DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 14:29

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn dec 23, 2007 0:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Kan man forestille sig at Lawrence of Arabia udkommer på Blu-ray i 2008? Det bliver filmen som får mig til at købe en Blu-ray afspiller (og ikke før!). :mrgreen:

Synes bare der har været så meget snak om Lawrence på HD, ja siden formatets fødsel og der er ikke rigtig sket noget. Noget der har hørt noget, eller kender nogen der kender nogen, som har hørt noget? ;)


Top
   
Indlæg: søn dec 23, 2007 8:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Jep. Dette postede jeg d. 5. december i HD-udgivelser tråden:

Citat:
På HD 2.0 konferencen der netop er blevet afholdt (i øvrigt uden HD-DVD lejren viste sig på trods af at være inviteret) er der kommet lidt blu-ray titler frem for 2008. Vi har noget at glæde os til! Fra The Digital Bits:

First, Sony revealed that Kevin Smith's Dogma is due to arrive on Blu-ray on 2/12, with Run Lola Run following on 2/19. In addition to the release of Resident Evil: Extinction on 1/1, Sony will street a Resident Evil: The High-Definition Trilogy set on Blu-ray the same day. The Guns of Navarone and A Passage to India are apparently on the way in early 2008, with Bridge on the River Kwai and Lawrence of Arabia expected to follow later in the year. Sony also hinted that they're going to experiment with more advanced BD-Java features in 2008. Further down the line, Disney, Fox, Sony and Lionsgate all confirmed that they're going to be expanding their Blu-ray release slate in 2008. Fox revealed that new theatrical titles like Juno, Hitman, Horton Hears a Who and Mr. Magorium's Wonder Emporium will all be released, as well as many new catalog titles. Lionsgate expects to deliver Saw IV in January, while Disney confirmed that Finding Nemo and The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe will both feature PiP video.


Desuden kan man se et kort glimt af den i Sonys blu-ray trailer/reklame der kører i starten af mange af deres udgivelser. Den står også i listen til sidst i traileren under "Coming to Blu-ray", så chancerne er gode :D

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: søn dec 23, 2007 11:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Fritte skrev:
Det bliver filmen som får mig til at købe en Blu-ray afspiller (og ikke før!).

Ditto. I øjeblikket er der ingen eksklusive BR titler som jeg bare må ha', men Lawrence ville helt sikkert få mig til at tage springet.

edit: Jeg kan se at Kwai også er på listen og det ville fisme også være lækkert. Jeg så den på DVD sidste weekend og det var en blandet fornøjelse; filmen er fremragende, men billedet på DVDen er temmelig mudret.


Top
   
Indlæg: søn dec 23, 2007 22:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Så skal jeg have mig en Blu-ray afspiller omkring sommeren 2008. ;)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team