DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:47

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1193 indlæg ]  Gå til side Foregående 150 51 52 53 5480 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre jan 26, 2018 18:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
DDD, Wow HD, DVD Pacific, osv. ejes alle af samme DirecToU-foretagende. Det er ÅREVIS siden jeg har fået snuppet noget jeg har bestilt hos dem (hovedsageligt Pacific). Jeg bestiller typisk to-tre anime-udgivelser ad gangen.

Selvom de sender fra samme sted i Kentucky og det er de samme folk der ejer butikkerne, så kan priserne dog være vidt forskellige. I løbet af 2017 røg priserne på det meste anime hos Wow HD f.eks. i vejret.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Senest rettet af Naiera fre jan 26, 2018 22:02, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: fre jan 26, 2018 21:10 
Offline

Tilmeldt: tors maj 26, 2011 20:55
Indlæg: 506
Citat:
DDD, Wow HD, DVD Pacific, osv. ejes alle af samme DirecToU-foretagende

Kært barn har mange navne ;)
Har løbende suppleret samlingen hos Deepdiscount.com i et par år (hvis min hukommelse ikke svigter mig),men er ikke blevet taget og der har aldrig været en værdiangivelse på de pakker jeg har modtaget fra dem.


Top
   
Indlæg: fre jan 26, 2018 22:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Henrik24 skrev:
Jeg har på det seneste benyttet wowhd.dk, som har gratis fragt, dvs. jeg bestiller så 2 film af gangen (f.eks et par Warner Archives titler til ca. DKK 200-250 i alt), og da pakken er så lille er den gledet igennem uden problemer på de ca. 30 forskellige pakker, jeg har modtaget fra dem det sidste halve år. Det er vistnok samme bagmænd som også står bag DDD, men på wowhd er udvalget måske 10% mindre (det er vist de lidt sleazy titler, som ikke er hos wowhd).

Takker for tippet og ja det er de samme der står bag DDD etc. Derfor vil jeg også tro at de er begyndt på samme nummer nu. Derudover er det min erfaring at det ikke så meget er pakkens størrelse som værdiangivelsen der får de røde lamper til at blinke. De sidste to ud af tre gange jeg er blevet nuppet har været på forsendelser af enkelte udgivelser med påskrevet farlig værdi. Har nogle gange også fået pakker med en 20-30 udgivelser igennem uden problemer. Værdi $10 :) Det giver jo fin mening. Hvorfor skal postdk bruge kræfter på at åbne en udgivelse de er usikker på om skal have moms på når de kan finde masser der uden videre er er over bagatelgrænsen.


Senest rettet af Avatar666 fre jan 26, 2018 22:55, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: fre jan 26, 2018 22:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Athene skrev:
Har løbende suppleret samlingen hos Deepdiscount.com i et par år (hvis min hukommelse ikke svigter mig),men er ikke blevet taget og der har aldrig været en værdiangivelse på de pakker jeg har modtaget fra dem.

Jeg har nok modtaget en 100 pakker/breve fra dem de sidste par år og intet er blevet nuppet og intet har haft tydelig angivelse. Har du fået en pakke fra dem sendt i sidste eller denne måned? Jeg fik en pakke afsendt d. 13/12 uden angivelse, men den seneste sendt d. 21/12 har pludselig tydelig angivelse. Derfor er jeg jo bange for at de har trukket en streg i sandet omkring der og det vil være kutyme fremover, så derfor var min skrivning en lille advarsel :) Hvis du har modtaget noget sendt senere der har en old school DDD-angivelse vil jeg meget gerne høre det. Rigtig gerne faktisk for håber det er en 'fejl' :)


Top
   
Indlæg: lør jan 27, 2018 9:30 
Offline

Tilmeldt: tors sep 09, 2010 14:34
Indlæg: 1735
Jeg har en pakke undervejs fra wowhd, så jeg kan lige checke hvad der står af værdi uden på pakken, når den kommer. Det er godt nok kun 2 BD til i alt DKK 101, så den er måske lige på den kriminelle grænse.


Top
   
Indlæg: lør jan 27, 2018 9:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Den er 21 kroner over, så den er skam, i teorien, vildt farlig. De sidste to bøder jeg har fået har været på 23 og 21 kroner! Plus selvfølgelig de 160,-...

Pointen er, at hvis det er over 79,99 kroner, så er fanden løs i laksegade. Det kan være lige meget om prisen, uden forsendelse, er 80 eller 800 kroner; de er lige vilde efter at få fat i den.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: lør jan 27, 2018 20:37 
Offline

Tilmeldt: tors maj 26, 2011 20:55
Indlæg: 506
Avatar666 skrev:
Athene skrev:
Har løbende suppleret samlingen hos Deepdiscount.com i et par år (hvis min hukommelse ikke svigter mig),men er ikke blevet taget og der har aldrig været en værdiangivelse på de pakker jeg har modtaget fra dem.

