DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 22:38

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 93 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 57 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors jul 31, 2008 14:18 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK

1 FOLDER MED HJEMMEBIOSKILTE



Denne annonce omhandler en folder med flotte skilte/plakater i A4 størrelse til din hjemmebio.



1 køb = 1 folder på 4 sider med tryk på begge sider



Billede


Skiltene i folderen er fordelt på 4 sider med tryk på begge sider!



Disse flotte skilte er professionelt offsettrykt på et rigtigt trykkeri. Der er ikke tale om "hjemmeprintede" skilte. Skiltene er trykt på 170g/m2 papir og påført en vandlak, der udover at beskytte det fine tryk også giver skiltene en flot silkemat overflade. Til sammenligning er ganske almindeligt kopipapir på 80g/m2, og ”plakatpapir” er som regel fra 130g/m2 og opefter. Her er altså tale om en virkelig tyk og eksklusiv papirkvalitet på hele 170g/m2!



Skiltene er samlet i en praktisk 4-sidet folder med tryk på begge sider. Denne ”indpakning” giver dig en række spændende muligheder for ophængning. Du kan vælge at klippe langs de 3 false og derved ende op med 4 stk. A4 skilte, som du kan hænge op, som de er, eller du kan indramme dem enkeltvis i flotte rammer, der passer til din hjemmebios øvrige indretning.



TIP! Rammer i størrelsen 21x30 passer perfekt til et A4 skilt og kræver ikke, at der klippes yderligere i skiltet. 21x30 er en standardstørrelse, som man kan købe overalt. Rammerne på billederne herunder har jeg købt i Føtex. De er billige, og så har de den fordel, at de har flere placeringsmuligheder, da de også har en fod, der kan foldes ud.



Billede

Billede

Billede

Billede



Du kan også vælge at lade være med at klippe skiltene ud. Så ender du op med et flot banner, der er ca. 30 cm bredt og ca. 84 cm langt. Banneret kan hænges op, som det er, eller du kan vælge at indramme det i en stor flot ramme. En helt 7. mulighed kunne være at klippe skiltene ud og montere dem med glas på begge sider og dermed få i alt 4 skilte med 2 skilte i 1 til f.eks. ophængning ned fra loft, vinkelret på væg eller frit stående på en hylde eller oven på en højttaler. Det er kun fantasien, der sætter grænserne. Hvordan ville du ophænge disse flotte skilte?



Her er endnu et par billeder til inspiration. Rammerne på disse billeder er fra IKEA.



Billede

Billede



Skiltene passer allerede til din nuværende hjemmebio uanset hvor ”anvanceret”, den er…eller ikke er ;)



Har du endnu ikke fået investeret i udstyr, der kan dekode de nye HD lydformater? Fortvivl ikke. På bagsiden af DTS HD Master Audio skiltet er der et ganske almindeligt DTS skilt og bag på Dolby TrueHD skiltet finder du et almindeligt Dolby Digital skilt. På den måde kan du vende skiltene efterhånden, som du opgraderer dit udstyr! Smart, ikk'? :)



Skiltene er ”sat sammen” sådan her:



Blu-ray – med HD DVD på den anden side
DTS HD Master Audio – med DTS på den anden side
Dolby TrueHD – med Dolby Digital på den anden side
THX – med Dolby Digital Plus på den anden side



Billede


(den ene side)



Billede


(den anden side)




Prisen for folderen med alle skilte fordelt på 4 sider med tryk på begge sider er kun kr. 100 + porto og indpakning.



(Porto og indpakning = kr. 20 uanset antal).



OBS! Der følger IKKE rammer med!



HURTIG LEVERING! Jeg pakker og sender alle ugens dage!





Folderen pakkes omhyggeligt i et papiromslag i et plastikchartek, som igen beskyttes godt i en fotokuvert med en bagside af stift pap.



Billede



Skulle du alligevel modtage en folder, der har fået nogle skrammer i posten, så tager jeg det fulde ansvar. Det gælder også, hvis du mod forventning ikke er tilfreds med kvaliteten eller på anden måde har fortrudt dit køb. Jeg returnerer gerne det fulde beløb inkl. dine udgifter til porto begge veje, så du kan trygt handle med mig og købe denne lækre folder med flotte hjemmebioskilte.




Er du interesseret, så send mig en mail med dit navn og adresse, så ryger der et kontonummer retur :thumb:


_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 16:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 19:25
Indlæg: 1453
Geografisk sted: Give, Herning, Hedensted og Vejle
Fåååårk det ser godt ud :mrgreen: Og billigt :clap:

_________________
What was once trapped, will now be unleashed


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 19:14 
Offline

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 22:37
Indlæg: 335
Det ser bare lækkert ud!

Har du flere eksemplarer af denne folder til salg, eller sælger du kun et styks?

Jeg er ikke interesseret i at købe lige nu, men jeg kunne helt klart blive interesseret på et senere tidspunkt. :D


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 19:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
Lækkert, mail sendt med bestilling :thumb:

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 20:14 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
SimonS skrev:
Har du flere eksemplarer af denne folder til salg, eller sælger du kun et styks?


