultat som andre som har købt hos Ulrik.
Imo billigere og hurtigere :)



Jeg er klar over, at det er samme skilte, men mine kommer ikke derfra. De er ikke helt pjattede med, at man bruger deres skilte på den måde, som jeg gør, så mine kommer et andet sted fra. Desuden har mine skilte ikke de afskyelige skygger, som de franske skilte har. Det ser rigtig kikset ud, når de bliver rammet ind...der skal ikke være skygger bag glasset i en ramme ;)

Desuden tvivler jeg meget på, at du selv kan gøre det meget billigere. Vi taler her om papir i en god kvalitet samt hele 8 A4-ark, som mest af alt er sort sort sort. Der går MEGET blæk til, hvis man printer alle 8 ark selv (jeg har prøvet), så man kommer ikke langt for kr 100 på en ganske almindelig blækprinter...og hvis du ovenikøbet heller ikke har papiret og derfor skal ud og investere i det også, så kan det da slet ikke betale sig.

Det er fair nok, at du - og andre - synes, at det er sjovere at lave skiltene selv, men lad være med at påstå, at der er en billigere løsning, for det er det ganske enkelt ikke.

Ellers god stil at tilmelde sig med det ene formål at ødelægge noget, som jeg - og andre herinde - går meget op i :nono:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tirs nov 18, 2008 0:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs nov 20, 2007 21:10
Indlæg: 295
Geografisk sted: Vejen
Jeg har købt 3 sæt, de er i kanon kvalitet og er ikke lige som de franske med skygger som UHK og skriver.

Jeg har prøvet dem i alu & sorte rammer, og det hele ser kanon.
Jeg havde også selv fået lavet nogle af dem, fra den franske side og de se ud af H til også selv om det var lavet ved en prof, da men nu engang ikke kan lave så meget dybte i en ramme, med et fladt stykke papir.

_________________
"You never know someone, until you step inside their skin and walk around."
My List, DAHF rating Billede


Top
   
Indlæg: ons nov 19, 2008 20:14 
Offline

Tilmeldt: søn nov 16, 2008 16:19
Indlæg: 16
Jeg har modtaget mine idag og de ser giga godt ud :thumb:

Men hvor kan man købe billige rammer henne? De skal kunne hænge på en skråvæg ;)


Top
   
Indlæg: ons nov 19, 2008 20:59 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Killkaj skrev:
Jeg har modtaget mine idag og de ser giga godt ud :thumb:

Men hvor kan man købe billige rammer henne? De skal kunne hænge på en skråvæg ;)


Uha, den var svær. Det med skråvæggen kan jeg i hvert fald ikke svare på. Mine egne rammer er fra henholdsvis Føtex og IKEA, men jeg kan ikke forestille mig, at de ville egne sig til skråvægge :)

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tors nov 20, 2008 12:42 
Offline

Tilmeldt: søn nov 16, 2008 16:19
Indlæg: 16
Øv.....

Men min moar fikser nok et eller andet :clap:


Top
   
Indlæg: tors nov 20, 2008 15:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 08, 2002 2:01
Indlæg: 503
Geografisk sted: Crystal Lake
Kunne noget dobbeltklæbende tape måske være en mulighed? Bare en tanke.

_________________
Peter


Top
   
Indlæg: tors nov 20, 2008 21:01 
Offline

Tilmeldt: søn nov 16, 2008 16:19
Indlæg: 16
Det kunne da godt være en mulighed :thumb:


Top
   
Indlæg: søn apr 26, 2009 19:13 
Offline

Tilmeldt: søn apr 26, 2009 18:22
Indlæg: 1
Har du stadig nogle for vil godt købe 2 folder når jeg får løn... den 1. maj så kan du ikke lige skriv din email da jeg ikke kan åbne den hvor man skal trykke for har ikke outlock
:)


Top
   
Indlæg: lør aug 22, 2009 23:11 
Offline

Tilmeldt: lør aug 22, 2009 23:00
Indlæg: 1
Hej

Har ledt efter sådan nogle skilte i over et år og købt nogle over ebay men blev sku snydt de var kun 13x10 cm.

Kan godt se det er en gammel tråd men håber nu du stadig har nogle tilbage :D

Eller at du kan henvise til en som har nogle til salg ;)


Top
   
Indlæg: lør aug 22, 2009 23:39 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
smsgatewaydk skrev:
Hej

Har ledt efter sådan nogle skilte i over et år og købt nogle over ebay men blev sku snydt de var kun 13x10 cm.

Kan godt se det er en gammel tråd men håber nu du stadig har nogle tilbage :D

Eller at du kan henvise til en som har nogle til salg ;)



Disse her er i hvert fald i A4 størrelse (21x30), så de burde være en del større end 13x10 :)

Tråden er godt nok gammel, men jeg har stadig flere tilbage. Jeg sender dig lige en pb med kontooplysninger.

...ellers findes de også på http://www.papirskilte.dk :thumb:

Pb på vej nu...

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tirs jan 05, 2010 2:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 22:27
Indlæg: 378
Geografisk sted: Hillerød
Hej

Så du havde nogle omkring jul på QXL, men kan ikke finde dem mere. Har du dem stadig til en fin pris?

_________________
Billede


Top
   
Indlæg: ons dec 21, 2016 20:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Laver lige et *7-års bump*.

Jeg har prøvet at kontakte UHK for at købe et sæt af disse, men bliver kun mødt med tavshed.
Er der nogen der vil sælge deres, eller har et bud på, hvor jeg kan skaffe noget lignende?

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: ons dec 21, 2016 21:45 
Offline

Tilmeldt: tors maj 26, 2011 20:55
Indlæg: 506
Er også særdeles interesseret hvis de stadig kan købes og prisen er rimelig.
Har ønsket noget tilsvarende lige siden jeg så de skilte man kunne købe af DTS for efterhånden mange år siden.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 93 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team