DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 12:57

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: tirs jun 19, 2007 7:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 23, 2001 1:01
Indlæg: 2150
Geografisk sted: Odder
Det kunne da godt være at du kender Gandalf og at han har overbevist dig om at Blu-Ray er det eneste rigtige efter at Sony har købt og betalt ham for at han skal sprede "The Blu-Ray Gospel"......

Come on mand, når man vælger den signatur som du har valgt, så må man også kunne tåle lidt skud den anden vej :)

Jeg syntes faktisk at det er godt med lidt humor i denne her "format krig" så behold du endelig din signatur :thumb:

Med hensyn til AVS så lukkes der en masse lort ud, ja, men når der nu er flere der er begyndt at opleve at deres disk har problemer med at kunne afspille, så bliver man nød til at forholde sig til det og hvis det viser sig at der er noget hold i det så skal der vel bare findes en løsning.
Derfor irritere det mig at folk straks går på banen og fejer det af vejen som, HD-DVD supporter propaganda, i stedet for at forholde sig til at det faktisk kan være et reelt problem.

Hey hvorfor er det kun HD-DVD folket der skal ha' problemer med deres HD-DVD Combo diske, det er vel blot fair at Blu-Ray folket også begynder at få disk problemer :lol:

_________________
Med Venlig Hilsen
Denner

DMA 2009 VINDER: FOR BEDSTE MUSIKVIDEO


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jun 19, 2007 9:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Denner 76 skrev:
Come on mand, når man vælger den signatur som du har valgt, så må man også kunne tåle lidt skud den anden vej :)

Fair nok :D Troede sgu lige, at du tog den signatur seriøst LOL


Med hensyn til AVS så lukkes der en masse lort ud, ja, men når der nu er flere der er begyndt at opleve at deres disk har problemer med at kunne afspille, så bliver man nød til at forholde sig til det og hvis det viser sig at der er noget hold i det så skal der vel bare findes en løsning.
Derfor irritere det mig at folk straks går på banen og fejer det af vejen som, HD-DVD supporter propaganda, i stedet for at forholde sig til at det faktisk kan være et reelt problem.

Jeg afviser som jeg skriver heller ikke, at folk har problemer. De har bare ikke disk "rot". Men som du siger, det skulle da være mærkeligt, hvis der ikke også kom nogle problemer med Blu-ray skiverne


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jun 19, 2007 9:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 23, 2001 1:01
Indlæg: 2150
Geografisk sted: Odder
:beerchug:

_________________
Med Venlig Hilsen
Denner

DMA 2009 VINDER: FOR BEDSTE MUSIKVIDEO


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team