DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 4:34

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man aug 21, 2017 22:52 
Offline

Tilmeldt: tors maj 05, 2011 16:46
Indlæg: 22
hej med jer jeg sælger nu ud af min samling af special versioner af bokse som er samlet gennem elev og job i stereo studio og en stor interesse for film generelt. fimmene er i perfekt stand og jeg har taget del billeder af de pågældene versioner .

SHOWGIRLS DVD limited edition dvd boks med plakat og shots glas og kortspil , jeg mangler 2 suge kopper dertil til og sætte på brysterne på plakaten men disse kan nemt købes og man så kan spille halen på æslet men sjovere :D

BREAKING BAD Blue ray steel boks med covers af Ralph Steadman

BLADE RUNNER DVD LIMITED EDITION med masser af ekstra ting blandt andet film celle derfra og virkelig lækker version af klassikeren og kanon version med alle de medfølgende ting !

pirates of the caribbean Blue Ray boks med de 4 første film dansk udgave med dk tekst.

TILBAGE TIL FREMTIDEN 20 ÅRS LIMITED EDITION BLUE RAY sjælden blue ray boks flux capacitator boks med lys i cover og bog til og stadig i folie!

godfather limited edition boks med manuscript og andet tilbehør deluxe udgaven af klassikerene . jeg har købt blue ray boksen og lagt deri af de restaurerede udgaver og fjernet dvd boksen deri magen til.

SHERLOCK HOLMES limited blue ray boks sæson 1-3 med figurer af Sherlock og watson !! sindsyg fed boks med sæson 1-3 og 2 virkelig cool figurer af Benedict Cumberbatch og Martin Sheen fra bbc serien. skal gøre opmærksom på den er med engelsk tekst kun og at jeg smider sæson 4 i også Blue ray ved siden af !

jeg er kendt for og passe på mine film og de er i super stand og virkelig cool bokse jeg kun sælger fordi jeg mangler lidt mønt !

kan afhentes i horsens eller sendes på købers regning .

jeg har billeder af dem alle og kan sendes efter ønske herinde eller via mms eller messenger.

priser er forskellige efter sjældenhed og værdi generelt men i gør en super handel med sjældne bokse!!

hvem kommer først ?

vh

nick


Top
   
Indlæg: man aug 21, 2017 22:55 
Offline

Tilmeldt: tors maj 05, 2011 16:46
Indlæg: 22
hej med jer jeg sælger nu ud af min samling af special versioner af bokse som er samlet gennem elev og job i stereo studio og en stor interesse for film generelt. fimmene er i perfekt stand og jeg har taget del billeder af de pågældene versioner .

SHOWGIRLS DVD limited edition dvd boks med plakat og shots glas og kortspil , jeg mangler 2 suge kopper dertil til og sætte på brysterne på plakaten men disse kan nemt købes og man så kan spille halen på æslet men sjovere :D

BREAKING BAD Blue ray steel boks med covers af Ralph Steadman

BLADE RUNNER DVD LIMITED EDITION med masser af ekstra ting blandt andet film celle derfra og virkelig lækker version af klassikeren og kanon version med alle de medfølgende ting !

pirates of the caribbean Blue Ray boks med de 4 første film dansk udgave med dk tekst.

TILBAGE TIL FREMTIDEN 20 ÅRS LIMITED EDITION BLUE RAY sjælden blue ray boks flux capacitator boks med lys i cover og bog til og stadig i folie!

godfather limited edition boks med manuscript og andet tilbehør deluxe udgaven af klassikerene . jeg har købt blue ray boksen og lagt deri af de restaurerede udgaver og fjernet dvd boksen deri magen til.

SHERLOCK HOLMES limited blue ray boks sæson 1-3 med figurer af Sherlock og watson !! sindsyg fed boks med sæson 1-3 og 2 virkelig cool figurer af Benedict Cumberbatch og Martin Sheen fra bbc serien. skal gøre opmærksom på den er med engelsk tekst kun og at jeg smider sæson 4 i også Blue ray ved siden af !

jeg er kendt for og passe på mine film og de er i super stand og virkelig cool bokse jeg kun sælger fordi jeg mangler lidt mønt !

kan afhentes i horsens eller sendes på købers regning .

jeg har billeder af dem alle og kan sendes efter ønske herinde eller via mms eller messenger.

priser er forskellige efter sjældenhed og værdi generelt men i gør en super handel med sjældne bokse!!

hvem kommer først ?

vh

nick


Top
   
Indlæg: man aug 21, 2017 22:57 
Offline

Tilmeldt: tors maj 05, 2011 16:46
Indlæg: 22
alle er med dk tekst pånær Sherlock Holmes boksen og sæson 4. jeg har ikke helt styr på og smide billeder op herinde kan ikke finde upload billeder men kan sende alle dem i ønsker :)

vh

nick


Top
   
Indlæg: ons aug 23, 2017 21:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 07, 2003 1:01
Indlæg: 1496
Kan du sætte priser på dem?


Top
   
Indlæg: tors aug 24, 2017 8:07 
Offline

Tilmeldt: tors maj 05, 2011 16:46
Indlæg: 22
Hej Mike

jeg kan sætte nogle umiddelbare priser men havde regnet med folk skrev med interesse og vi fandt ud af det.

showgirls boks 150 kr

blade runner 5 disc 300 kr

breaking bad komplet limited boks 250 kr

sherlock holmes limited blu ray boks 400 kr

godfather limited boks 250 kr

pirates boks med de 4 film 200 kr

tilbage til fremtiden flux capacitor limited 300 kr

det er umiddelbare priser og vil sige nogle af dem er pris faste mens andre kan forhandles en lille smule afhængig af interesse evt i flere ting og mht og købe nu :)

vh

nick


Top
   
Indlæg: søn sep 10, 2017 9:43 
Offline

Tilmeldt: lør aug 22, 2009 12:17
Indlæg: 51
Breaking bad og tilbage fremtiden 500 kr. pp


Top
   
Indlæg: søn sep 10, 2017 20:33 
Offline

Tilmeldt: tors maj 05, 2011 16:46
Indlæg: 22
hej kazzens tjek pb . vh Nick.


Top
   
Indlæg: ons sep 13, 2017 15:28 
Offline

Tilmeldt: tors maj 05, 2011 16:46
Indlæg: 22
UPDATE

da breaking bad og tilbage til fremtiden boksene er solgt er her liste med de resterende nu med med faste priser men på par af dem lidt lavere !!

showgirls limited edition dvd 100 kr

blade runner 5 disc limited dvd 250 kr

Sherlock Holmes limited Blue Ray med 2 statuer af hovedrollerne 400 kr

godfather limited edition med manuskript blu Ray. 200 kr

pirates blu Ray boks med 4 første film 180 kr

jeg har billeder og yderligere titler til salg ved henvendelse jeg kan sende.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team