DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:31

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors jul 12, 2018 14:24 
Offline

Tilmeldt: tirs maj 03, 2011 19:44
Indlæg: 160
Geografisk sted: Valby
Neeeej hvor er jeg da pludselig blevet træt af udgivelserne på 4K-skiver! Jeg har førhen kunnet se igennem fingre med, at jeg måtte have Star Wars, og Marvel uden danske tekster, men nu er Coco kommet, og det er nok en af de skiver jeg har glædet mig mest til at se på mit OLED med HDR.... men jeg har en søn på 3,5, så der nytter det ikke noget at den ikke er med dansk tale. Så nu kan jeg vælge at købe blu-ray´en med dansk tale, så min søn får noget ud af den, eller 4k-skiven som JEG har glædet mig til. Jeg kan selvfølgelig sagtens se den på bluray, men det vil irriterer mig grænseløst at vide, at den findes i et langt bedre format :wallbanger:

Lige nu er jeg på det stadie hvor jeg enten siger, rul det fysisken 4K-format ordentligt ud, ELLER erkend det ikke holder, og så bare afliv pisset fuldstændigt, så må vi nøjes med crappy streaming.... det her der hverken er fugl eller fisk, det er pisse irriterende :evil:

_________________
Min blå samling: http://c.mymovies.dk/sjoestrand


Senest rettet af Sjølle tors jul 12, 2018 16:05, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2018 15:01 
Offline

Tilmeldt: fre jul 01, 2005 10:19
Indlæg: 1461
Hej Sjølle - du må godt komme forbi og låne den danske bluray her i Rødovre, selvom jeg godt ved at det ikke er helt det samme, som at sønnike kan sætte den på efter forgodtbefindende. Hvis han så bliver vild med den kan du altid investere når den er faldet lidt mere i pris.


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2018 16:08 
Offline

Tilmeldt: tirs maj 03, 2011 19:44
Indlæg: 160
Geografisk sted: Valby
Hej Morten. Det er et skide sødt tilbud :thumb:

Men jeg kommer nok til at købe den selv, da jeg er total samlernørd, og i forvejen har alt hvad Pixar har lavet. Min frustration går bare på, at jeg nok er nødt til at "nøjes" med bluray-versionen, men slet ikke magter ikke at have 4K udgaven at se.... og det er måske liiiige i overkanten at købe begge ;)

Jeg synes bare det er SÅ synd at det her nye fantastiske format er kommet, men nærmest lader til at være halvdødt allerede fra start :cry:

_________________
Min blå samling: http://c.mymovies.dk/sjoestrand


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2018 20:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Køb den fra en streamingtjeneste til sønikke og på blu-ray 4K til far. Så er alle glade og der er ikke fare for, at knægten ridser skiven, plus han kan se den alle mulige steder og ikke kun i hjemmebiografen med fars assistance. :thumb:

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: lør jul 21, 2018 12:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 03, 2003 1:01
Indlæg: 873
Geografisk sted: København
Du er ikke den eneste som er meget træt af Disney. Hver gang der udkommer en ny UHD blu-ray fra Disney i Danmark, får jeg en del mail om hvor trætte folk er grundet de manglende Danske tekster eller Dansk tale, har tidligere skrevet til min kontakt hos Disney men vil prøve igen. Angående tekster går det den rigtige vej når Solo: A Star Wars Story udkommer på UHD blu-ray i Danmark bliver det med Svenske og Norske tekster så mangler der kun de Danske :roll: . Disney har valgt kun at udgive COCO, Cars 3 og Pirates 5 på UHD blu-ray i USA, har selv købt dem hjem fra USA, kan helt klart anbefale COCO hold nu op et billede og Dolby Atmos lydspor der er på den film.

Hvis du ikke allerede har deltaget kan du vinde COCO på blu-ray https://biojensen.dk/vind-coco-paa-blu-ray

_________________
Inspiration og råd til hjemmebiografen http://www.biojensen.dk


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team