DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 21:09

Alle tider er UTC+02:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2813 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5188 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Face down in the muck...
Warner udgiver Gøgereden og Amadeus på begge formater i februar '08:

http://www.videobusiness.com/article/CA6439796.html

:clap:

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
http://www.amazon.com/Die-Hard-Collecti ... 377&sr=1-2

Efter dokumentaren omkring "the making of DIE HARD" står der "COMING SOON TO BLU RAY"...

Godt nok er "Coming soon" et lidt flydende begreb, håber det er snart, jeg melder mig i hvert fald som køber :thumb:

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Final fantasy på BR til August

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Purple Rain skulle også komme på HD DVD.. :)

Shorter of breath and one day closer to death

Time - Pink Floyd

Titel:

Geografisk sted: No longer here
Walter Hills bandefilms klassiker The Warriors fra 1979 lander på US Blu-Ray den 3/7. Den er fra Paramount og kan derfor godt afspilles på EU afspillere og PS3. Den skal helt sikkert hjem til samlingen

Titel:
Brugeravatar

Fra The Digital Bits:

One other high-def note this morning. I've confirmed with Sony that their remastered The Fifth Element Blu-ray Disc will be released on 7/17. Sony's worked meticulously on the video master (encoded in AVC) to ensure that the quality on this version is far superior to the previous (and disappointing) Blu-ray Disc release, which was one of Sony's first when the format debuted last year. You'll be able to tell the new version from the previous release by the inclusion of a Dolby TrueHD soundtrack in addition to LPCM (both encoded in 16bit due to the age of the master - having both in the same bit depth means you'll be able to use the title to ensure that your audio equipment is playing back TrueHD correctly). The best news of all, however, is that I've confirmed with Sony that there WILL be an exchange program for those of you who have already purchased the previous, sub-par edition. Sony is still working out the details on this and we'll announce them here as soon as they're available.

/Mikkel

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Mikl skrev:
Fra The Digital Bits:

One other high-def note this morning. I've confirmed with Sony that their remastered The Fifth Element Blu-ray Disc will be released on 7/17. Sony's worked meticulously on the video master (encoded in AVC) to ensure that the quality on this version is far superior to the previous (and disappointing) Blu-ray Disc release, which was one of Sony's first when the format debuted last year. You'll be able to tell the new version from the previous release by the inclusion of a Dolby TrueHD soundtrack in addition to LPCM (both encoded in 16bit due to the age of the master - having both in the same bit depth means you'll be able to use the title to ensure that your audio equipment is playing back TrueHD correctly). The best news of all, however, is that I've confirmed with Sony that there WILL be an exchange program for those of you who have already purchased the previous, sub-par edition. Sony is still working out the details on this and we'll announce them here as soon as they're available.

/Mikkel

Øv, så man jo anskaffe sig en Bluray også :shock:

Titel:
Brugeravatar

Så er der gang i MGM igen:
http://www.highdefdigest.com/news/show/ ... evival/710

'A Fistful of Dollars,' 'For a Few Dollars More,' 'The Good, The Bad and The Ugly og 'Duck, You Sucker' kommer i en Leone-antologi senere på året. I alt kommer der ca. 12 titler i år fra MGM. Blu-Ray forstås. :thumb:

/Mikkel

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mikl skrev:

'A Fistful of Dollars,' 'For a Few Dollars More,' 'The Good, The Bad and The Ugly og 'Duck, You Sucker' kommer i en Leone-antologi senere på året. I alt kommer der ca. 12 titler i år fra MGM. Blu-Ray forstås. :thumb:

/Mikkel

Nice. :thumb:

Så bør Paramount gøre Leone samlingen (næsten) komplet med Once Upon A Time In The West i HD.

Der er iøvrigt annonceret store nyheder fra BDA imorgen d. 20/6 - 1 års dagen for formates introduktion. Skal vi gætte på en 2007 releaseliste fra Fox/Disney med nogle guldkorn imellem? Lawrence Of Arabia? Spider-Man? :)

Titel:
Brugeravatar

Starz (Anchor Bay) Joins Blu-ray Exclusively

In a surprise announcement (we have had a few of those so far this week) Starz Home Entertainment has announced that they will begin releasing titles exclusively for Blu-ray. Most people know Starz Home Entertainment by their former name, Anchor Bay, who own rights to over 600 movies and TV shows, including many horror classics like 'Evil Dead' and the 'Hellraiser' and 'Halloween' series.

Starz has announced that they will be releasing the 'Master's of Horror' collection on Blu-ray during the latter part of the year, with the hopes of bringing their entire catalog to the format when the format war nears an end. Starz has partnered with 20th Century Home Entertainment in the past, so it would not be unlikely that the partnership will continue with Blu-ray, though nothing has been confirmed at this time.

Synes ikke rigtig de har nogen titler som jeg tænder på, men ville bringe nyheden. Ser ud til, at der kommer noget til horror folket :thumb:

Titel:
Brugeravatar

Agent Cooper skrev:
Mikl skrev:

/Mikkel

Nice. :thumb:

Så bør Paramount gøre Leone samlingen (næsten) komplet med Once Upon A Time In The West i HD.

Der er iøvrigt annonceret store nyheder fra BDA imorgen d. 20/6 - 1 års dagen for formates introduktion. Skal vi gætte på en 2007 releaseliste fra Fox/Disney med nogle guldkorn imellem? Lawrence Of Arabia? Spider-Man? :)

Nå, det var vist en and :(

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Odder
Det er cool hvis Anchor Bay begynder at udgive, men Master's of Horror er det nok de færreste der går ud og køber igen, men giv os alle Dario Argento og George Romeros film og så køber jeg sgu en Blu-Ray afspiller :thumb:

DMA 2009 VINDER: FOR BEDSTE MUSIKVIDEO

Titel:
Brugeravatar

Mikl skrev:

Nå, det var vist en and :(

Det er simpelthen så plat, at man ikke kan stole på de forskellige sider :devil:

Titel:
Brugeravatar

Jeg satser i øvrigt på Spider-Man til dagens annoncering. Nyheden om, at BD+ i dag er gået i luften kunne også bringe Fox titler på banen.

Hvis udmeldingen om en eksklusiv titler også er gas, så er vi nogen som er blevet taget ved næsen :beerchug:

Titel:
Brugeravatar

Good Night and Good Luck får rimeligt gode ord med på vejen af Bæveren!!
http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRevie ... uck_BR.htm

Der bliver nævnt ord som demomateriale! Hvem skulle have troet det.

I øvrigt den første sort/hvid film på BD. Og det får mig så til at spørge hvorfor Warner ikke har udgivet Casablanca på BD? Er der andre titler de formatneutrale kun har udgivet på ét af medierne?

/Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2813 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5188 Næste

Alle tider er UTC+02:00