DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 16:05

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: man mar 11, 2013 11:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Og tak for den fortsatte strøm af roser :thumb:

Jeg krydser fingre for, at projektet med at producere nok lidt familieforøgelse IKKE ender i tvillinger, for så står film-værelset for fald ;) (eller også skal der et større hus til!)


Top
   
Indlæg: man mar 11, 2013 16:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Wow, en samling - og orden! ( det må være din interesse for det tyske ;) )
Men hvor er Stanley Kubricks boksen henne?

_________________
"Free Truman!"


Top
   
Indlæg: man mar 11, 2013 17:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Kristian skrev:
Wow, en samling - og orden! ( det må være din interesse for det tyske ;) )
Men hvor er Stanley Kubricks boksen henne?


Ja, Ordnung muB sein.... Et eller andet sted skal jeg jo praktisere orden i huset ;)

Ja, hvor er Kubrick Boksen.... Jeg har enkeltvis The Shining, Dr.Strangelove og Full Metal Jacket, så allerede der er det jo lidt omsonst at købe en omgang Kubrick-boks (såvidt det er Blu-Ray boksen du henviser til). Rumrejsen 2001 kræver efter min mening at man ryger Svampebob Firkant og en stråhat for at være bare nogenlunde interessant, så den vil jeg heller ikke få den vilde glæde af. Barry Lyndon er heller ikke et must hos mig.

Sikkert er det dog, at både Eyes Wide Shut og A Clockwork Orange nok skal indfinde sig i samlingen en dag (Og Spartacus....men kan ikke helt huske om billedet fik dårlig omtale?).. Samme gælder The Killing hvis/når den dukker op på Region B.

Så, er bestemt ikke Ikke-Kubrick fan..der er bare lige et par titler der skærer lidt i øjnene.

8)


Top
   
Indlæg: tirs mar 12, 2013 9:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2004 19:38
Indlæg: 1500
Geografisk sted: Slagelse
Jamen, det ser sørme også nydelig ud - jeg kan kun være misundelig. Jeg har både en stor bogsamling og en LP samling stående fremme i huset, så det ville nok være at presse citronen, hvis jeg også ville have filmsamlingen fremme også, så den er gemt lidt af vejen ;)

Spartacus's billede er skam heller ikke noget at skrive hjem om, kun hvis hjem er Louis Tussauds Voksmuseum ;) , men den er heller ikke med i det engelske bokssæt, Dr. Strangelove ditto, men med sådan en proper samling, burde boksen næsten stå der. Den koster ikke meget på amazon, men det er altså uden svampe ;) Men så får du udover det lille hæfte også Lolita; A Clockwork Orange og Eyes Wide Shut, samt bonusdisken Stanley Kubrick: A Life in Pictures, som du alle mangler :thumb:

_________________
"Free Truman!"


Top
   
Indlæg: ons mar 13, 2013 15:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3354
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
Hvor er det fantastisk at se din entusiasme omkring FILM istedet for at gå op i vanvittigt udstyr altid. Din "filmhule" er i allerhøjeste grad godkendt. Hold kæft, der er mange fede imellem! Jeg ville ønske jeg kunne have alle mine film stående fremme engang imellem (måske inddrager jeg garagen en dag? :roll: )

Vanvittigt flot! Stående applaus herfra!

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: ons mar 13, 2013 16:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
:notworthy: RaGa_MuFFiN

En stående applaus får man sgutte hver dag, så jeg erklærer mig "not worthy" ;)

Er dog startet på at overveje (hvor lyder det sindigt og jysk!) så småt at få skiftet mit trofaste Pana ud med nyere udgave (GT50,eren formentligt), så lidt udstyr tænkes der på.

Men nej...jeg har det jeg skal bruge af udstyr ellers, og må grundet ikke uendelige økonomiske midler prioritere... :D

Og havde jeg pengene ville jeg alligevel nok starte med at "nøjes" med en skærm ;)


Top
   
Indlæg: tors mar 14, 2013 18:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Fin hule, Henriksen. Det ser nydeligt ud. Det der BD var noget lort, hva'? Fin samling, du. :)

Hvornår kommer der i øvrigt nyt tordenbulder fra dig, Henriksen? Kan du ikke se Die Hard 5? :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors mar 14, 2013 18:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Holmsgaard skrev:
Fin hule, Henriksen. Det ser nydeligt ud. Det der BD var noget lort, hva'? Fin samling, du. :)

Hvornår kommer der i øvrigt nyt tordenbulder fra dig, Henriksen? Kan du ikke se Die Hard 5? :)


Nej det BD er noget værre skidt.... guderne må vide hvad jeg har gang i ;)

Die Hard 5 skal nok blive set en dag.... tager ikke i Biffen til den, så det må blive når den lander tilgængeligt på den ene eller den anden måde. Så må vi se hvor højt tordenbragene bliver :D


Top
   
Indlæg: fre mar 15, 2013 10:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Det er til stadighed SÅ smukt at se en mand dedikere et rum til sin passion :beerchug:

Meget imponerende samling. Jeg stoppede ligesom Fritte med at samle for et stykke tid siden, men når man ser sådan noget der, får jeg godt nok lyst til at springe tilbage på vognen.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: fre mar 15, 2013 10:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Shiva skrev:
Det er til stadighed SÅ smukt at se en mand dedikere et rum til sin passion :beerchug:

Meget imponerende samling. Jeg stoppede ligesom Fritte med at samle for et stykke tid siden, men når man ser sådan noget der, får jeg godt nok lyst til at springe tilbage på vognen.


Det er muligt at jeg er meget (MEGET) Nordjysk (og ja, det er jeg vel ret beset), men min beskedenhed gør nu, at jeg da ikke så'n synes det er noget særligt - så meget desto mere er det da så ganske overvældende med den slags roser.

Tak, Shiva - og tak i andre. Det er sgu fornemt :thumb:

Men ja - det er en passion - ligesom Berlin også er det (og det bærer rummet også lidt præg af), og det ER sgu rart med et lille personligt refugium hvor verden er og bliver en helt anden :D


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team