Ja, jeg har netop talt med to kammerater, der har oplevet det samme. Der er åbenbart også debat andre steder (Moovy.dk bl.a.), hvor folk rapporterer det samme. Jeg tog fat i Arrow, og de kunne desværre ikke gøre noget.
Det mest bizarre er dog de her lange, tårevædede copy-paste svar man får fra Amazon. Amerikanske firmaer gør en dyd ud af at forklare, hvor vigtig man er som kunde og hvor uendeligt kede de er af, at man er utilfreds. Bare de ikke skal ændre noget ved deres metoder eller reelt tage stilling til det, man har klaget over.
Min ene kammerat brokkede sig til Amazon og fik bl.a. denne smøre tilbage:
" I know that no matter what I say or do, this can't be made right. But, I do want you to know that even though words can't express how sorry I am for this bad experience."
Med den ordlyd må man næsten gå ud fra, at supporteren har knaldet med min kammerats kæreste eller kørt hans førstefødte over med en pølsevogn. Hvis han ikke kan udtrykke med ord, hvor nedbrudt han er over, at en kunde ikke kan få en film, skal han måske overveje en anden karriere.
_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're
bloody bad-mannered, or just
half-witted."
Sete film