Jeg har mange, så der kan også sagtens blive en til dig, hvis du skulle blive interesseret på et tidspunkt :)

.....og skulle jeg løbe tør, så ringer jeg bare til trykkeriet og beder dem trykke nogle flere :)

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 05, 2006 20:29
Indlæg: 1036
Geografisk sted: Gotham City
Har sendt en mail med bestilling :thumb:
Ser frem til at modtage varen :D

Har du også købt den lange ramme i føtex, og til hvor meget?

Mvh
Lonberg

EDIT: Føtex ????? Hvor får jeg det fra :?: IKEA :clap:

_________________
Billede F.C. København
-----------------------------------------------------------
Antal Blå: 226 stk. --
Mr. JJ "The Joker Project"


Senest rettet af Lonberg tors jul 31, 2008 21:30, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 24, 2001 2:01
Indlæg: 5671
Geografisk sted: Lige her
Har naturligvis også bestilt. :thumb:

Lonberg skrev:
Har du også købt den lange ramme i føtex, og til hvor meget?

Mvh
Lonberg

Læs nu hvad der står. ;)

Citat:
Rammerne på disse billeder er fra IKEA.

_________________
It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 05, 2006 20:29
Indlæg: 1036
Geografisk sted: Gotham City
Gromit skrev:
Lonberg skrev:

Har du også købt den lange ramme i føtex, og til hvor meget?

Mvh
Lonberg

Læs nu hvad der står. ;)

Citat:
Rammerne på disse billeder er fra IKEA.

:hammer: Godt det snart er weekend (og 3 ugers ferie), min hjerne er vist ved at gå istå :D

_________________
Billede F.C. København
-----------------------------------------------------------
Antal Blå: 226 stk. --
Mr. JJ "The Joker Project"


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:30 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Lonberg skrev:
Har du også købt den lange ramme i føtex, og til hvor meget?


Nej, den lange ramme er fra IKEA. Den hedder RIBBA og koster kr. 119,- Den findes i flere forskellige farver, og den er rigtig fed, synes jeg. Rammen har målene 30cm x 88cm, så jeg har sådan set bare foldet folderen ud og smidt den i rammen uden at klippe eller noget. De 2 passer bare perfekt sammen :) Rammen er godt nok 2cm for "lang i begge ender", men jeg har sat lidt sort karton i begge ender, og så kan man overhovedet ikke se, at rammen er lidt for lang...eller folderen lidt for kort, om man vil ;)

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:32 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Lonberg skrev:
:hammer: Godt det snart er weekend (og 3 ugers ferie), min hjerne er vist ved at gå istå :D


Godkendt undskyldning :lol: Der er da ingen, der fungerer optimalt lige op til en god lang ferie :lol:

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 05, 2006 20:29
Indlæg: 1036
Geografisk sted: Gotham City
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Nej, den lange ramme er fra IKEA. Den hedder RIBBA og koster kr. 119,- Den findes i flere forskellige farver, og den er rigtig fed, synes jeg. Rammen har målene 30cm x 88cm, så jeg har sådan set bare foldet folderen ud og smidt den i rammen uden at klippe eller noget. De 2 passer bare perfekt sammen :) Rammen er godt nok 2cm for "lang i begge ender", men jeg har sat lidt sort karton i begge ender, og så kan man overhovedet ikke se, at rammen er lidt for lang...eller folderen lidt for kort, om man vil ;)

Super. Tak for info :thumb:

_________________
Billede F.C. København
-----------------------------------------------------------
Antal Blå: 226 stk. --
Mr. JJ "The Joker Project"


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs sep 05, 2006 20:29
Indlæg: 1036
Geografisk sted: Gotham City
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Lonberg skrev:
:hammer: Godt det snart er weekend (og 3 ugers ferie), min hjerne er vist ved at gå istå :D


Godkendt undskyldning :lol: Der er da ingen, der fungerer optimalt lige op til en god lang ferie :lol:

Nej, og heller ikke i denne varme :beerchug:

_________________
Billede F.C. København
-----------------------------------------------------------
Antal Blå: 226 stk. --
Mr. JJ "The Joker Project"


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 24, 2008 20:51
Indlæg: 845
Geografisk sted: København
De er godt nok flotte - jeg blir nød til at bestille et sæt til min kommende hjemmebio.....
Hvis du gider sende mig en PB med de nødvendige oplysninger så overfører jeg nogle penge til dig + jeg sender en PB retur med min adresse :clap: :clap: :clap: :clap:

KCLasse


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:53 
Offline

Tilmeldt: tors jul 31, 2008 21:48
Indlæg: 1
Hallo,look at these fanastic signs.The quality is the best i have every seen.You can not see a pixel

Regards



Kikiri, please create your own thread if you want to sell and/or showcase your own signs.

Admin


Top
   
Indlæg: tors jul 31, 2008 21:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn maj 20, 2007 16:00
Indlæg: 3156
Geografisk sted: Skive City
Kikiri skrev:
Hallo,look at these fanastic signs.The quality is the best i have every seen.You can not see a pixel

Regards




Øhhh hvad gik det ud på :shock: :shock:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 93 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 57 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team