DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 9:33

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 486 indlæg ]  Gå til side Foregående 129 30 31 32 33 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre okt 07, 2011 17:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Opdatering til sagen...

06 okt 2011
- Jeg fik endelig et svar fra ny her:), hvor han brokkede sig over at han havde sendt 2 gange til mig og det ikke kan passe at de ikke kommer frem til mig.

- Jeg svarede at jeg tvivlede på han overhovedet havde sendt filmen(e) med posten (for jeg er jo ikke den første der påstår det). Hvor jeg også nævnede at jeg sagde allerede efter første 'forsøg', at jeg ønskede at få pengene retur.

I dag
Beskeden er læst men afventer på et svar....

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: fre okt 07, 2011 18:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Hold kæft hvor en platugle! Han skal bare kyles ud af DAHF :devil:


Top
   
Indlæg: fre okt 07, 2011 19:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Prøv at tage kontakt til vores moderatorteam, som kender til sagen og har taget action. :?
DeathPosture skrev:
Det lyder fandme godt nok kikset. :(
Jeg har selv haft et par uheldige handler med ham, og kan på det kraftigste opfordre alle til IKKE at handle med ny her:).

Yes sir! - Så er det på plads. Havde det stået til mig var han allerede losset ud.
Der skal gøres kort proces med plattenslagere som ham.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: lør okt 08, 2011 9:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Havde egentlig bestemt mig for ikke at ville blande mig mht. den sælger men er flere gange blevet advaret imod at handle med ham på trendsales hvor han også har mange handler med varer der aldrig er kommet frem...

Karaktererne kan kun ses for medlemmer derinde, og selvom han også har mange positive derinde så synes jeg stadigvæk at 12 negative + 13 neutrale også taler sit sprog....

3 eksempler:

"Varen aldrig modtaget, sælger er fuld af dårlige undskyldninger og kan bestemt ikke anbefales!"

"ALDRIG HAR JEG OPLEVET SÅDAN EN FUSKER... FÅR ALDRIG SIN VARE... MEN DINE VURDERINGER SIGER JO ALT. "

"Varen aldrig modtaget.Fusk og dårlige undskyldninger fra sælger. Kan absolut IKKE anbefales!!! "

_________________
Movies for me :)

Min dvd-samling


Top
   
Indlæg: lør okt 08, 2011 11:46 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 24, 2006 10:12
Indlæg: 4423
Geografisk sted: København
Det er det samme på recordere.dk.

_________________
Pioneer 5090h, HTPC, XBOX 360 Slim, Yamaha YSP-5100, Logitech Harmony One og bøffen


Top
   
Indlæg: man okt 10, 2011 10:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Vi er opmærksomme på sagen og er i gang med at tage action på den. Problemet er, at vi som moderatorer ikke kan banne brugere, så vi skal lige have nogle højere magter ind over. 8)

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man okt 10, 2011 11:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Jeg går ud fra, at I har afstemt jeres moderatorrolle med Ulrik, der har sagt god for teamet. Hvis det er tilfældet, tager I sagen op internt. Hvis løsningen er 'Ban' beder I Sieker sørge for resten. Så slipper I for at 'lede' efter Ulrik og trække de dårlige sager i langdrag. 8)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: man okt 10, 2011 13:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Så længe vi er bundet på arme og ben i forhold til at kunne tage affære, så er der ikke meget, vi kan gøre. Jeg ved godt, det er et super svagt svar, men da vi ikke kan få fat i Ulrik, så sidder vi stadig her og triller tommelfingre.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs okt 11, 2011 8:35 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
På moderator-teamet er vi blevet enige om, at jeg står for modereringen på hele markedspladsen.

Fremover bedes alle henvendelser i disse kategorier derfor bringes til mig :)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs okt 11, 2011 11:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Tillykke med forfremmelsen! :thumb:
Hvad vil du starte med og hvad kan vi, som brugere, forvente fremover?

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tirs okt 11, 2011 15:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Jeg vil:

- Opdatere retningslinjerne for køb og salg her på DAHF.
- Være konsekvent overfor utroværdige brugere, der ikke udviser den rette DAHF-ånd, ikke følger retningslinjerne og som gentagne gange laver ballade med sine handler (snyd, bedrag, ikke korrekt vare etc.).
- Være den person på DAHF som brugerne skal rette henvendelse til hvis de oplever en dårlig handel, føler sig snydt i en handel etc.
- Være bindeleddet mellem moderatorstaben og brugerne på markedspladsen.
- Være åben for forslag og kritik med henblik på hvordan markedspladsen fungerer.

