DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 0:01

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 116 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 58 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs maj 31, 2016 17:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Billede

EDIT: Tråden er omdøbet til Scream Factory-tråden. Her kan vi holde alle annonceringer og debatten samlet ét sted. :)

-

John Carpenters The Thing på vej i en 2-Disc Collector's Edition fra Scream Factory! :D

September release og indhold + artwork offentliggøres i næste uge. :thumb:

Citat:
**NEW TITLE ANNOUNCE to Celebrate Our 4-Year Anniversary!**

We couldn't let this special day go by without some exciting news that we hope will rock you to the core: John Carpenter's classic THE THING will be getting a 2-disc Blu-ray Collector's Edition treatment this Fall!

We are truly honored to have the chance to pay the ultimate respect for this popular and iconic film. Release date is planned for September. Stay tuned to this page within the next week for all the details including new artwork extras and more.

Lastly, we want to take this time on our anniversary to once again thank you guys for so much support over the last four rewarding years. It's been an amazing ride and we look forward to more of the "rollercoaster" for more years to come. :)


Billede


Senest rettet af Fritte man aug 15, 2016 23:22, rettet i alt 3 gange.

Top
   
Indlæg: ons jun 01, 2016 10:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Det er sjældent at jeg er oppe at køre over en katalog-udgivelse, men denne her skal helt sikkert hjem :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons jun 01, 2016 10:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle


Tjek lige denne obskure trailer.

Citat:
John Carpenter’s 1982 classic was advertised well in advance of its summer release with this elusive teaser trailer. Long rumored to exist, this teaser is hidden on the 2008 French DVD release (where I got it from), and isn’t available on any other DVD, Blu-Ray, or even laserdisc release of the film! For some reason, the beginning of the trailer runs at 12 frames per second. I went through frame by frame and determined this must be the way its supposed to run, as there’s different bits of film damage each frame, as opposed to each frame being the same.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons jun 01, 2016 12:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Det er med 110% sikkerhed den skal hjem til min samling.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: man jun 06, 2016 9:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3354
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
:clap: :clap: :clap:

En a mine absolutte favoritfilm! Den skal helt sikkert hives hjem - selvom jeg meget sjældent køber film på fysiske medier i disse dage.

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: ons jun 08, 2016 19:47 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 14, 2004 19:26
Indlæg: 988
specs.

NEW 2K scan of the Inter-positive supervised and approved by director of photography Dean Cundey

NEW 4.1 created from the original 70MM Six Track Dolby Stereo soundtrack

NEW Audio Commentary with director of photography Dean Cundey

NEW The Men of Outpost 31 - interviews with Keith David, Thomas Waites, Peter Maloney and more…

NEW Assembling and Assimilation – an interview with editor Todd Ramsay

NEW Behind the Chameleon – interviews with visual effects artists Peter Kuran and Susan Turner, special make-up effects artist Rob Burman and Brian Wade and more….

NEW Sounds from the Cold – interviews with supervising sound editor David Lewis Yewdall and special sound effects designer Alan Howarth

NEW Between the Lines – an interview with novelization author Alan Dean Foster

Audio Commentary by director John Carpenter and actor Kurt Russell

John Carpenter’s The Thing: Terror Takes Shape – a documentary on the making of THE THING featuring interviews with John Carpenter, Kurt Russell, special effects make-up designer Rob Bottin, legendary matte artist Albert Whitlock plus members of the cast and crew (80 minutes – SD)

Outtakes (5 minutes - SD)

Vintage featurettes from the electronic press kit featuring interviews with John Carpenter, Kurt Russell and Rob Bottin (12 minutes - SD)

Vintage featurettes – The Making of a Chilling Tale and The Making of THE THING (1982 – 14 minutes - SD)

Vintage Product Reel – contains a promotional condensed version of the film with additional footage not in the film (19 minutes - SD)

Vintage Behind-the-Scenes footage (2 minutes - SD)

Annotated Production Archive – Production Art and Storyboards, Location Scouting, Special Make-up Effects, Post Production (48 minutes - SD)

Network TV Broadcast version of THE THING (92 minutes - SD)

Teaser Trailer

Theatrical Trailers (U.S. and German Trailer)

TV spots

Radio Spots

Still Gallery (behind-the-scenes photos, posters and lobby cards)

1080p High-Definition Widescreen (2.35:1) / DTS-HD Master Audio 5.1 / 1982 / Approximate Feature Running Time: +/- 109 minutes / English Subtitles / Special Features Are Not Rated. Region A (U.S. and Canada)


Top
   
Indlæg: ons jun 08, 2016 19:47 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 14, 2004 19:26
Indlæg: 988
specs.

