DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 14:47

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør mar 03, 2001 0:41 
Offline

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 272
Jeg er helt med på at udveksle billeder osv. af anlæg. Jeg kan da starte med at fortælle om mit eget ... vil lave nogle billeder i løbet af næste uge Billede

Sony KV32FX60.
Sony DVP-S7700.
Cambridge CD6, modifiveret med LC Audio nyeste Clock + 2 OP-Amps.
Densen DM-30 effektforstærker til front.
Yamaha RXV-795 Reciever, trækker kun bagkanalerne.
LC Audio MK 3.2 Mono til centeren.
Front: Carlsson Ortho Acoustic 52 ... lettere modificeret.
Center: B&W HTM2
Bag: Amadeus 14 fra DAT.
SUB: B&W AS6


Top
   
Indlæg: lør mar 03, 2001 14:19 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Vi vil se nogle billeder!!! Det ser jo rigtig fedt ud, og jeg glæder mig til du får taget nogle billeder af det, som vi kan se.

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>


Top
   
Indlæg: lør mar 03, 2001 19:10 
Offline

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 272
Jeg har desværre ikke selv en aktiv hjemmeside som jeg kan ligge billederne ud på. Jeg sender dog gerne billederne til dig Ulrik, måske kan du så få dem vist på siden. Det kan evt. være starten til en ny billedeside, hvis du ellers har tid til det. Har ingen ide om hvor omfattende det er, at lave sådan en??


Top
   
Indlæg: søn mar 04, 2001 15:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Scorpion:
Jeg har desværre ikke selv en aktiv hjemmeside som jeg kan ligge billederne ud på. Jeg sender dog gerne billederne til dig Ulrik, måske kan du så få dem vist på siden. Det kan evt. være starten til en ny billedeside, hvis du ellers har tid til det. Har ingen ide om hvor omfattende det er, at lave sådan en??</font><HR></BLOCKQUOTE>

Det må du da meget gerne. Hvis du vil sende dem til mig, så vil jeg også smide dem op. Jeg har bare tænkt mig at lægge dem op uden at gøre det helt store, så det kan jeg sagtens finde tid til. På sigt kunne man jo evt. lave noget mere avanceret, hvor folk selv kunne lægge billeder op og skrive tekst til, men det vil jeg ikke bruge tid på før (og hvis) det bliver en "succes".

Du må meget gerne skrive en lille tekst til billederne, hvis du føler de kræver en forklaring Billede

------------------
Ulrik Horsted-Kristensen
<A HREF="mailto:uhk@dvdmagasinet.dk">uhk@dvdmagasinet.dk</A>

[This message has been edited by Ulrik Horsted-Kristensen (edited 04-03-2001).]


Top
   
Indlæg: ons mar 07, 2001 11:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Hey Scorpion, hvordan kan du have effektforstærkerne stående derinde? De kan jo overhovedet ikke komme af med varmen.
Jeg prøvede selv at stille min effektforstærker derind i starten, men kunne godt se at det ikke holdt en meter. Sådan nogle satanner skal jo have noget luft, ellers tager komponenterne jo skade :(

Mærkeligste front højttalere du har dig :P

Jeg troede egentlig HTM2 var større, efter at jeg så en HTM1 IRL forleden... Den er fandme stor!

Ellers ser det sgu meget lækkert ud :)

------------------
Torben Andersen
------------------
http://www.spilzonen.dk
http://www.viper.dk


Top
   
Indlæg: ons mar 07, 2001 17:37 
Offline

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 272
Hejsa Viper,

Jeg har faktisk slet ingen problemer med at have min MK 3.2 forstærker under tv'et. Den står tændt 24 timer i døgnet, alligevel er den kun smålunken. Det samme gælder for min Densen DM-30, som står på kommoden under cd'en.
Det er meget forskelligt fra forstærker til forstærker. Havde engang en 3 kanals eff. fra Arcam. Den blev helt vildt varm .. kunne næsten brænde fingrene på den .. he he
Elles skulle det være et meget godt tegn at de ikke bliver ret varme. Varmen opstår jo egentligt fra "tabt" effekt der ikke kommer noget ud af.

Hygge ...


Top
   
Indlæg: ons mar 07, 2001 22:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Ah, ok :)
Jamen det er jo kun godt, at de ikke bliver så varme. Jeg ved dog, at nogle af de virkelige dyre effektforstærkere bliver meget varme :) Har i hvert fald hørt fra en, som nærmest kunne opvarme sin stue med en (kan ikke lige huske mærke/model).
Men jeg har også smidt alt mit i rack nu, så det er ikke noget problem at de bliver varme. Så slipper jeg også for at tænde radiatoren ;)

Jeg er også gået over til at have mit kørende konstant. Er blevet træt af at de skal "varme op", ofte et par timer, før det lyder rigtigt.

------------------
Torben Andersen
------------------
http://www.spilzonen.dk
http://www.viper.dk


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team