Jeg har nok modtaget en 100 pakker/breve fra dem de sidste par år og intet er blevet nuppet og intet har haft tydelig angivelse. Har du fået en pakke fra dem sendt i sidste eller denne måned? Jeg fik en pakke afsendt d. 13/12 uden angivelse, men den seneste sendt d. 21/12 har pludselig tydelig angivelse. Derfor er jeg jo bange for at de har trukket en streg i sandet omkring der og det vil være kutyme fremover, så derfor var min skrivning en lille advarsel :) Hvis du har modtaget noget sendt senere der har en old school DDD-angivelse vil jeg meget gerne høre det. Rigtig gerne faktisk for håber det er en 'fejl' :)

Jeg har for nylig modtaget to pakker fra dem,som begge blev bestilt/sendt mellem jul og nytår.Jeg har ikke papæskerne længere,men jeg er sikker på at der ikke var nogen værdiangivelse eller nogen anden 'unormal' markering/angivelse på dem.
Jeg skulle gerne få en pakke mere fra dem i den kommende uge så jeg vender tilbage hvis der noget at se på den.


Top
   
Indlæg: lør jan 27, 2018 21:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Athene skrev:
Jeg har for nylig modtaget to pakker fra dem,som begge blev bestilt/sendt mellem jul og nytår.Jeg har ikke papæskerne længere,men jeg er sikker på at der ikke var nogen værdiangivelse eller nogen anden 'unormal' markering/angivelse på dem.
Jeg skulle gerne få en pakke mere fra dem i den kommende uge så jeg vender tilbage hvis der noget at se på den.

Det vil være helt perfekt hvis det er tilfældet. Var det pakker (kasser) du modtog eller de der brevforsendelser de også fyrer afsted når det er 1-3 film? Den jeg fik var en af deres papkonvolutter med en film i. Har også en håndfuld forsendelser på vej fra dem. Leveringstiden har dog været høj på det sidste. Over en måned på det hele og en film afsendt d. 3. december er ikke dukket op endnu hvilket er lidt foruroligende.


Top
   
Indlæg: søn jan 28, 2018 22:19 
Offline

Tilmeldt: tors maj 26, 2011 20:55
Indlæg: 506
De kom i små papkasser.Bestiller oftest 4-5 film ad gangen for at undgå de tynde papkonvolutter.Leveringstiden plejer for mit vedkommende at være ca. 3 uger.Det kan være at problemerne hos PDK kan påvirke det.


Top
   
Indlæg: tirs jan 30, 2018 19:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Fra amazon.co.uk, Diabolidvd og Vinegar Syndrome:

The Fortune
The Border
Charlie Varrick
Blue Collar

Slithis
Cut and Run
Mr. Mean / Joshua
The Being
Etoile
Web of the Spider


5 Films Five Years Volume 1 & 2
Penitentiary
Fugitive Girls
Lucifer's Women
Young Girls Do (DVD)
Velvet High / Summertime Blue (DVD)



Billede Billede Billede Billede

Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Billede Billede


Top
   
Indlæg: tors feb 01, 2018 20:36 
Offline

Tilmeldt: fre jul 01, 2005 10:19
Indlæg: 1461
Jeg har modtaget Jörg Buttgereits German Angst fra FilmRise, og der er angivet en spilletid på 112 minutter. Den tyske bd/dvd som skilter med at være uncut har en angivet spilletid på 118 minutter, men er ikke engelskvenlig, og Another World Entertainments dvd-udgivelse har angiveligt en spilletid på 107 minutter.

Jeg kan ikke finde nogen informationer om, at den bd jeg har modtaget skulle være klippet - er der nogen som kan hjælpe?

På forhånd tak.

Billede


Top
   
Indlæg: tors feb 01, 2018 22:17 
Offline

Tilmeldt: tors maj 26, 2011 20:55
Indlæg: 506
Modtaget fra Amazon UK,til 437 kr. med BIGTHANKS-kode og porto.

BilledeBilledeBillede


Top
   
Indlæg: fre feb 02, 2018 10:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Mortenbruun skrev:
Den tyske bd/dvd som skilter med at være uncut har en angivet spilletid på 118 minutter

Tror du ikke bare det er en trykfejl med de 118 min. Kan godt se den står til 118 min her:

https://ssl.ofdb.de/view.php?page=fassu ... vid=398802

Men de samme fine limited udgaver af samme film fra samme udgiver har kun en løbetid på 111:18 min:

https://ssl.ofdb.de/view.php?page=fassu ... vid=398569

DVD-udgaven der blev udgivet samtidig har en tid på 106:50 min. som vel modsvarer de 111 + PAL speed up:

https://ssl.ofdb.de/view.php?page=fassu ... vid=399141


Top
   
Indlæg: fre feb 02, 2018 14:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Athene skrev:
Jeg har for nylig modtaget to pakker fra dem,som begge blev bestilt/sendt mellem jul og nytår.Jeg har ikke papæskerne længere,men jeg er sikker på at der ikke var nogen værdiangivelse eller nogen anden 'unormal' markering/angivelse på dem.
Jeg skulle gerne få en pakke mere fra dem i den kommende uge så jeg vender tilbage hvis der noget at se på den.

Jeg fik tre forsendelser i dag fra DDD:

En pakke sendt d. 17/1 med tydelig værdiangivelse, og to papkonvolutter fra henholdsvis d. 29/12 og 17/1 uden tydelig angivelse. Det er altså rent lotteri :) Alle røg iøvrigt udenom tolden.


Top
   
Indlæg: fre feb 02, 2018 20:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Fra amazon.co.uk og DeepDiscountDVD:

Hell Drivers
The Witches
Slaughterhouse Rock

The Amicus Collection
The Sword and the Claw / Brawl Busters
American Gothic
Wait Until Dark


Billede Billede Billede

Billede Billede Billede Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1193 indlæg ]  Gå til side Foregående 150 51 52 53 5480 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team