DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs apr 16, 2024 5:50

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man okt 15, 2007 12:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
SATANS! jeg tænkte nok de var hurtigt væk... øv øv øv...
/edit
der står de stadig er på lager derinde... hvor har i jeres info fra?

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: man okt 15, 2007 12:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
KingHans skrev:
SATANS! jeg tænkte nok de var hurtigt væk... øv øv øv...
/edit
der står de stadig er på lager derinde... hvor har i jeres info fra?


Jeg havde bestilt dem lørdag aften og fik mails kl. 11.50 i dag om, at de var udgået.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: man okt 15, 2007 12:59 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Bestilling er nu gennemført, og det lykkedes mig at bestille alle antal af de nævnte titler, på nær A Good Year.

Men nu må vi se hvor mange der dukker op. Får nok en mail fra den (ligesom sidst) hvori de fortæller hvor mange de ikke er i stand til at levere.

Jeg giver lyd når jeg ved mere :)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: man okt 15, 2007 13:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 13, 2007 22:45
Indlæg: 618
Geografisk sted: 8000 - Århus C
Lyder fornemt.. Så kan Axel music få noget at lave ;)

_________________
Ih ha, man er jo næsten nød til at have en signatur hvis man skal fremvise sin DVDsamling, samt sit lille Billede logo


Top
   
Indlæg: man okt 15, 2007 13:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
njhansen skrev:
KingHans skrev:
SATANS! jeg tænkte nok de var hurtigt væk... øv øv øv...
/edit
der står de stadig er på lager derinde... hvor har i jeres info fra?


Jeg havde bestilt dem lørdag aften og fik mails kl. 11.50 i dag om, at de var udgået.


Det var da underligt med A Good Year, når den stadigvæk står som værende på lager. Jeg bestilte den lørdag eftermiddag, men har ikke fået nogen mail om at de ikke har flere, så jeg håber da, at jeg nåede at få en af de sidste :)


Top
   
Indlæg: man okt 15, 2007 14:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Har lige fået en mail med at Departed nu er på lager igen. Dog nåede de at slette min ordre - så jeg opretter pænt en ny.


Top
   
Indlæg: man okt 15, 2007 16:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
Pjalte skrev:
Bestilling er nu gennemført, og det lykkedes mig at bestille alle antal af de nævnte titler, på nær A Good Year.

Men nu må vi se hvor mange der dukker op. Får nok en mail fra den (ligesom sidst) hvori de fortæller hvor mange de ikke er i stand til at levere.

Jeg giver lyd når jeg ved mere :)


lyder rigtig godt... prøver selv at bestille a good year så.. så må vi se.. :)

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: man okt 15, 2007 16:22 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
KingHans skrev:
lyder rigtig godt... prøver selv at bestille a good year så.. så må vi se.. :)

Kan se den står som på lager nu. Da jeg bestilte var den udgået, og kunne ikke lægges i kurven.. Men kan da håbe de har fået fat i flere :)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 11:26 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Har netop modtaget en trist mail fra axelmusic.dk - følgende film kan ikke leveres: :shock: :(

Citat:
Children Of Men
The Departed
Saw III
Stranger Than Fiction
Perfume - Story Of A Murderer
A Good Year
The Fountain
Music And Lyrics - Et Sikkert Hit
Wild Bunch (UK)
Universal Soldier
Snatch


Resten bliver dog stadig leveret fragt- og gebyrfrit.. Så nogen får desværre knap så meget ud af deres handel :?

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 11:39 
Offline

Tilmeldt: ons jan 24, 2007 16:51
Indlæg: 226
Pjalte skrev:
Har netop modtaget en trist mail fra axelmusic.dk - følgende film kan ikke leveres: :shock: :(

Citat:
Children Of Men
The Departed
Saw III
Stranger Than Fiction
Perfume - Story Of A Murderer
A Good Year
The Fountain
Music And Lyrics - Et Sikkert Hit
Wild Bunch (UK)
Universal Soldier
Snatch


Resten bliver dog stadig leveret fragt- og gebyrfrit.. Så nogen får desværre knap så meget ud af deres handel :?


øv. Vi skulle nok have været hurtigere ude...


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 11:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 12, 2005 23:07
Indlæg: 3357
Geografisk sted: Vesterbronx!
Sådan gør det når man er så nærig.... :D ;)

_________________
Den officielle Criterion & Masters of Cinema bytte/salg tråd- link

www.dvdtimes.co.uk / www.dvdbeaver.com / www.dvdcompare.net / TSPDT Top 100


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 12:16 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Pjalte skrev:
Har netop modtaget en trist mail fra axelmusic.dk - følgende film kan ikke leveres: :shock: :(

Citat:
Children Of Men
The Departed
Saw III
Stranger Than Fiction
Perfume - Story Of A Murderer
A Good Year
The Fountain
Music And Lyrics - Et Sikkert Hit
Wild Bunch (UK)
Universal Soldier
Snatch


Resten bliver dog stadig leveret fragt- og gebyrfrit.. Så nogen får desværre knap så meget ud af deres handel :?


