DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 11:22

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
 Titel: Dvd-afspiller
Indlæg: man apr 23, 2001 21:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Viper:
Det findes desværre ikke. Det tager lige den smule tid for laseren at skifte position, at det ikke helt kan undgås.

</font><HR></BLOCKQUOTE>

Jeg vil komme med den påstand at der ikke er nogen hak eller stop i afspilning på min Denon dvd-1500. Iflg. hifi-klubben kører maskinen med en 5-10 sek. buffer, hvilket gør at den ikke laver stoppet når laseren skal skifte.

Morten


Top
   
 Titel: Dvd-afspiller
Indlæg: tirs apr 24, 2001 21:11 
Offline

Tilmeldt: man mar 05, 2001 2:01
Indlæg: 18
Geografisk sted: Ballerup
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by skovboe:
Jeg vil komme med den påstand at der ikke er nogen hak eller stop i afspilning på min Denon dvd-1500. Iflg. hifi-klubben kører maskinen med en 5-10 sek. buffer, hvilket gør at den ikke laver stoppet når laseren skal skifte.

Morten

</font><HR></BLOCKQUOTE>

Hej Morten.

Nu ved jeg ikke hvilken Hifi klub du var i, men da jeg var i hifiklubben i lyngby, blev jeg fortalt at der ikke fandtes en maskine med denne egenskab ... men det glæder mig da at det findes Billede står det i manualen, at den har denne egenskab???

-----------
Kasper


Top
   
 Titel: Dvd-afspiller
Indlæg: tirs apr 24, 2001 21:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
Hej

Citat jf. http://www.hifiklubben.dk:

"Ingen rejehop!
DVD-1500 har et motorsystem, som gør det muligt for afspilleren at læse DVD-skiverne i dobbelt hastighed. Informationerne læses og gemmes i en buffer (digital hukommelse), inden de bliver afspillet og sendt videre. Hvis rystelser eller eksempelvis støv får laserpickuppen til at hoppe over nogle informationer, har den tid til at finde tilbage til den rigtige position og aflæse igen – på den måde undgår du afbrydelser og ”hoppen” i musikken"

Hilsen

Morten


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team