K: Black metal på vinyl

TILLID & TROVÆRDIGHED. Al handel mellem brugerne her på Dansk Hjemmebio Forum bygger udelukkende på tillid og troværdighed fra både køber og sælgers side. Sørg for at gennemlæse dahfs retningslinier og gode råd, inden du begynder at handle her i "Køb". Du kan finde dem under "Salg SD".
Brugeravatar
Kristian
Geografisk sted: Slagelse

K: Black metal på vinyl

Indlægaf Kristian » tors feb 18, 2016 20:37

For en del år siden, solgte jeg ud af samlingen, bla nogle skiver med Immortal og Burzum. Nu savner jeg dem igen, så jeg ville høre om der var nogle der ville sælge dem tilbage igen ;) Andre klassiske skiver er også velkommen :thumb:
"Free Truman!"

Brugeravatar
Kermit
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater

Re: K: Black metal på vinyl

Indlægaf Kermit » lør mar 19, 2016 2:24

Købte et par stykker af dig, ikke lige dem du nævner dog! (Skulle ha købt nogen flere :-P)

Brugeravatar
Kristian

Indlægaf Kristian » tirs mar 22, 2016 12:35

Altid irriterende at opdage at man godt ville have beholdt noget af det gamle skrammel man tidligere har solgt ;) Nu har vinylen godtnok også fået en renæssance igen. Det minder mig lidt om de gamle dage med DVDen. Alt var Specielt Edition. Det er jo nærmest umuligt at købe en ny plade der ikke er i Gatefold, 180g, med farvede vinyl og kode til download ;)
"Free Truman!"

Brugeravatar
Kristian

Indlægaf Kristian » fre dec 02, 2016 11:53

Skal finde en julegave til mig selv, så hvis jeg kan hjælpe nogle af med IMMORTAL, BURZUM eller andet skrammel i den dur, så er det jo en win-win situation . gerne dem som jeg solgte for nogle år siden - de vil hjem kan jeg mærke :-)
"Free Truman!"

Tilbage til "Køb"