:)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs okt 11, 2011 15:47 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Som min første handling som moderator på markedspladsen, har jeg givet brugeren ny her:) besked om, at han ikke længere er velkommen til at handle på markedspladsen. Han er med andre ord suspenderet.

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs okt 11, 2011 16:11 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Jeg har netop set på de "gamle" retningslinjer, og personligt finder jeg dem meget dækkende.

Jeg har redigeret lidt dem og de kommer fremover til at se ud som følger:

Citat:
Retningslinier og gode råd til sælger ved salg:

1. Der er intet krav om at der skal være en fast pris for den vare, du ønsker at sælge. Dog kan dette være en rigtig god idé, da det sparer tid for både køber og sælger. Derudover undgår sælger også at købere foreslår en pris som er under sælgers forventning.
Sælger du flere varer i samme tråd, skrives pris ud for hver enkelt vare.
2. Hvis det er en film på DVD/Blu-ray du sælger, så skriv hvilken region der er tale om. Husk også oplyses oprindelsesland - f.eks. R2DK, hvis dvdudgivelsen er dansk.
3. Beskriv varens stand. Er du kom køber det mindste i tvivl – så spørg!
4. Tag gerne et billede af den vare, du sælger, eller link til varen på nettet.
5. Sælger du flere varer i samme tråd, fjernes de købte varer straks efter salg - eller det markeres tydeligt ud for varen, at den er solgt.
6. Hvis du vælger at skrive "køber betaler porto" så skriv hvorledes den sendes til køber, samt hvad portoen er. Dette er ikke et krav, men et godt råd.
- oplys gerne flere valgmuligheder til køber, såsom brev, pakkeforsendelse osv.
7. Når varen er solgt ændres overskriften, så det tydeligt fremgår, at varen er solgt.

Retningslinier og gode råd til sælger ved auktion:

1. Hvis du afholder auktion så husk at angive et sluttidspunkt (dato samt klokkeslæt).
2. Hvis det er en film på DVD/Blu-ray du sælger, så skriv hvilken region der er tale om. Husk også oplyses oprindelsesland - f.eks. R2DK, hvis dvdudgivelsen er dansk.
3. Beskriv varens stand.
4. Tag gerne et billede af den vare, du sælger, eller link til varen på nettet.
5. Husk at angive en mindsteprisen. Ellers er alle bud gyldige.
6. Skriv gerne en "køb nu" pris for de utålmodige.
7. Hvis du vælger at skrive "køber betaler porto" så skriv gerne hvorledes den sendes til køber, samt hvad portoen er. Dette er ikke et krav, men et godt råd.
- oplys gerne flere valgmuligheder til køber, såsom brev, pakkeforsendelse osv.
8. Oplys hvis varen er sat til salg/auktion andre steder og hvor (brug gerne links).
9. Når varen er solgt ændres overskriften, så det tydeligt fremgår, at varen er solgt.
10. Tillad kun bud i tråden. Bud på PB virker utroværdigt ved auktion.

Retningslinier og gode råd til køber:

1. Byd kun hvis du er seriøs køber.
2. Sørg for at få den endelige pris inkl. evt. porto oplyst, inden du byder.
3. Få gerne sælger til at oplyse præcis, hvordan varen indpakkes og sendes, inden handlen afsluttes.
4. Vær indstillet på, at forudbetaling er helt normalt ved handel med andre brugere på dahf.
5. Det er god skik at informere sælger, når varen er modtaget for dermed at markere, at handlen er endeligt gennemført.


Al handel på dahf bygger udelukkende på tillid og troværdighed fra både køber og sælgers side, så det er vigtigt at alle, der handler på dahf, har samme indstilling. Hvis du ikke er enig i ovenstående - eller dele af ovenstående - så lad være med at handle på dahf.

Mener du at der mangler noget - så giv mig besked, så vi kan få det med :)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs okt 11, 2011 16:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
fint

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: tirs okt 11, 2011 16:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Pjalte skrev:
Som min første handling som moderator på markedspladsen, har jeg givet brugeren ny her:) besked om, at han ikke længere er velkommen til at handle på markedspladsen. Han er med andre ord suspenderet.


:beerchug:

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 486 indlæg ]  Gå til side Foregående 129 30 31 32 33 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team