Arrow Video-tråden

Det er her, du skal ind, hvis du gerne vil diskutere Blu-ray udgivelser - fra alle regioner. HD nyheder hører også til i dette forum.
Brugeravatar
Steen T
Geografisk sted: Østerbro

Re: Arrow Video-tråden

Indlægaf Steen T » fre jun 09, 2017 20:09

Men det skal sgu ikke siges om mig, at jeg ikke vil hjælpe folk i nød: Road Games på BD med masser af ekstramateriale og efter sigende et "brand new 4K transfer". Værsgo.

Brugeravatar
Buck Rogers
Site Admin

Indlægaf Buck Rogers » fre jun 09, 2017 20:50

@Montag: hvis du ser på, hvilke Blu-rays, der bliver annonceret, er det da ikke generelt gysere, der mangler?
- Jacob Billede
"I think she's bipolar, or lactose intolerant, one of the two."

Brugeravatar
Montag451

Indlægaf Montag451 » fre jun 09, 2017 22:06

Steen T skrev:Men det skal sgu ikke siges om mig, at jeg ikke vil hjælpe folk i nød: Road Games på BD med masser af ekstramateriale og efter sigende et "brand new 4K transfer". Værsgo.

Du er en gentleman, men den er jo ikke fra Arrow ;)

Buck Rogers skrev:@Montag: hvis du ser på, hvilke Blu-rays, der bliver annonceret, er det da ikke generelt gysere, der mangler?

Du har helt ret. Det var mere teaserbilledet af Jamie Lee og hendes medvirken i mange VHS-klassikere fra gyserreolen, som jeg bandt mine forhåbninger op på. Arrow har bestemt ikke svigtet gyser, slasher eller sleaze publikummet, så derfor havde jeg håbet på mere og bedre end Wanda.
The artist formerly known as Konigsberg

Brugeravatar
Fritte

Indlægaf Fritte » fre jun 09, 2017 22:19

Jeg havde håbet på Trading Places. Så kunne de have lavet en double bill og udgivet 80ernes bedste film, Coming to America, til oktober. En 4K deluxe udgave, pakket ind i bambus og ægte skind fra Zamunda, og med swag som f.eks. servietter fra McDowell's og roser som King Jaffe Joffer har gået på.

Brugeravatar
Steen T
Geografisk sted: Østerbro

Indlægaf Steen T » lør jun 10, 2017 0:32

Montag451 skrev:Du er en gentleman, men den er jo ikke fra Arrow ;)

Sker der noget magisk hvis den er fra Arrow?

Brugeravatar
Buck Rogers
Site Admin

Indlægaf Buck Rogers » lør jun 10, 2017 0:50

Jep, der drysser elverstøv ned fra himlen.

Men seriøst: som jeg ser det, giver Arrow baghjul til alle andre for tiden. Både til Criterion og til Eureka. Jeg er ikke altid forgabt i de film, de vælger at udgive, men transfer og ekstramateriale bliver ikke meget bedre.

That's magic.
- Jacob Billede

Brugeravatar
Buck Rogers
Site Admin

Indlægaf Buck Rogers » man jun 19, 2017 11:17

Blu-ray.com har anmeldt Arrows Marx Bros.-boks - og den har desværre de samme videoproblemer som Universals udgave. Plus lidt ekstra bonusmateriale, som jeg nok aldrig får set alligevel. Jeg må lige se, hvilken udgave der er billigst.
- Jacob Billede

bc99
Kontakt:

Indlægaf bc99 » fre jun 23, 2017 11:06

til dem af jer der har købt pieces Limited box med vinyl, så er det lidt info angående vinylen

jeg spurgte dem af hvornår de sendte vinylen da det er et stykke tid siden jeg havde modtaget selve box settet deres svar

The team are chasing the pressing plant every day for an update on the vinyl as the test pressings have been done, we're now waiting on the full delivery. As soon as we have confirmed dates, we'll of course let you all know!

Mortenbruun
Kontakt:

Indlægaf Mortenbruun » fre jun 23, 2017 15:33

bc99 skrev:til dem af jer der har købt pieces Limited box med vinyl, så er det lidt info angående vinylen

jeg spurgte dem af hvornår de sendte vinylen da det er et stykke tid siden jeg havde modtaget selve box settet deres svar

The team are chasing the pressing plant every day for an update on the vinyl as the test pressings have been done, we're now waiting on the full delivery. As soon as we have confirmed dates, we'll of course let you all know!

Hov - mit bokssæt er da ikke dukket op endnu - må hellere skrive til Arrow...

Tilbage til "Blu-ray-udgivelser"