DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 13:54

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs nov 09, 2010 20:23 
Offline

Tilmeldt: søn okt 24, 2010 21:18
Indlæg: 13
Hej alle sammen

Her er min samling, den er ikke nær så prangende som andres, men den bliver udbygget hver eneste uge :)

d. 28.12.2010
Tæller 58 bluray og 215 dvd's

d. 7.4.2011
Tæller nu 83 bluray og 211 dvd's

Jeg er begyndt næsten udelukkende at købe bluray, da jeg personligt mener at jeg får en meget bedre filmoplevelse og value for money.

Favoritindkøbssteder:
-Amazon.co.uk
-Play.com
-Blockbuster (Der begynder virkelig at komme gang i brugtudvalget for blurays :clap: )

Mon ikke antallet af bluray overhæler dvd en dag, det er da mit håb :)

Er der nogle som har nogle forslag/ideer til hvordan man kan forbedre/udvide sin samling? Hvad gør i, køber i bare sporadisk derudad?

Udstyr:
-Panasonic G20 42"
-Denon AVR-1906
-Sony Bluray BDP-S360
-Dali Concept 6 Højttalersystem
-Blød stor sofa :)

Bluray
Billede

DVD
Billede

Opdateret 7-4-2011


Top
   
Indlæg: ons apr 20, 2011 15:13 
Offline

Tilmeldt: ons apr 20, 2011 15:03
Indlæg: 1
Samlingen ser sgu god ud (på trods af at størrelsen ikke ligefrem er gigantisk endnu).

Jeg bruger selv blockbuster rigtig meget. Besøger den et par gange om måneden og prøver og se om jeg kan være heldig med nogle gode tilbud.
Derudover søger jeg fra tid til anden på cdon.com, dk.cdwow.com, amazon.com, fona.dk og tpmusik.dk for at prøve og se om der er noget godt.

Kunne anbefale at du prøver at købe lidt fler indie og specielle film, da det lidt ligner at du hovedsagligt fokuserer på såkaldte "storfilm" og blockbusters fremfor mindre mainstream og kendte kvalitetsfilm.


Top
   
Indlæg: man apr 25, 2011 16:58 
Offline

Tilmeldt: søn okt 24, 2010 21:18
Indlæg: 13
strid skrev:
Kunne anbefale at du prøver at købe lidt fler indie og specielle film, da det lidt ligner at du hovedsagligt fokuserer på såkaldte "storfilm" og blockbusters fremfor mindre mainstream og kendte kvalitetsfilm.


Grunden til at jeg ofte næsten kun køber de såkaldte storfilm, er fordi jeg har taget mig selv i at når jeg vil se en film (min tid til at se film kan nogen gange være knap) så vil jeg ikke "spilde" min tid (forstå mig ret, jeg mener ikke at se en film er spild af tid, ellers havde jeg ikke samlet på dem, men man kan få en dårlig overraskelse). Dette resulterer ofte i at jeg vender tilbage til de film jeg ved er gode, og derfor også ofte vælger når jeg køber film, at bytte min gamle dvd'er ud med bluray, frem for at investere i nye bluray.

Ovenstående er måske lidt smalt seende, men jeg vil gerne have kvalitet for pengene (sådan er det i hvert fald blevet med tiden)

Men hvis du ikke har prøvet det så er storfilm fremragende underholdning på bluray :D


Top
   
Indlæg: man apr 25, 2011 18:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Rart at se at nogle nye herinde tager "Kvalitet" op. Misforstå mig ikke men for 5-6 år havde vi en god diskussion om netop hvad der er en kvalitetsfilm. Det var en fantastisk tråd så i får lige linket:

http://dahf.dk/viewtopic.php?f=1&t=14690&start=0

Og til alle jer gamle, se det var tider :beerchug:

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team