DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs apr 16, 2024 7:11

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons jun 08, 2011 11:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
Så blev det min tur til at prale lidt... Jeg har ikke købt nyt til samlingen i flere år, da jeg først afventede HD-DVD vs. BluRay krigen og senere indså hvor mange problemer (og penge) sådan en samling koster - tror stadig 15-20% af min samling står i folie - som så mange her på DAHF, gik jeg helt amok en overgang og købte alt hvad jeg kunne få fat på...

Men lang historie kort, så fik jeg endelig renoveret stuen og taget mine perler op af flyttekasserne til en værdig tilværelse :thumb:

Kameraet og lyset drillede lidt; men håber da i kan se hvad der står på hylderne - og ellers så spørger i bare


Først samlingen fuldt påklædt:
Billede

Og så uden tøj på:
Billede

Vi starter i venstre side:
Billede
Billede
Billede
Billede

Og så højre:
Billede
Billede
Billede
Billede

Det startede egentlig med at jeg ville blænde en dør af og fik derfor skåret et standard køkken(høj)skab ned i dybden og sat i dørhullet - jeg løb dog hurtigt tør for plads til mine dvd'er, så i forbindelse med renovering af stuen lavede jeg hul i væggen til endnu et skab :-)
De medfølgende melaminhylder lignede alle en hængebro i løbet af en uge pga. vægten, så jeg fik skåret nogle 6mm glashylder hos den lokale glarmester og sat i (skabene er 90cm brede og kun 15cm dybe)
Absolut ikke en billig løsning; men jeg er glad for resultatet... Filmene står godt og får ikke direkte sollys og jeg slipper for folk der ikke kan forstå hvorfor de ikke liiige må læne en håndfuld film med hjem :nono:

De sidste ca. 150 film står stadig i papkasser, så jeg overvejer at tynde lidt ud i samlingen for at få plads til det hele i skabene - så hvis noget har interesse, så kan det være jeg vil sælge... alt er jo til salg hvis prisen er rigtig som man siger ;-)

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team