DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 15:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør okt 23, 2010 19:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 22:26
Indlæg: 646
Geografisk sted: Danmark
Kommer den i DK inden længe? Jeg tænker på så man kan købe den f. eks i BB..

_________________
And you run and you run to catch up with the sun, but it's sinking
And racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way, but you're older
Shorter of breath and one day closer to death

Time - Pink Floyd


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 19:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Den udkommer på tirsdag herhjemme, men der er danske undertekster på den engelske udgave. Køb fra Amazon og spar penge.


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 19:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 22:26
Indlæg: 646
Geografisk sted: Danmark
Fritte skrev:
Den udkommer på tirsdag herhjemme, men der er danske undertekster på den engelske udgave. Køb fra Amazon og spar penge.


Har du en pris på dk versionen?

Det er jo bare fordi man kan jo få de 10% i BB..

Den ligger allerede i min kurv hos Amazon, venter bare lige på dit svar.. :)

_________________
And you run and you run to catch up with the sun, but it's sinking

And racing around to come up behind you again

The sun is the same in a relative way, but you're older

Shorter of breath and one day closer to death



Time - Pink Floyd


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 19:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Moviezoo skriver 330 kr. Blockbusters pris bliver vel omkring 350-400 kr.


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 19:18 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Ultra skrev:

Har du en pris på dk versionen?

Det er jo bare fordi man kan jo få de 10% i BB..

Det er altid nemmere at spørge end at checke selv. Et hurtigt kig i Blockbuster avisen på deres hjemmeside afslører en pris på 350 kroner. :beerchug:


Top
   
Indlæg: man okt 25, 2010 16:13 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 02, 2010 23:22
Indlæg: 1012
Ævøvpisdammit! :evil: :argue: :lightsabre: :x :|

Citat:
Dear Customer

We have been advised by the manufacturer that, due to a third party manufacturing issue, the following product which you recently ordered from Amazon.co.uk will unfortunately no longer be released:

ASIN: B0042VK2J2

ITEM: Back to the Future Trilogy Limited DeLorean Edition [Blu-ray]

This is because the DeLorean car, that was to be included in this set, has not been produced to the manufacturer’s high standards and will therefore not be offered to customers at this time.

Your order has therefore been cancelled and you will not be charged for this order.


Top
   
Indlæg: man okt 25, 2010 23:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
High-Def Digest har haft Back to the Future: 25th Anniversary Trilogy i afspilleren:
http://bluray.highdefdigest.com/3287/ba ... ilogy.html

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tirs okt 26, 2010 18:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 31, 2004 10:42
Indlæg: 1486
Grundet gruppepres, har jeg set mig nødsaget til i dag at købe BTTF blu ray box'en, og er lige blevet færdig med at se den originale film og alt det nye ekstramateriale (som iøvrigt er i HD). Jeg har kun ros til hvad Universal har præsteret her. Filmen ser fremragende ud, og det nye ekstramateriale er guf. Selve filmen, er ligeså god som jeg altid har syntes den var - og stadig er. Back to the Future er en rendyrket klassiker. Og igen - den er så FLOT i HD.

Må i gang med Part II nu, lige med det samme, og se, om jeg får ligeså stort et kick ud af den, som ved premieren en regnfuld aften i 1989, hvor jeg, umiddelbart efter filmens slutning, var på vej ind for at se den igen, men opdagede, at jeg så ville misse den sidste bus hjem; Seriøst - jeg var vild med den film, dengang. Som årene gik, var det desværre som om jeg fik lidt nok af den, og sidste gang jeg så den, var jeg slet ikke i humør til den. Kan muligvis have haft noget at gøre med, at jeg så den RET tit - sandsynligvis lidt for tit, as it would happen.

Part III havde jeg det omvendt med; Var ikke ovenud begejstret, da jeg så den i biffen, men den voksede på mig, på video og senere Laserdisc, og jeg endte med at blive mægtig glad for den. Selvfølgelig skete der det samme som med Part II, at jeg så den lidt for ofte end godt var, så den endte med at blive lidt fortærsket i min bevisthed. Vil se den i morgen, og opdage om magien er tilbage.

Anyway - Part II. Lige nu.


Top
   
Indlæg: tirs okt 26, 2010 19:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3354
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
Jeg glæder mig ekstremt meget til at få råd til erhverve mig et eksemplar!! :D

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: tirs okt 26, 2010 22:22 
Offline

Tilmeldt: søn mar 01, 2009 0:15
Indlæg: 46
Er 400,- kr. for denne box ikke lige at stramme den?

Hver film koster ca. 130,- kr. hver... lige i overkanten for nogle film jeg allerede har. Der er jo ikke tale om nogle helt nye fra biografen. Generelt koster genudgivelser af ældre titler 100 kr. nu.