Hvad f***** er nu det med Axel og ringe lagerstyring :x Det var samme "problem" sidste gang. Dengang tænkte jeg "nå ja, det er jo trods alt tilbudstitler, sååå....", men nu er det nøjagtig samme problemstilling igen :? Hvorfor kan Axel ikke levere varer, som ifølge dem selv er på lager? Selv var jeg meget opmærksom på kun at bestille lagervarer, men nu kan jeg alligevel kun få leveret én enkelt ud af 6 :shock: Det er da for ringe tilbud eller ej. Er det mon, fordi vi bestiller sammen? Axel havde jo tjent en mindre formue i "ekspeditionsomkostninger", hvis vi havde bestilt hver for sig ;) Laver Axel mon en sortering af deres bestillinger og betjener bestillinger med bedst fortjeneste først? Det kan selvfølgelig være én stor tilfældighed og vi bare var for sent ude, men titlerne stod jo som værende på lager :shock:

Enten bliver der sorteret i bestillingerne, eller også er Axels lagerstyring simpelthen så ringe, at hverken de eller deres kunder kan bruge lagerstatus til noget som helst. Det er meget skuffende, synes jeg.

Jeg har ellers altid været glad for Axel, men jeg kan ikke acceptere, at de igen og igen ikke kan levere lagervarer, så jeg vil da overveje, om jeg overhovedet har lyst til at handle mere hos dem.

(jeg tænker her naturligvis KUN på axelmusic.dk...ikke .com, for det virker helt perfekt og har altid gjort det :thumb: )

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 12:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
min "a good year" blev også meldt udsolgt idag... det var den eneste title jeg selv havde bestilt, tror bare de har ufattelig lidt af de titler.

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 13:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
Hvad f***** er nu det med Axel og ringe lagerstyring :x Det var samme "problem" sidste gang. Dengang tænkte jeg "nå ja, det er jo trods alt tilbudstitler, sååå....", men nu er det nøjagtig samme problemstilling igen :? Hvorfor kan Axel ikke levere varer, som ifølge dem selv er på lager? Selv var jeg meget opmærksom på kun at bestille lagervarer, men nu kan jeg alligevel kun få leveret én enkelt ud af 6 :shock: Det er da for ringe tilbud eller ej. Er det mon, fordi vi bestiller sammen? Axel havde jo tjent en mindre formue i "ekspeditionsomkostninger", hvis vi havde bestilt hver for sig ;) Laver Axel mon en sortering af deres bestillinger og betjener bestillinger med bedst fortjeneste først? Det kan selvfølgelig være én stor tilfældighed og vi bare var for sent ude, men titlerne stod jo som værende på lager :shock:

Enten bliver der sorteret i bestillingerne, eller også er Axels lagerstyring simpelthen så ringe, at hverken de eller deres kunder kan bruge lagerstatus til noget som helst. Det er meget skuffende, synes jeg.

Jeg har ellers altid været glad for Axel, men jeg kan ikke acceptere, at de igen og igen ikke kan levere lagervarer, så jeg vil da overveje, om jeg overhovedet har lyst til at handle mere hos dem.

(jeg tænker her naturligvis KUN på axelmusic.dk...ikke .com, for det virker helt perfekt og har altid gjort det :thumb: )


Jeg tror bare, at de har meget ringe lagerstyring - og ikke, at de sorterer i ordrerne. Jeg bestilte fem DVDer til mig selv og tre til en kammerat lørdag aften og de blev alle annulleret i mandags, da de var udgået. Tre timer efter de annulleringsmails kom der mails om, at nu var A Good Year, The Departed og Perfume på lager igen. Så forsøgte jeg igen - fem minutter efter jeg havde modtaget de mails - og i dag er der igen kommet annulleringsmails fra dem på de titler. Det er lidt af et cirkus, må man sige :? :roll:

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: ons okt 17, 2007 13:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Jeg bestilte The Fountain, Suspiria, Music and Lyrics, Stranger Than Fiction, Me without You, The Wild og A Good Year allerede torsdag eftermiddag. De ankom alle med pakkeposten i mandags (sendt samlet til en pris langt, langt under de 105 kr., jeg ialt betalte i porto! :shock: Axel har godtnok scoret kassen på forsendelsen).

Kun en enkelt var i folie og resten havde alle i mere eller mindre grad halv-snaskede, støvede covers og fedtfingre & små-ridser på selve skiverne. Jeg tror, Axel har været MEGET langt ude på lageret for at grave dem frem og har sikkert allerede torsdag kørt på de sidste pumper mht. "de større titler". De har uden tvivl ikke haft særligt mange eksemplarer af hver (de har muligvis endda måtte ty til "brugtkassen", hence de halv-miserable covers) og tydeligvis ikke haft spor styr på lagerkapaciteten, så jeg kan bestemt godt forstå, at mange ærger sig over at være gået glip af film, der stod som værende på lager, da bestillingen blev lagt. (Jeg tror ikke, der ligger nogen konspiration bag Axels valg af heldige kunder ;) )

Jeg synes det er et utroligt flot initiativ, Pjalte laver, men jeg vil næppe nogensinde selv benytte mig af tilbuddet, eftersom det gælder om at slå hurtigt til, hvilket bitter erfaring viser, når Axel sælger ud af lageret til spotpris.
Deres forsendelsesomkostninger er selvfølgelig helt hen i vejret, men fremover må det vel være et individuelt spørgsmål om man vil ofre prisen eller risikere en lang næse....


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team