DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 10:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn mar 19, 2017 19:46 
Offline

Tilmeldt: lør aug 21, 2010 11:47
Indlæg: 3
har lige købt min drømme projektor men har så opdaget den klicker når jeg skifter melem programmerne :roll:
er det normalt ting den skal .har ikke den store viden om den ..link ----> https://youtu.be/HLbzARvKtJE


Top
   
Indlæg: søn mar 19, 2017 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Det kunne godt lyde som noget dynamisk et-eller-andet der fysisk set skifter eller lukker op eller i oppe i projektoren. Så længe den ikke bare gør det sådan helt umotiveret, så prøv at glemme det :thumb:

Jeg kender i øvrigt ALT FOR GODT den der frygt for, at der skulle være noget galt med JVC-projektoren ;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: søn mar 19, 2017 23:23 
Offline

Tilmeldt: lør aug 21, 2010 11:47
Indlæg: 3
hej Naiera

man kan godt høre der sker noget i projektoren men lyder voldsomt :(
jeg fik den hjem for 4 dage siden.
jeg ved ikke om den har fået en hår tur med fragten så det er derfor jeg søger hjælp
jeg har købt den i tysk butik som demo model som kun har kørt under 100 timer
så den har ikke rørt sig rat meget i nu
nu må jeg nok lige skrive hvad model vi snakker om så det også kommer på sin plads [x7000] jeg ved en here inde har den så kan være han kun svare på det også...

men ellers give den et fantastisk billedet og jeg har ikke fortrudt mit køb på noget tidspunkt
men der en lille ting der driller mig lidt når jeg skal have billedet til at passe ind på lærredet top og bund passer fint ind.. men siderne mangler lige en cm.. være side hvorfor ? lærredet er et fastramme lærred med white flex mathvid dug 108" 240 x 135 så de mål sku da passe ikke :!:

link til billedet ----> https://billedeupload.dk/?v=XgP0C.jpg


Top
   
Indlæg: man mar 20, 2017 21:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Det du ser der er helt fint, med hensyn til at få billedet til at passe, synes jeg. Der mangler vel ikke noget i siderne når du har et "rigtigt" billede på? Ellers må du vel bare zoome lidt ind. Det med at få billedet til at passe perfekt kan være lidt af en kunstart. Du skulle bare se hvordan det foregår her :nuts:

Tillykke med 7000'eren i øvrigt. Jeg må klare mig med min X30 i et godt stykke tid endnu ;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team