Jaja, ved det er lidt luksus piveri, men her op til jul skal man spare :lol:


Top
   
Indlæg: tirs okt 26, 2010 22:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 31, 2004 10:42
Indlæg: 1486
Jeg gav 320,- for den i Læsehesten. Fin pris.


Top
   
Indlæg: ons okt 27, 2010 10:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
@Okotta, haha, nå, du ku' alligevel ikke stå for presset og endte altså med at købe Back to the Future trilogien på Blu-ray. ;)

Mandag og tirsdag aften holdt jeg mig en opsplittet marathon med de tre film + alt det nye HD ekstra materiale (det gamle DVD materiale orkede jeg ikke lige at gennemgå i første omgang) og jeg må gi' dig helt ret - det var sgu en udsøgt fornøjelse. :thumb: Selvom filmene ikke er HiDef demomateriale på nogen måde, er jeg bestemt glad og tilfreds.... og det burde alle, der i sin tid oplevede dem i biografen også være. Nedenstående citat fra Blu-ray.coms anmeldelse kan jeg kun tilslutte mig:

Citat:
If you are expecting digitally pristine image quality from any of these films, you will probably be sorely disappointed. If you remember how these films looked theatrically (and they were frankly never "gorgeous" films even in their day), or realize that hi-def can only do so much depending on the source elements and the unique characteristics of any given film, you will most likely agree that this is the best looking the Back to the Future trilogy has ever been.


Det nye ekstra materiale er superb og efter gennemkigningen kan man ikke undgå at få endnu mere respekt for trilogien.
Den første og KLART bedste (det kan ikke understreges tydeligt nok) holder 50000000% her 25 år premieren. Den er stadig præcis lige så charmerende, forfriskende og fantastisk som den var, da den tog verden (og undertegnede) med storm for to og et halvt årti siden. :thumb:
Jeg har aldrig været specielt pjattet med de to fortsættelser og jeg finder dem delvist overflødige og som selvstændige værker direkte håbløse. Når det så er sagt og de nu ER lavet, fungerer de ganske udmærket som efterfølgere til den originale. Jeg synes det er bedst at se dem som jeg gjorde med Blu-ray boksen - nemlig back to back i ét hug dagen efter man har set etteren. På det tidspunkt har man nået at fordøje og glædet sig over genialiteten i det første mesterværk og har den frisk i erindring uden at de to sequels "kolliderer" med denne oplevelse. Og når man ser del 2 og 3 lige efter hinanden føler man trods alt at de understøtter den sublime etter og "ophøjer" serien som en komplet saga.

Summa summarum: Det var simpelthen bare super-lækkert at få Back to the Future-filmene på Blu-ray. :clap:


Top
   
Indlæg: ons okt 27, 2010 11:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Min Back to the Future blu-ray er lige kommet ind af døren, så nu vil jeg gå i krig med at se klassikerne :)

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: ons okt 27, 2010 12:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 31, 2004 10:42
Indlæg: 1486
Steiner skrev:
@Okotta, haha, nå, du ku' alligevel ikke stå for presset og endte altså med at købe Back to the Future trilogien på Blu-ray. ;)


Det blev lidt svært at holde stand, og nu ER det jo osse Back to the Future ;)

Steiner skrev:
Jeg har aldrig været specielt pjattet med de to fortsættelser og jeg finder dem delvist overflødige og som selvstændige værker direkte håbløse.


Det er jo "problemet" med sequels, som direkte efterfølger den forrige film; Samme "problem" har The Empire Strikes Back, Godfather 2, Aliens osv - film som, hvis man ikke har set originalen, bare ikke giver megen mening. Tænk f.eks at skulle se Return of The Jedi, uden at have set de to foregående Star Wars film. Det må være en surrealistisk oplevelse! :D

Steiner skrev:
Og når man ser del 2 og 3 lige efter hinanden føler man trods alt at de understøtter den sublime etter og "ophøjer" serien som en komplet saga.


Præcis; Det er sådan de var tiltænkt. Fik set Part II i går, og var aldeles godt underholdt igen. Den har en anderledes tone end originalen, og er klart det dystre afsnit i trilogien (ligesom f.eks The Empire Strikes Back er det, i Star Wars), men den er osse et rollercoaster ride med masser af kloge påfund og ideér, og hver gang jeg ser Thomas F. Wilson som Biff, er jeg ved at klappe i hænderne af glæde; Han er fandme genial i den rolle. Det er vildt så god han er som Biff. Men sådan har jeg det med alle skuespillerne og deres karakterer; Det fåes sgu næsten ikke bedre, det vi ser i BTTF trilogien.


Top
   
Indlæg: ons okt 27, 2010 19:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 14, 2008 16:27
Indlæg: 730
Har lige modtaget Tin udgaven fra Amazon :clap:

Det er lang tid siden jeg sidst har set filmene, så det bliver dejligt endelig at se dem igen, og så i HD.

_________________
Billede
"Like a midget at a urinal, I had to stay on my toes"


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team