DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 11:00

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør aug 06, 2011 8:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
Hej alle

Håber det er ok at poste den her :)

Jeg er igang med at samle spændende ting til et (forhåbentligt) fedt Joker display.

Her er de ting jeg har allerede, og de ting der er på vej:

Billede

På vej:

Billede

Vil bruge det sæt joker kort i pakken til at sprede i bunden af skabet det hele skal stå i. Her modtages også gerne gode ideer - altså til hvilket skab :)

Billede

Kronjuvelen...har haft den på pre-order i et år nu, og den skulle lande her i august. Flere billeder her: http://www.hollywood-collectibles.com/j ... llery.html

Andre ideer jeg har er at finde et par lilla hansker der ligner dem i filmen. Har købt et par "official dress gloves", men de er ærlig talt skod og alt for plastic-agtige. Vil også gerne have en blyant som ligner den han laver sit magic trick med i filmen i baglokalet. Her er et billede af de to ting (fra TheRPF)

Billede

Jeg ville også MEGA gerne have fat i en kopi af den kniv Heath Ledget bruger i filmen, men jeg er desværre bange for den er ulovlig. Det er meget meget surt da jeg synes den er meget ikonisk for Joker. Øv øv og atter øv :(

Har også en del "paper props" fra TheRPF som kan bruges, men vil gerne have flere ideer.

Så hvis der er nogen der har gode ideer, så sig gerne til. Leder også efter steder man kan købe et sæt hansker der ligner dem på billedet, samt den blyant der også er på billedet.

På forhånd tak :)


Top
   
Indlæg: lør aug 06, 2011 8:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 24, 2006 9:15
Indlæg: 299
Geografisk sted: Stevns
Blankvåben tilladelse, sådan en skal du bruge hvis du gerne vil have en kniv i din montre, det er sådan en man også bruger hvis man skal samle på sværd. Før hen var den gratis og man fik lavet den hos policen, men ved ærlig talt ikke hvordan det fungere i dag :S

_________________
I don't care if he's dead. If he grabs me again, I'll kill him.


Top
   
Indlæg: lør aug 06, 2011 9:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
Jeg har en blankvåbentilladelse, men jeg tvivler på den virker til springknive :(


Top
   
Indlæg: lør aug 06, 2011 10:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 24, 2006 9:15
Indlæg: 299
Geografisk sted: Stevns
Hmm, jeg mente ellers det gæller for det meste, jeg kan huske der var en misære ang. Bajoneter men havde man en blankvåben tilladelse var der ingen problem. Dog må man jo selvfølgelig ikke rende rundt med dem, men det kender du sikkert en del til da du jo sev har en sådanne ;) men ellers spændende projekt, ser frem til billeder herinde :D

_________________
I don't care if he's dead. If he grabs me again, I'll kill him.


Top
   
Indlæg: lør aug 06, 2011 10:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
Slettet


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team