DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 4:33

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs apr 03, 2018 10:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Avs... :cry3: Det er desværre ingen aprilsnar.
Jeg har selv en BDP-83 som jeg elsker og kan ikke forstille mig andet som afspiller. Så det gør ondt at læse OPPO's udmelding, at de stopper med at lave flere afspillere, for jeg havde nu håbet de ville fortsætte, selvom market for fysiske medier er faldende. Det betyder jeg skal hurtig skrabe nogle penge sammen og anskaffe mig en UHD-203, inden det er forsent.


Citat:
It has been 14 years since we established OPPO Digital in the United States, and with the support of our customers, technical partners, and movie/music studios, we produced many award-winning Hi-Fi audio products and universal disc players, spanning three generations from DVD, Blu-ray, to 4K UHD.

As our latest 4K UHD players reach the pinnacle of their performance, it is time to say goodbye. We are proud to have made such well-regarded products and to have served the enthusiast community. Without our customers' suggestions, encouragement, and support, we could not have accomplished these achievements.

Though OPPO Digital will gradually stop manufacturing new products, existing products will continue to be supported, warranties will still be valid, and both in-warranty and out-of-warranty repair services will continue to be available. Firmware will continue to be maintained and updates released from time to time. Customers can rest assured that they will continue to receive the high quality service and support that they have come to expect from OPPO Digital.

We greatly appreciate the opportunity to have developed such exciting products for our customers. It has been an honor.

Best regards,

All of us at OPPO Digital


https://www.oppodigital.com/farewell.aspx

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 12:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs okt 23, 2001 1:01
Indlæg: 3215
Geografisk sted: Odense
Virkelig trist - har fornylig købt en UHD-203 og har i forvejen en BDP 93 (og faktisk også en BDP-83 hvor jeg kom til at støde til drevet så den havde læse problemer) - og er rigtigt glad for dem.

Jeg overvejede også Panasonic og andre men jeg har tusindvis af Blu-ray og DVD'er fra andre regioner så der var ikke rigtigt noget alternativ syntes jeg.

I fremtiden bliver det vel noget med at have både en reg 1 og en reg 2 afspiller stående ^^.

_________________
Mine film
4K Ultra HD = 357
Blu Ray = 2707
HD-DVD = 296
JVC DLA-X5500, oppo udp-203/Oppo-BDP93, Panasonic DP-UB9004EG, Toshiba XE1, 92inch Meler Arrow, Marantz SR7011, Audio Pro Black Diamond/Vector/Pearl, Monitor Audio ASW-100.


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 13:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Øv, jeg har en UHD 203 og det er i særklasse den bedste afspiller, jeg nogensinde har haft. Der har på intet tidspunkt været problemer med den. En skam de stopper, men der har nok ikke været nok, der har været interesseret i at betale det ekstra deres afspillere koster i forhold til de ganske udmærkede afspillere man kan købe væsentligt billigere.


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 14:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Det' noget lårt. Jeg ved endnu ikke om jeg kommer med på UHD-vognen før der ikke findes andet end strømning, men hvis jeg gør, så bliver det tilsyneladende med en afspiller fra en anden producent, og så håber jeg at BDP-103'eren holder til evig tid :roll:

Jeg skal hente ny forstærker i dag, så det er ikke en mulighed at ræse ud og købe en 203'er...

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 14:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
ImpulzE skrev:
Det betyder jeg skal hurtig skrabe nogle penge sammen og anskaffe mig en UHD-203, inden det er forsent.


Når du kommer fra en ældgammel 83'er, så skal jeg love for, at du får opgraderingen at føle :thumb:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 15:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
ImpulzE skrev:
Avs... :cry3: Det er desværre ingen aprilsnar.
Jeg har selv en BDP-83 som jeg elsker og kan ikke forstille mig andet som afspiller. Så det gør ondt at læse OPPO's udmelding, at de stopper med at lave flere afspillere, for jeg havde nu håbet de ville fortsætte, selvom market for fysiske medier er faldende. Det betyder jeg skal hurtig skrabe nogle penge sammen og anskaffe mig en UHD-203, inden det er forsent.


Citat:
It has been 14 years since we established OPPO Digital in the United States, and with the support of our customers, technical partners, and movie/music studios, we produced many award-winning Hi-Fi audio products and universal disc players, spanning three generations from DVD, Blu-ray, to 4K UHD.

As our latest 4K UHD players reach the pinnacle of their performance, it is time to say goodbye. We are proud to have made such well-regarded products and to have served the enthusiast community. Without our customers' suggestions, encouragement, and support, we could not have accomplished these achievements.

Though OPPO Digital will gradually stop manufacturing new products, existing products will continue to be supported, warranties will still be valid, and both in-warranty and out-of-warranty repair services will continue to be available. Firmware will continue to be maintained and updates released from time to time. Customers can rest assured that they will continue to receive the high quality service and support that they have come to expect from OPPO Digital.

We greatly appreciate the opportunity to have developed such exciting products for our customers. It has been an honor.

Best regards,

All of us at OPPO Digital


https://www.oppodigital.com/farewell.aspx


Trist trist trist... det kunne tyde på at jeg også skal overveje at opgradere min 83SE, hvis jeg vil fortsætte med OPPO.

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Indlæg: tirs apr 03, 2018 15:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Du skal bare op med 15k og købe en 205'er ;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: ons apr 04, 2018 7:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Hehe ja, og så må skærmen jo også lige have en upgrade samtidig... og sikkert også lyden, det kan hurtigt blive en dyr omgang ;)

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team