DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 12:13

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre dec 22, 2017 21:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors maj 07, 2015 15:05
Indlæg: 497
Jeg har gennem et stykke tid tid gået og overvejet at opgradere mit fjernsyn til 65" og så ser jeg at dette her Philips TV er på tilbud til 4.999 kr. her mellem jul og nytår. Jeg synes umiddelbart at det virker som et godt tilbud og jeg havde alligevel ikke planlagt at skulle ud at investere store summer på et nyt fjernsyn.

http://www.pricerunner.dk/pi/2-3977440/TV/Philips-65PUS6262-Produkt-Info

Mit spørgsmål er:
Er der nogen af jer der kender dette tv og har nogle kommentarer til det, eller er der nogen af specifikationerne I bider specielt mærke i og som jeg skal være opmærksom på ?

Min anvendelse af tv er kun en lille smule alm. flow tv og ellers film fra fysiske medier såsom DVD og BD. Jeg spiller ikke computerspil og streamer ikke.

På forhånd tak for hjælpen :)


Top
   
Indlæg: fre dec 22, 2017 22:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Kender det ikke, men dælme billigt for et 65" :shock:

Kan se det har kostet 12.000,- så mon ikke det er OK.


Top
   
Indlæg: ons jan 17, 2018 21:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
På pricerunner ser det ud til,m at det har kostet 7-8000 i et par måneder, og kun kortvarigt var oppe på 12. Så måske bedst at se det som et 7-8000kr's tv.

På phillips egen sider er der nogle brugeranmeldelser som svinger en del : https://www.philips.dk/c-p/65PUS6262_12 ... nmeldelser

Jeg tror det er fair at sige, at fokus ved dette produkt er på kvantiteten. Det findes vist ikke billigere i den størrelse, og så må man nok bare forvente en relativ lav kvalitet. Alt andet vil være ulogisk.

Mht 'specs' så ved du jo kun selv hvad der er vigtigt. Jeg bemærkede lige at det modsat mange andre TV ikke tilbyder man kan installere andre apps end hvad der følger med.

_________________
Mino - DAHF medlem # 339 - DTS - certificeret.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team