DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 6:30

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: tors jan 13, 2011 22:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Trier skrev:
Haha, det hjælper da ikke din sag at skrive at du har haft 3 forskellige plasma-tv. :laugh: Gik de allesammen i stykker eller hva'?


Næh. Det er vel tilladt at opgradere?

Trier skrev:
Og når jeg siger at jeg sætter TV'et på pause, så mener jeg pause og ikke bare 5 minutter.


Sætter du det på pause i seks timer så? Vi skal langt over den slags, før du får burn-in...

Var du bange for burn-in på dit CRT tv? De kan nemlig også få burn-in.

Trier skrev:
Jamen det er da altid noget så. Alligevel slutter du dit indlæg med at råbe af mig. :roll:


Det var lissom temmelig urelateret til hvorvidt du er tilfreds med dit tv...

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors jan 13, 2011 23:37 
Offline

Tilmeldt: man jul 22, 2002 1:01
Indlæg: 1409
Ja, det er tilladt at opgradere.

Nej, jeg sætter ikke mit Tv på pause.

Nej, jeg var ikke bange for burn-in på mit CRT TV

Nå, nu må du da for pokker være tilfreds. Jeg har svaret kort og kontant på dine spørgsmål. Nu kan du vel ikke finde på mere at afspore tråden med......eller hva'?


Top
   
Indlæg: tors jan 13, 2011 23:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Skal jeg være tilfreds? Hvad med lige at feje for egen dør, mester? Det var dig der var 'udfordrende' her i tråden, og kørte den af sporet, fordi der var en udtalelse der åbenbart faldt dig for brystet.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre jan 14, 2011 0:16 
Offline

Tilmeldt: man jul 22, 2002 1:01
Indlæg: 1409
Udfordrende?? Okay, så du finder det udfordrende at jeg beder dig uddybe en kommentar som ”Plasma er bare bedre til det hele”. Det var vel et ganske legitimt spørgsmål at stille som ikke kørte noget som helst af sporet, eller gik jeg glip af noget der? Og så bliver man lige pludselig kaldt for mester, i et indlæg der emmer af hidsighed. Hvis der virkelig ikke skal mere til, så vil jeg da pænt styre uden om de tråde, du deltager i fremover.

”Don’t feed the troll” – er det ikke sådan de siger. Det må jeg jo så lade være med.


Top
   
Indlæg: fre jan 14, 2011 10:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede

Boys, det er fredag. Lad os allesammen være gode venner.
Hermed opfordring til at PLASMA-fronten og LCD-fronten slutter fred med et stort knus.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre jan 14, 2011 16:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Og så lige en sidebemærkning: Jeg fatter simpelthen ikke den der med at "jeg vil også kunne se film i solskin"... A'hva'? Hvem ser dog film i oplyste rum? Når I går i biografen beder I så også om at få lyset i salen tændt under forestillingen? Film skal selvfølgelig ses i mørke rum, sådan er det bare.

Men det er vel den samme mentalitet der får folk til at se Lawrence of Arabia på en iPod i S-toget eller sådan noget.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team