DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 5:03

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre nov 16, 2007 12:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 1158
Geografisk sted: Randers, Danmark
Hej jeg har nu i noget tid siddet og kigget på forskellige onlineshops for at se om jeg kunne finde ud af hvilke udgivelser der indeholder danske undertekster. Den eneste side jeg har kunnet se det er ved Axel Music men de har primært us udgivelser som ikke har danske undertekster, men hvad med de udgivelser som The Hut, Pacific og Sendit sælger er det de samme som Axel Music sælger eller er det uk udgivelser, som måske har danske undertekster?

_________________
Med Venlig Hilsen
Flarup



Min Samling


Top
   
Indlæg: fre nov 16, 2007 12:48 
Offline

Tilmeldt: ons okt 31, 2007 9:35
Indlæg: 725
sendit.com er UK udgivelser.

Du kan evt. se på

http://www.virginmegastores.co.uk da de tit har coverscans!


Top
   
Indlæg: fre nov 16, 2007 12:54 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Flarup skrev:
Den eneste side jeg har kunnet se det er ved Axel Music men de har primært us udgivelser som ikke har danske undertekster


Det er fordi, du kigger på .com ;) .dk har engelske udgivelser med coverscans :thumb:

(Universals titler har meget ofte danske undertekster, meeen du kan ikke regne 100% med det)

_________________
Jackie Chiles siger: "XE1 + BD55 = High Def heaven with at clear blu sky :yum:"
HD DVD: 175 Blu-ray: 21 ---> nyeste i samlingen: The Fugitive (UK), The Incredible Hulk (UK)


Top
   
Indlæg: fre nov 16, 2007 15:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 02, 2005 10:41
Indlæg: 566
Geografisk sted: Danmark
Flarup skrev:
Hej jeg har nu i noget tid siddet og kigget på forskellige onlineshops for at se om jeg kunne finde ud af hvilke udgivelser der indeholder danske undertekster. Den eneste side jeg har kunnet se det er ved Axel Music men de har primært us udgivelser som ikke har danske undertekster, men hvad med de udgivelser som The Hut, Pacific og Sendit sælger er det de samme som Axel Music sælger eller er det uk udgivelser, som måske har danske undertekster?


Hvis du f eks køber fra UK, så vil stort set alle titlerne fra Universal og Paramount være med DK undertekster, selvom det ikke er nævnt på de Engelske sider. Derimod er specielt Warners udgivelser meget anderledes opdelt, i forskellige EU regioner.

Jeg bruger selv bl a. HMV og Sendit.com fra UK, men Axelmusic.com med hensyn til US tiltler, men fra USA har jeg endnu tilgode at se DK undertekster på nogen af dem. Det er mig en gåde hvorfor man ikke på bagkatalogfilm laver en enkelt Worldwide version på HD DVD, det kan da ikke være så svært, så ville salgstallet garanteret eksplodere. Der er bunker af film på HD DVD jeg venter på får DK undertekster.

Spændende bliver det at se de første HD DVD DynamicHD skiver fra Tyskland som er lige på trapperne, her lover man nemlig undertekster via nettet.

:thumb:

_________________
Gear.: Sony KDL-40W2000, Densen B-110, Martin Logan Clarity, Toshiba HD-E1, Frapin VIP XO....


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team