NEW 2K scan of the Inter-positive supervised and approved by director of photography Dean Cundey

NEW 4.1 created from the original 70MM Six Track Dolby Stereo soundtrack

NEW Audio Commentary with director of photography Dean Cundey

NEW The Men of Outpost 31 - interviews with Keith David, Thomas Waites, Peter Maloney and more…

NEW Assembling and Assimilation – an interview with editor Todd Ramsay

NEW Behind the Chameleon – interviews with visual effects artists Peter Kuran and Susan Turner, special make-up effects artist Rob Burman and Brian Wade and more….

NEW Sounds from the Cold – interviews with supervising sound editor David Lewis Yewdall and special sound effects designer Alan Howarth

NEW Between the Lines – an interview with novelization author Alan Dean Foster

Audio Commentary by director John Carpenter and actor Kurt Russell

John Carpenter’s The Thing: Terror Takes Shape – a documentary on the making of THE THING featuring interviews with John Carpenter, Kurt Russell, special effects make-up designer Rob Bottin, legendary matte artist Albert Whitlock plus members of the cast and crew (80 minutes – SD)

Outtakes (5 minutes - SD)

Vintage featurettes from the electronic press kit featuring interviews with John Carpenter, Kurt Russell and Rob Bottin (12 minutes - SD)

Vintage featurettes – The Making of a Chilling Tale and The Making of THE THING (1982 – 14 minutes - SD)

Vintage Product Reel – contains a promotional condensed version of the film with additional footage not in the film (19 minutes - SD)

Vintage Behind-the-Scenes footage (2 minutes - SD)

Annotated Production Archive – Production Art and Storyboards, Location Scouting, Special Make-up Effects, Post Production (48 minutes - SD)

Network TV Broadcast version of THE THING (92 minutes - SD)

Teaser Trailer

Theatrical Trailers (U.S. and German Trailer)

TV spots

Radio Spots

Still Gallery (behind-the-scenes photos, posters and lobby cards)

1080p High-Definition Widescreen (2.35:1) / DTS-HD Master Audio 5.1 / 1982 / Approximate Feature Running Time: +/- 109 minutes / English Subtitles / Special Features Are Not Rated. Region A (U.S. and Canada)


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2016 9:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Super-øv at denne er region A regionslåst - og at Shout Factory i øvrigt ikke shipper til DK.

Jeg burde nok købe en regionsfri afspiller på et tidspunkt.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2016 10:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
DeathPosture skrev:
Super-øv at denne er region A regionslåst - og at Shout Factory i øvrigt ikke shipper til DK.

Jeg burde nok købe en regionsfri afspiller på et tidspunkt.


Har lige købt en billig Samsung på Ebay til 800kr der virker perfekt. Efter at have ejet 2 oppo solgte jeg min for 1 år siden, men fandt også ud af der var en del låste A titler alligevel der kom ud.
Skal helt sikkert have denn titel hjem til samlingen.

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2016 11:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Puroresufan skrev:
Har lige købt en billig Samsung på Ebay til 800kr der virker perfekt.


Har du et link til den evt.? Er selv på udkig efter en helst temmelig billig afspiller.


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2016 11:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Her er de to covers. Superærgerligt at man ikke har brugt den originale poster (mit avatar). Det til højre er ellers godkendt.

Billede


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2016 15:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
Avatar666 skrev:
Puroresufan skrev:
Har lige købt en billig Samsung på Ebay til 800kr der virker perfekt.


Har du et link til den evt.? Er selv på udkig efter en helst temmelig billig afspiller.


Ups, dyrere end jeg huskede, men er denne plastic maskine fra dem her:

http://www.ebay.com/itm/SAMSUNG-BD-J510 ... SwGotWsPL8

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2016 15:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan fik du den igennem tolden uden at betale dummebøde til PostDK?

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2016 15:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Hvis man ikke har en Oppo i forvejen, så skal man sgu da få fingeren ud og købe sådan en...

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2016 15:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Puroresufan skrev:
Ups, dyrere end jeg huskede, men er denne plastic maskine fra dem her:

http://www.ebay.com/itm/SAMSUNG-BD-J510 ... SwGotWsPL8

Ah dem har jeg også haft kig på, dog med en Sony Region A-afspiller som jo er den region jeg 'mangler' :) Den mener jeg dog kostede en $100 + porto + moms.

Men hvad skal du købe ekstra til? Virker det hele ud af boksen ellers skal der købes en strømkonverter med ?

DeathPosture skrev:
Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan fik du den igennem tolden uden at betale dummebøde til PostDK?

Det er jo en af de ebay-auktioner under Global Shipping-programmet så du slipper ikke for moms, det er de $31.90 der står angivet under import charges og de bliver opkrævet up front.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 116 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 58 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team