Samsung Netflix-app problemer

Kig indenfor her, hvis du gerne vil diskutere - eller har spørgsmål vedr. - "hardware" såsom dvd afspillere, forstærkere, projektorer, TV, højttalere - you name it. Blu-ray, 1080i/p, fullHD, 3D. Alle spørgsmål vedrørende hardware hører til her.
Brugeravatar
wigant
Indlæg: 2074
Tilmeldt: man aug 23, 2010 14:45
Geografisk sted: The road

Samsung Netflix-app problemer

Indlægaf wigant » ons aug 03, 2016 23:15

Når jeg prøver at tilgå Netflix app'en på mit Samsung tv bliver den ved ned at stå og loade med sort baggrund og Netflix skrevet med rødt.

Er der nogen som ved at man kan tvinge en lukning af app'en igennem eller restarte den?

Brugeravatar
Fritte
Indlæg: 26107
Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01

Re: Samsung Netflix-app problemer

Indlægaf Fritte » ons aug 03, 2016 23:23

Prøv lige det her:

Bring up Netflix on your TV and press the arrows on your remote in the following sequence: Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up.
Select the "Deactivate" option to sign out of Netflix.


Det var sådan jeg skulle resette Netflix på min Blu-ray-afspiller.

Brugeravatar
wigant
Indlæg: 2074
Tilmeldt: man aug 23, 2010 14:45
Geografisk sted: The road

Re: Samsung Netflix-app problemer

Indlægaf wigant » tors aug 04, 2016 7:07

Det var den ligeglad med.

Det hjalp dog at tage strømmen fra TV'et i et minuts tid;-)

Tak fritte.


Tilbage til "Hardware til DVD og Blu-ray"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster