Big Sleeve Blu-Ray, For eller Imod ??

Det er her, du skal ind, hvis du gerne vil diskutere Blu-ray udgivelser - fra alle regioner. HD nyheder hører også til i dette forum.
Brugeravatar
rikkepigen
Geografisk sted: Det Vilde Vestjylland.

Big Sleeve Blu-Ray, For eller Imod ??

Indlægaf rikkepigen » ons jan 04, 2017 18:31

Disney er nu begyndt at udsende lidt af deres katalog på noget de kalder Big Sleeve Edition,
har bestilt Guardians Of The Galaxy - Big Sleeve Edition Blu-ray til £19.95 hjem for at se hvad
det var for noget, ved egentlig ikke hvad jeg havde regnet med, har altid været tilfreds med størrelsen
på en alm BD udgivelse, men disse Big Sleeve udgaver er på størrelse med en LP plade og ca ½CM tyk,
syntes virkelig de har skudt helt ved siden af, fatter ikke hvad ideén er med disse udgivelser ??
Hvad er jeres mening om dette nye tiltag, tror i overhovedet det overlever, jeg tvivler..!!

http://www.zavvi.com/blu-ray/guardians-of-the-galaxy-big-sleeve-edition/11350338.html?widget_id=390207

Brugeravatar
Fritte

Re: Big Sleeve Blu-Ray, For eller Imod ??

Indlægaf Fritte » ons jan 04, 2017 19:37

Synes slet ikke, at de er pengene værd.

Brugeravatar
schøn
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Indlægaf schøn » tors jan 05, 2017 10:21

Jeg synes da de ser fede ud, det er vel bare en ny form for collectors edition :-)

Jeg køber ikke så mange film længere, men kunne godt blive fristet hvis prisen ikke er uoverskuelig
Peter Hansen

My Collection

Brugeravatar
Spencer
Geografisk sted: Et sted derude

Indlægaf Spencer » tors jan 05, 2017 13:35

Jeg synes det er nogle fede art works, der følger med, i den Star Wars-udgivelse! :yum:
Værd at ramme ind og hænge på væggen, hvis man har lidt plads til overs.

Brugeravatar
biojensen
Geografisk sted: København

Indlægaf biojensen » lør jan 07, 2017 13:53

Som gamle laserdisc samler måtte jeg bare eje en af udgivelserne :D . Har købt Star Wars: The Force Awakens Big Sleeve Edition som indeholder filmen på blu-ray og dvd, bonus på blu-ray + 4 billeder, men ved ikke om der bliver købt flere
Inspiration og råd til hjemmebiografen http://www.biojensen.dk

Tilbage til "Blu-ray-udgivelser"